Nieuwsgierig en fantasie wens

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Jankees
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 feb 2021 09:35
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Nieuwsgierig en fantasie wens

Bericht door Jankees »

Hallo,

Ik ben nog erg nieuw hiermee en ben pas 2 keer in de cinema geweest. Vind het best spannend maar ook best geil.
Ik ben erg nieuwschierig naar de doucheruimte wat daar de bedoeling van is. Zelf heb ik de fantasie om eens door een paar mensen een golden shower te ervaren en tevens ook een bukkake. Mogen mannen/vrouwen/transen zijn. Etc.
Gebeurd dat weleens of zijn er meer mensen die dat wel zien zitten.
Ik wil erg graag wat meer experimenteren en zou het fijn zijn als iemand me daarbij kan helpen.
Ik vind rollenspel ook erg leuk en uitdagend. En wie weet zien we elkaar zodra het weer mag. :roll:
JChub94
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2021 21:54
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Re: Nieuwsgierig en fantasie wens

Bericht door JChub94 »

Hi Jankees!

I haven't seen a lot of action in the showers, I think you'd maybe have to organize it with someone but you never know what might happen. ;)
Sometimes there are couples and larger groups that show up together, and normally a lot of other people end up joining in. You just have to be there on the right day, haha. Normally those groups are a mixture of a few men and a woman, but sometimes there are multiple couples. I'd always recommend the theme days if you want to see more action.
Jankees
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 feb 2021 09:35
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: Nieuwsgierig en fantasie wens

Bericht door Jankees »

Dank je voor je reactie maar omdat ik niet veel ervaring heb hoop ik hier mensen te vinden die dat wel hebben en eventueel deze fantasie delen. Ik ga zeker eens de thema dagen bezoeken.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten