Verslag eerste keer 27 mei, vroege avond

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Nieuwsgierig1990
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jun 2021 00:25
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Verslag eerste keer 27 mei, vroege avond

Bericht door Nieuwsgierig1990 »

Hey allen,

Ik volg dit forum zo nu en dan anoniem, maar besloot vorige week donderdag in een geile bui spontaan (ik kwam ergens anders van af) voor het eerst naar de EC in Arnhem te gaan. Het was naaktdag, en ik vond het wel relaxed dat iedereen gewoon gelijke was.

Ik was er om 18.45 en het was behoorlijk druk volgens de vriendelijke dame achter de balie. Toch heb ik hier geen last van gehad, het was wel fijn om zo'n eerste keer mijzelf anoniem toe te voegen aan de verschillende mensen.

Ik ben niet lang geweest, heb vooral een beetje rondgekeken en ik moest ook op tijd weer gaan (19.30 ongeveer) maar ik heb erg genoten van de geile en vooral relaxte sfeer. Er was een heerlijk geil stel, (waarvan de jonge vrouw donker haar, prachtige ogen en een zwart mondkapje op had) waar wel veel mannen om heen stonden, maar iedereen was geduldig en chill. Ik ben heerlijk afgetrokken door haar, terwijl ze betast werd door mij en betast en geneukt door verschillende mannen om haar heen. Ik was dichtbij om zelf ook nog met haar te mogen, we stonden dicht op elkaar en had al een CD om gedaan, maar het is uiteindelijk niet gebeurd. Ik heb op dit forum niets teruggelezen over de avond (wel over de middag), maar ik ben erg benieuwd wie dit stel was en of ze vaker komen.

Mijn eerste ervaring was dus vrij mild maar wel goed en ik wil zeker nog eens terugkomen, ook om mij open te stellen voor wat meer experimenteren...

Xx een voornamelijk hetero, maar wel bischierig (nog geen ervaring mee)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: wij2125 en 6 gasten