Op deze warme dag naar ec wel aangekondigd en hopen op een stel.stonden we tewachten voor de cinema in Arnhem .sigaretje nog ff ..zat er naast ons op het stoepje nog een stel ..wat een geluk ..en sorry mannen..maar dat stel ging voor...Eerst in de bios gezeten en even kennis gemaakt met dat leuke stel ,wat toevallig de zelfde voornaam heb als ik..en nee geen geile krullenbol haha..we gingen eerst geil samen neuken G en ik 'm,'n vriend dus ..na hem heerlijk gwpijpt tehebben en die geile pik in me kutje ,toch nog een man gepijpt al was dat maar even ,want dat geile leuke stel kwam ook op bed en ze pijpte G zijn lekkere lul terwijl ik gevingerd en gelikt werd door haar vriend ..daarna zoog ik haar geile borsten en likte ik haar kutje wat de mannen erg geil vonden om tezien Daarna even gerookt en wat gedronken dat geile stel had de prive room besteld en vroeg of we mee gingen ,tuurlijk hihi en heerlijk geneukt met 4e en kutje gelikt van ons beide en de mannen lieten ons geil spuiten mmm wat geil allemaal een min puntje geen airco in die room ,dus je kan wel raden dat we zo bezweet waren .dat we echt ff moesten stoppen .
Heerlijk afgemaakt in darkroom wassen en aankleden en weg , nog ff afscheid genomen van geil stel en zeker voor herhaling geil stel we horen van jullie en sorry mannen ,maar jullie hebben live kunnen mee genieten van ons 4e xxx groetjes van Bisteldev.geile krullebol ..dit zet ik er even bij voor dat stel voor de volgende afspraak ..xxx.ps wij komen de 10 juni weer ..kijken er weer naar uit
Heerlijk.stel....
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Heerlijk.stel....
Hoi ander heerlijk stel,
Ook wij hebben gisteren enorm van jullie genoten en zouden graag nog eens afspreken. Nadat jullie gegaan zijn hebben wij nog tot een uur of 3 heerlijk verder gespeeld met elkaar en een paar mannen meer. De 10e zijn wij er niet maar zouden graag met jullie in contact willen komen via kik om nog eens in Arnhem of ergens anders af te spreken. Mijn kik is geheimagentQ. (Met het puntje erachter).
Laat maar wat horen als jullie zin hebben.
Ook wij hebben gisteren enorm van jullie genoten en zouden graag nog eens afspreken. Nadat jullie gegaan zijn hebben wij nog tot een uur of 3 heerlijk verder gespeeld met elkaar en een paar mannen meer. De 10e zijn wij er niet maar zouden graag met jullie in contact willen komen via kik om nog eens in Arnhem of ergens anders af te spreken. Mijn kik is geheimagentQ. (Met het puntje erachter).
Laat maar wat horen als jullie zin hebben.
-
- Contacteer:
Re: Heerlijk.stel......
..kijk ff op jullie pb hihi heb wat gestuurtLimBra schreef: ↑03 jun 2021 15:53 Hoi ander heerlijk stel,
Laat maar wat horen als jullie zin hebben.![]()
-
- Contacteer:
Re: Heerlijk.stel....
..zeker veel zin in jullie was heerlijk.ik heb pb gestuurdLimBra schreef: ↑03 jun 2021 15:53 Hoi ander heerlijk stel,
Laat maar wat horen als jullie zin hebben.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten