Ik kom 's middags de heterozaal binnen en ik kan al vrij snel meedoen aan een dp. De dame neemt, reverse cowgirl, de forse lul van haar partner in haar kontje en nodigt mij uit om aan de voorkant binnen te schuiven. Als ik mijn vinger in haar kutje steek, valt het me op hoe moeilijk dat eigenlijk gaat als het kontje al bezet is. Lastig om me voor te stellen dat mijn lul daar gewoon bij gaat passen. Ik doe een condoom om en glijd haar strakke kutje binnen. We nemen de dame stevig en ik geniet van het uitzicht terwijl ik haar neuk.
Later wordt er in de grote ruimte verder gegaan. De dame wordt door meerdere mannen genomen en ook weer in een dp gelegd. Als de dame op haar knieën zit, schuif ik hem nog even snel in haar kontje. Ze gaan even pauzeren, maar ik geef aan dat ik na de pauze graag wat meer van haar kontje wil
Na de pauze zit het stel in de heterozaal op de voorste rij. Ik neem op mijn knieën plaats voor de dame en ga haar likken. Dan doe ik een condoom om een neuk haar; eerst in haar kutje, daarna is haar kontje aan de beurt. Langzaam schuif ik hem naar binnen en neuk met lange halen. We bereiken een heerlijk hoogtepunt.
Stel69, het was inderdaad weer een heerlijke middag. Volgens mij zowel voor jullie, voor mij en voor andere mannen erg geslaagd!
Eddie