Er is er een jarig.....15 september Cinema

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
TenT
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 apr 2014 21:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Er is er een jarig.....15 september Cinema

Bericht door TenT »

Dinsdag (rond 11.30) komen wij naar de cinema voor een geile middag. (Er vanuitgaande dat we niet verkouden worden)
T is namelijk jarig!! En wil warm zaad!

We hopen op veel volle zakken die lekker leeggespoten kunnen worden over haar gezicht en borsten.
Als ze je wil pijpen, dan geeft ze dat zelf aan, als ze wil dat je haar neukt, dan geeft ze dat ook zelf aan, uiteraard wel met condoom neuken. Een nee is een nee, blijf dan ook niet aandringen en geef anderen de ruimte.
Haar poepgaatje is een uitgang voor poep, geen ingang voor andere zaken, mocht dat wel getracht worden kan ik verzekeren dat de geilheid van 100 naar 0 gaat.

Wie o wie zien we dinsdag?????
Gebruikersavatar
mannetje
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 dec 2012 18:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Hengelo (Overijssel)
Contacteer:

Re: Er is er een jarig.....15 september Cinema

Bericht door mannetje »

Hallo Jarige,

Morgen ben ik graag voor de jarige aanwezig om haar lekker onder te spuiten als dat van haar mag. Als ze mij toelaat zal ik haar ook graag lekker neuken...

Tot morgen,

Henk
beer56
Berichten: 95
Lid geworden op: 31 okt 2012 15:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Er is er een jarig.....15 september Cinema

Bericht door beer56 »

ik kan er rond 13.00 uur zijn

Hopelijk nog niet helemaal vol gespoten
Gebruikersavatar
Geile krulle bol
Berichten: 82
Lid geworden op: 17 jul 2020 20:31
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Er is er een jarig.....15 september Cinema

Bericht door Geile krulle bol »

Een geile verjaardag morgen xx
TenT
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 apr 2014 21:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Er is er een jarig.....15 september Cinema

Bericht door TenT »

Heren, dank jullie wel voor een ontzettend geile tijd.
T heeft echt genoten!
Student
Berichten: 218
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Er is er een jarig.....15 september Cinema

Bericht door Student »

Gefeliciteerd T. Had ook graag een cadeautje gedoneerd over haar lekkere lichaam... net als twee weken terug. Volgende keer beter!
TenT
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 apr 2014 21:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Er is er een jarig.....15 september Cinema

Bericht door TenT »

Rond 11.30 liepen we de cinema in, nadat we beneden even ons gebruikelijke rondje hadden gelopen hebben we "ingecheckt", en na de gebruikelijke temparatuurcontrole mochten we ons naar boven begeven. Het was al een gezellige bedoeling en al snel viel het ons op dat er veel "jongere" mensen waren (dit is niet beledigend bedoeld naar de ouderen onder ons, maar smaken verschillen).

Nadat we onszelf uitgekleed hadden zijn we naar de grote zaal gegaan en zijn we samen op het grote bed gaan liggen. Ik begon T lekker te strelen, en we lagen heerlijk te zoenen. Om ons heen zaten en stonden de mannen het geheel gade te slaan, ik merkte dat dit T oook erg op wond. Ze begon me rustig te pijpen, en toen ze anders ging zitten begon ik lekker met haar kutje te spelen, hmmm, ze werd gelijk nat... het voorspel was gestart. Ik wenkte de mannen en maakte plaats. Ging achter haar staan, zoals vaker, om het overzicht een beetje te bewaren.

T werd lekker gestreeld door meerdere mannen en genoot zichtbaar. Eentje wilde er direct op, maar T gaf aan daar nog niet klaar voor te zijn. Na het nodige ruk, trek en likwerk werd ze zichtbaar geiler en werd het tijd om lekker te neuken. De eerste man nam plaats achter haar, befte haar nog even lekker en rolde snel een condoom om zijn keiharde paal. Ik zag aan T dat ze zichtbaar genoot, en onderwijl werder er nog lekker een paar pikken afgetrokken terwijl ze goed hard geneukt werd. Nadat de eerste klaar was volgte er nog 2. Erg geil om te zien. T gaf aan even pauze te willen en toen zijn we even een sigaretje gaan roken. T was al snel uitgerookt en ging weer naar binnen, ik zei dat ik haar wel op zou zoeken als ik klaar was.

Eenmaal terug binnen lag ze al weer lekker op het bed en werd wederom lekker gestreeld en gevingerd door meerdere mannen. Ook nu bleef het niet bij strelen maar werd er weer lekker een paar keer geneukt, en werd ze door een aantal mannen geil in haar gezicht en over haar lijf gespoten. Af en toe stopte ik een paar vingers in haar kut om het water te pijlen, wat er daarna ook met lekkere golven uit spoot.... hmmmmm.

Na het grote bed verplaatsten we ons naar de swing. Ook hier is ze meerdere malen lekker geneukt en werder er weer een aantal pikken lekker afgetrokken. Na een man of 3 begon de kramp een beetje toe te slaan en wilde ze even lopen. Dus de swing uit, en gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om even een sigaretje te roken. Buiten merkte ik op dat de sperma nog lekker opgedroogd op haar schouder lag. Erg geil om te zien zo.

Na het sigaretje terug naar binnen, en T gaf aan om even lekker in de cinema te willen gaan zitten. Zo gezegd zo gedaan, dus wij vooraan op de stoeltjes in de cinema. Ik begin lekker met haar kutje te spelen en we zoenen wat. Snel had T zoiets van... ik heb zin in jouw pik... en ze ging voor me zitten op haar knieen en begon me lekker te pijpen en af te trekken. Wat kan die vrouw toch ontzettend lekker pijpen zeg... het duurde dus ook niet heel erg lang voordat ik het voelde borrelen in mijn zak, en ik spoot mijn zaad diep in haar keel.
Vervolgens ging T nog even lekker naar de man die tegen het bed aan geleund stond, en hij spoot lekker het zaad over haar heen. De man in de stoel ernaast sloeg het allemaal gade en had (voor de vierde keer) ook nog wel even zin in een lekkere pijpbeurt, ook hier slokte T gulzig die geile pik naar binnen, en met haar getrainde mondje duurde het niet heel erg lang of ook deze man begon heftig te kreunen en kwam lekker klaar. De man bij de deur had lekker toegekeken en stond al op het punt van komen. T zakte door haar knieen en nam het zaad gulzig over haar lichaam.
De laatste die ze begon te pijpen had haar al eerder lekker geneukt op het bed, en ondanks dat de wil er wel was, wilde het zaad helaas niet meer komen.

Ik ben een sigaretje gaan roken en T is zichzelf lekker gaan afdouchen, waarna we met een voldaan gevoel de cinema weer uit liepen.

Mannen, ontzettend bedankt voor deze hele geile middag. Wij hebben er echt van genoten. Dit is een verjaardag die T zichzelf nog lang zal herinneren.... :D
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Er is er een jarig.....15 september Cinema

Bericht door EddieEagle »

Heerlijk verslag. Het was geil en gezellig zoals vanouds :D
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Keesdeboer en 28 gasten