Niets hoef alles mag .op deze geile dag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Niets hoef alles mag .op deze geile dag

Bericht door sletje bi stel dev »

Vandaag zin in geile uurtjes in ec m.n man zei .ik ben bloedgeil ja ik ook zei ik tegen hem word weer heerlijke sex vandaag.aangekomen boven .uitkleden .veel mannen vandaag ,als enigste vrouw niks te klagen hihi .we begonnen i nm bios heerlijk die geile pik gepijpt pfff..daarna ging m.n man tussen me benen zitten en ging me geil likken .zijn tong op me klitje mmm.wat lekker is dat toch kwam geil klaar z.n vinger in me kontje pfff .opgewarmd te zijn naar grote bed waar ik hem omging pijpen .ik nam zijn eikel in mmm bekkie en m.n tong danste om zijn eikel.rand mmm hij sidderde van geiligheid mannen om ons heen trekkend aan hun pik hij ons sexspel ..ik hoorde ja sletje pijp die pik mm ooh wat geil sletje ..daarna geil op m.n man z.n pik .heerlijk.op en neer die geile paal nat van Mme geilheid z.n ballen dropen ervan ik moest op m.n zij liggen en hij neukte me klaar x op.x..en ik pijpte terwijl hij me neukte zo geil allemaal .daarna voelde ik handen tongen en pikken overal l mm ik pijpte ze geil werd gevingerd nat kutje ..gelikt..voelde me een echte. Sletje zalig ...toen ging ik pijpen b i j m.n man z.n pik.en werd van achteren geneukt wat lekker allemaal ..daar we al wat uurtjes bezig waren met pauzes gingen we als laatste ..samen klaar komen ik zat op z.n pik gleed over z.m geile paal en neukte m.n man en hij mij harder en harder ik zei i k wil je warme zaad voelen in me kutje ik wil je. Lul voelen kloppen in me kutje..mmm yess..kom neuk je pik klaar tussen me rijpe natte kutje ..mmm samen klaar komen is het lekkerste wat er bestaat mmm. Daarna zoog ik.z.n pik leeg zijn zaad van z.n geile lul..likte hem schoon van zijn ballen tot z.n eikel grrr.was weer heerlijk mannen we hebben genoten allebei thanks en tot snel xxx.en natuurlijk.altijd m.n mannetje je ben de geilste de beste mm ..geniet altijd van je xx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten