Langevent1973 schreef:Ik ben ontzettend benieuwd hoe het was. Het lijkt mij ook wel een keer lekker om safe te doen. Net als om door meerdere mannen geneukt te worden.
Excuses voor mijn late reactie. Het was een heerlijk ochtendje.
Op dat moment was er ook een geil stel aanwezig, wat de opwinding alleen maar naar een hoger niveau tilden.
Ik zag in de Gay-cinema een man zitten en ben, nadat ik goed opgewonden was, ook die zaal in gegaan.
Eerst op de voorste rij gaan zitten. Die man kwam langzaamaan naar voren lopen en ging bij het matras staan, kijkend naar mij, om mij op die manier 'uit te nodigen' te gaan liggen.
Een condoom omgedaan en ik ben hem eerst gaan pesten door wat te trekken en af en toe alleen zijn pik aanraken met mijn tong. Hierna heb ik hem eerst gepijpt terwijl ik op mijn buik lag.
Daarna omgedraaid op mijn rug, hoofd naar achter en toen ging het echt los. Hij maakte gretig gebruik van mijn mondje en neukte deze stevig. Het was erg geil, ik werd ook aangeraakt.
Na een tijdje wilde de man even pauze. We gingen weer in de stoel zitten en later heb ik hem afgetrokken.
Zeker, dit is onwijs geil. Ik vind dit echt heerlijk om te doen, inderdaad alleen veilig. 'Kom' je ook een keer?