Donderdag 17-6

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
xsjuicyxs
Berichten: 110
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Donderdag 17-6

Bericht door xsjuicyxs »

Donderdag, morgen dus, 17-6 komen wij rond 13.00u naar Arnhem. Wie weet wat we daar zullen beleven. Wij hebben wel zin in een geile middag. Voor de heren; misschien betrekken wij je in ons spel, maar houden niet van opdringerigheid! Wij zouden het ook erg leuk vinden met een ander leuk stel een klein feestje te bouwen, dus wie komt???!

Xx
Gino55
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 sep 2020 16:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Donderdag 17-6

Bericht door Gino55 »

Ik ben de jongen die het afgelopen keer niet langer vol hield dan een paar stoten :-) zo geil en nat dat ze lang bleef! Hoop dat ik weer mee mag doen, niet vaak zo een sexy dame live mee mogen maken! Tot morgen :-)
Gebruikersavatar
Multibanaan
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 jul 2018 17:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Donderdag 17-6

Bericht door Multibanaan »

Het was vandaag een snikhete dag en de drukt was enorm, velen mannen hadden gehoor gegeven aan de oproep van juicy en in grote getalen afgereisd naar Arnhem om dit feest van dichtbij mee te maken. Ik was kwam binnen en hoorde dat de tent al afgeladen was, en kon ook niet in de winkel wachten, terwijl ik vertrok kwamen Juicy en vriend binnen, en hoorde ik dat hen hetzelfde lot bezegeld was. Na een uurtje wat tijd te hebben gedood, besloot ik het nog eens te proberen.
Dit keer had ik meer succes, na even wachten binnen kon ik ook naar boven, waar het feest al in volle gang was. In de darkroom trof ik een heles stapel kronkelende lichamen aan, waaronder geile dame (vermoed ik) op bed die ge throatfucked werd, en juicy die geanimeerd op een harde pik op en neer stuiterde. Om wat ruimte vrij te maken, verplaatste het feest met juicy zich naar de heterozaal, waar ze op het bed plaats nam en keurig (door haar vriend opgedragen) aan een man vroeg of ze met hem mocht spelen. Voordat ze haar vraag had gesteld stond deze man al in de actiemodus, eerst werd ze goed door hem gevingerd waar ze zichtbaar van genoot, aan haar kreuntjes, trillend lichaam en de sappige vingergeluidjes te zien en horen. Daarna stapten ze samen in de doggystyle sekstrein, waarbij hij na tien stoten het eindstation al bereikte. Maar hey, als je weet hoe juicy eruit ziet, dan snap ik dat prima, kan de beste overkomen.
Daarna was het tijd voor het slotakkoord, waarbij het matras op de grond werd gesleurd, en met juicy erop als middelpunt, en aan de mannen om haar lichaam onder te kliederen met het zaad des levens. Met haar handen en mond droeg ze daar graag haar steentje aan bij. En met succes, want de eerste lozingen waren al snel een feit, waarbij de klodders in grote getalen op haar welgevormde lichaam uiteen spatten. Daarna was ik aan de beurt om juicy eens van dichtbij te bekijken, en nog beter, te voelen. Ik droeg een lading van 2 weken bij me, en dat heeft ze geweten ook, want binnen luttele seconden nadat ze haar hand om mijn blanke penceel had omsloten, begon ik lange, dikke slierten van witte verf over haar prachtige canvas te slingeren. Haar indringende geile blik droeg daar zeker aan bij
Het was toen weer tijd om te gaan, en ik geniet er nu nog van na. Juicy is een gevaarlijke zakkenroller, voor je het weet heeft ze je van je buit ontdaan
Hopelijk tot een volgende keer!
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Donderdag 17-6

Bericht door Pleasuretown »

Leuk geschreven verslag Multibanaan, zo heb ik het ook zeker ervaren was het even wachten meer dan waard. Altijd weer een feestje met dit leuke spontane ge(il)zellige stel. ;) :P Dank voor de geile middag Juicy en vriend!
Gebruikersavatar
rick-rick
Berichten: 134
Lid geworden op: 10 nov 2008 23:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: doesburg
Contacteer:

Re: Donderdag 17-6

Bericht door rick-rick »

ja dat was inderdaat geile dame 23 in de grote zaal
xsjuicyxs
Berichten: 110
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Re: Donderdag 17-6

Bericht door xsjuicyxs »

Hoi Multibanaan, wat leuk dat je een verslag hebt geschreven, echt heerlijk en leuk om te lezen.
Bedankt iedereen die erbij was, het was geil!!

En natuurlijk mijn eigen lekkerste Buurman; dankjewel voor de geile fun die we iedere keer beleven :twisted:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten