Onzeker

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
CoupleNew
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 mei 2021 19:33
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Pegging
Contacteer:

Onzeker

Bericht door CoupleNew »

Hoi hoi
Ik zou graag een keer naar de cinema willen maar voel me onzeker over mijn lichaam. Is dat nodig? Want ik vind het Eigelijk best geil wat daar allemaal gebeurt. Om andere mensen te zien neuken en om misschien zelfs iets te doen. Of samen met mijn vriend iets te doen wat andere mensen zien😏😏

Groetjes
1martin
Berichten: 514
Lid geworden op: 09 okt 2012 11:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Onzeker

Bericht door 1martin »

Goede avond "onzeker" tip de dame die achter de balie staat .vraag haar om een rondleiding vraag alles mat je wil weten .in de cinnema is veel te doen en beleven.ga samen met je vriend/man julie eigen weg.Er zullen altijd wel opdrigende mannen zijn jullie NEEmoeten zij axsepteren .en vertel dat ze gepaste afstand best mogen kijken veel plezier in de mooiste speeltuin van nederland.
Groet 1martin .misschien ontmoeten wij elkaar daar in Arnhem
Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Onzeker

Bericht door Student »

Onzekerheid is echt niet nodig! Mijn ervaring is dat in de cinema iedereen wordt geaccepteerd zoals hij/zij is, zolang je je maar netjes gedraagt... ik zou zeggen, kom een keer langs en kijk vrijblijvend rond!
Gebruikersavatar
Nijmegen31
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2018 23:17
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Onzeker

Bericht door Nijmegen31 »

CoupleNew schreef: 13 mei 2021 20:36 Hoi hoi
Ik zou graag een keer naar de cinema willen maar voel me onzeker over mijn lichaam. Is dat nodig? Want ik vind het Eigelijk best geil wat daar allemaal gebeurt. Om andere mensen te zien neuken en om misschien zelfs iets te doen. Of samen met mijn vriend iets te doen wat andere mensen zien😏😏

Groetjes
Ik heb mannen en vrouwen van alle vormen en leeftijden langs zien komen, en de hoeveelheid plezier die je beleefd ligt vooral aan wat je zelf fijn vindt. Als je lekker met je vriend wilt sexen zijn er genoeg mensen die naar je willen kijken of meedoen. En als je niet wilt dat ze meedoen hoef je het alleen maar aan te geven. Als jullie het niet durven om een keer alleen te gaan laat het maar weten!
Gebruikersavatar
Keesdeboer
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 jul 2011 06:32
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Onzeker

Bericht door Keesdeboer »

CoupleNew schreef: 13 mei 2021 20:36 Ik zou graag een keer naar de cinema willen maar voel me onzeker over mijn lichaam. Is dat nodig? Want ik vind het Eigelijk best geil wat daar allemaal gebeurt. Om andere mensen te zien neuken en om misschien zelfs iets te doen. Of samen met mijn vriend iets te doen wat andere mensen zien😏😏
Het is echt heel erg geil om heen te gaan, en je ziet er al snel dat niet iedereen een fotomodel is. Maar dat geeft ook niks, gewoon de knop om zetten, sexy kleren aan doen of juist naakt gaan, en lekker alles laten gebeuren. Als vrouw ben je toch de koningin van de zaal, dus je hebt het maar voor het uitzoeken hoor! In het begin lekker met je vriend seksen, laat ze maar kijken, dat is ook al super toch?

Groetjes
Kees
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: NHDude en 46 gasten