Geile sex uurtjes in ec

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Geile krulle bol
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Geile sex uurtjes in ec

Bericht door Geile krulle bol »

Nou nou wat een paar geile uurtjes ,toch weer geil spannend om tegaan samen na voor tegeilen met me partner op naar ec ..We waren er al vroeg 11uur ,er waren al mannen binnen in de winkel ik was geil nat en kon niet wachten .na uit gekleed tezijn en me zwarte geile lingerie aan en hoge laarzen tja thats me..met g naar bios ..eerst bakkie koffie en geil opwarmen G zijn pik was hard, en al zei G drink eerst je koffie op ,ging mijn mondje al naar zijn glimmende geile pik pfff ..G zijn hand op me klitje en kutje ,ik was niet meer tehouden na geil gepijpt tehebben heerlijk mijn warme mond om zijn eikel en lul geil die ballen in me hand ..zijn we naar grote bed verplaatst waar aardig wat mannen stonden G zei we gaan op bed en hij stopte zijn dikke lul in me kutje mmm heerlijk die 1e neukstoot in me warme kutje .ik kwam gauw klaar i,G zei pijp die pik en riep een man ik slurpt en zoog hem terwijl G me neukte van opzij..daarna kwam er een man me likken en vingeren pff ik was zo geil en spoot geile sap uit me kutje ,even pauze en een peuk ..Na de pauze terug naar de bios daar neukte G me van achteren en ik ging op hem zitten die eikel die me kutje masseerde extase was G daarna na geneukt en mannen gepijot trhebben in de sling was beetje donker daar haha ,met blindoek pff zo geil een pik in me kutje en 1 in me geile bekkie zaad dat uit me mondje droop , speeksel omdat die pik zo diep in me keeltje ging, dievman wilde stoppen maar ik zei nee ikpijp je pik met spuug en al zo geil en glad pfff word er weer nat van dat geneuk en gepijp ik werd weer geneukt door Me partner G wat een geile pik en wat kan hij.neuken.en me klaar maken daarna kwam.de zelfde mam weer hij kwam klaar in me kutje met condoom.naruurlijk.he ..hij.zei wat een strak.kutje ..ja dat hoor ik wel meer hihi mmmm.we gingen als laatste naar de bios daar werd ik op alle geile manieren gwneukt door G pfff ik pijpte hem nog en werd gwneukt en ik spoot weer door G ..daarna nog een man gepijpt dat vind me partner zo geil om tezien zijn pik hard en geil.van geiligheid en toen was het helaas weer tijd na een heerlijke geile uren kwam hij geil klaar terwijl.ik op de stoel.zat en iemand pijpte neukte me partner zich klaar in me kutje ..zo geil ,we hebben genoten ,ook de mannen bedankt en me lekkere geile kerel xxx geile kus en hoop dat jullie genieten van mijn verhaaltje G en S ...Bisteldev
pijppaal
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Geile sex uurtjes in ec

Bericht door pijppaal »

Hoi lekkere krullebol

Ik was die jou op het grote bed heeft gelikt en laten spuiten wat heb ik jou lekkere kutje toch gemist het was weer heerlijk je hebt me daarna lekker gepijpt en ik kwam heerlijk klaar.
Bedankt voor de geile uurtje en tot een volgende keer

Grtz pijppaal
Jeroennbr
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile sex uurtjes in ec

Bericht door Jeroennbr »

Hoi geile krullenbol en partner.
Ik ben heerlijk klaar gepijpt door jou op het grote bed. Geweldig. Tot de volgende keer.
Gr Jeroen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten