Een relaxt dagje bi stel.dev .vandaag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
Geile krulle bol
Berichten: 82
Lid geworden op: 17 jul 2020 20:31
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Een relaxt dagje bi stel.dev .vandaag

Bericht door Geile krulle bol »

Vandaag een heerlijke paar uurtjes naar ec geweest ,niks op forum gezet ..We hadden met een stelletje afgesproken ,die wat later waren maar dat mocht de pret niet drukken .we zijn altijd relaxt met elkaar bezig en zaten in de bios heerlijk.vooraan ,waar mijn partner tussen m.n benen wreef naar me kutje toe ,zijn vingers gleden tussen me lippies .Ik ging sneller ademen werd super geil.m.n heupen bewogen.omhoog en omlaag pfff wat een geil.gevoel ik voelde zijn pik groter worden bij elke beweging in mijn kutje met zijn vingers .werd hij harder die geile pik .mm
Toen ging hij op zijn knieën zitten opende mijn benen en ging zijn tong heerlijk op mijn klit bewegen. Pfff kwam geil klaar hij doet het verdomd lekker altijd ..daarna neukte hij me kutje.ik hoorde mannen trekken aan hun pik.na een tijdje naar het grote bed heerlijk gepijpt die pik en zoog zijn kale ballen naar binnen terwijl.er aan me kutje gezeten werd .en die jongen liet me spuiten warm geil stroomde uit me kutje ..het stel.was ook aangekomen en speelde samen ,wij.zaten voor hun in de bios na een tijdje naar elkaar gekeken tehebben ging de dame van het stel mijn partner pijpen en hij voelde haar kutje en borsten en lijf mmm ...tetwijl ik haar partner pijpte ze werd daarna geneukt van achteren door m.n partner ..was geil om tezien ...daarna vond het stel.het genoeg en werd ik nog heerlijk geneukt van achteren door m.n partner ..even pauze ..met koffie en een sigaretje ..tja toen .was het al weer tijd en heerlijk op grote bed geneukt van opzij van achteren likte zijn kontje terwijl.hij aan zijn pik trok zoo geilll. En als laatste op hem gezeten die grote geile paal schoof naar binnen mmm zo strak in kutje ..Hij neukte me hard ik kwam kreunend klaar zijn lul warm van mij geile sap..En toen trok ik aan zijn tepels en neukte hem hard boven op...ja ik ga komen riep hij en ik voelde het zaad komen mmm zijn lul klopte in mijn kutje zijn zaad schoot naar binnen pfff zo geil gevoel daarna heerlijk na gepijpt het zaad en kutsap.van zijn paal.af gelikt mmm was weer een zalige geile dag en wie weet volgende x een stel weer misschien mag ik haar kutje likken en bedankt ene jongeman wat deed jij je best tot snel allemaal xx xx groetjes Bi stel dev
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten