Lottemooi in Arnhem

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
PrinsAlbert
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 jul 2021 14:37
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Lottemooi in Arnhem

Bericht door PrinsAlbert »

Lottemooi.......

Ik moest nog even afkoelen van afgelopen donderdag, dus vandaag ben ik in de buurt van Den Bosch lekker naakt in de zon gaan liggen, en heb mijn mobieltje erbij gepakt om mijn versie van het verhaal te dichten...
Ik rol even op mijn buik, omdat de omstanders al beginnen te zien dat mijn pik aardig aan het groeien is.... :-)

Ik zag het oproepje op het forum en dacht dit wil ik meemaken, zo gezegd zo gedaan. Ik was lekker op tijd binnen, en kon lekker op mijn gemak acclimatiseren waarna jullie binnen stapte, zoals ik zelf graag de tijd neem om even te wennen, zo geef ik ook graag andere de tijd.. maar ik gaf te veel tijd zag ik, wanneer ik binnen stapte in de biosruimte, zag ik dat je een enorme pik aan het verwennen was, dat maakte mij echt enorm geil als biBoy, wat zou zelfs ik eens graag met die paal willen spelen, maar dat terzijde.. je was heerlijk bezig iedereen een onvergetelijke middag te geven, heerlijk!! Ik ben niet zo van het vooraan staan en als eerste willen, dus ik keek nog even naar je hoe jij aan het genieten was, ik merkte dat je in die tijd mijn lekkere pik al gespot had, en niet lang daarna mocht je die grote prinsalbert verwennen...
Ik zorgde ervoor dat m'n pik niet te hard was, zodat jij met je heerlijke zachte handen die pik lekker kon laten groeien in je handen, het duurde overigens niet heel lang voor m'n pik lekker stijf was en de eerste lading zaad kwam daardoor ook niet veel later met groot plezier over je heerlijke borsten heen... Lotte, jij bent een vrouw van mijn dromen, pracht lichaam, lekkere piercings, lieve lach, erg goede handjes, en ga zo maar door!! Je man mag trots zijn !!
Al snel voelde ik dat mijn pik meer verlangde, dus in no time was ie weer hard, en jij wist als geen ander hoe hiermee om te gaan!! Heerlijk was jij met die lekkere paal bezig, terwijl jij in mijn ogen keek, en de rest van de mannen in de bioscoop een heerlijke show gaf... Hoeveel zaad kan een paar heerlijke borsten zoals jij hebt ontvangen? Veel, heel veel :-)
Lotte je bent niet te stoppen als je in je element bent, vandaar dat ik voor de derde keer mijn pik aanbood, doordat de airco een beetje koud was voor ons beide, ben ik op het kruis gaan liggen, met mijn pik en benen omhoog, je pakte wat extra olie om mijn pik en kontje lekker glad mee te maken. De manier waarop je mijn pik en ballen masseerde was hemels, dit is enorm verslavend, en ik zou dit de hele dag door kunnen hebben... Daarna zei ik dat je aan m'n ballen mocht trekken, het liefst hard, daar hou ik van, samen met het verwennen van m'n kontje en harde paal kon ik ook niets anders dan klaarkomen, hoe heerlijk is het om op deze manier klaar te komen, nauw geweldig kan ik je vertellen.. we sloten nog even af met een flauw grapje dat het lang geleden was dat ik naar de kapper was geweest.. (dat komt omdat ik telkens aan de kapper vraag om te knippen zoals vroegen, en wanneer de kapper dan vraagt hoe dat was, is mijn antwoord voor vijftig cent)....

Aan het einde heb je je man nog even heerlijk verwend op het bed, je zat heerlijk op je knieën voorover gebogen met je kontje lekker omhoog, dit gaf mij een heerlijk uitzicht op je kutje en kontje, dit maakte mij enorm geil, graag had ik daar nog even mee willen spelen, maar dat zat er niet meer in. Tijd om naar huis te gaan met een enorm heerlijke ervaring rijker ...

Tot snel xxx
:o kijken en bekeken worden, een leuk gesprek is altijd leuker!! Ook mn kontje wil aandacht, altijd klaar voor een likbeurt....
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Lottemooi in Arnhem

Bericht door LotteMooi »

Hey Prins Albert,

Dankjewel voor jouw uitgebreide verslag! Leuk om jouw kant te lezen van deze geile middag. En heel erg bedankt voor alle complimenten, ik word er een beetje verlegen van. Ik word altijd bloedgeil van pikken die meerdere keren lekker kunnen klaarkomen. Ik vond het ook erg geil om jouw grote pik met prins albert lekker af te trekken en te pijpen. Toevallig is mijn vriendje ook bi. Ik zag hem verheerlijkt kijken toen ik met jou bezig was :lol:

Heb je toevallig KiKmessenger? Zoja stuur mij dan even een pb zodat wij contact kunnen houden en het gemakkelijker is om via kik af te spreken als ik weer naar de EC ga.

Het lijkt mij ook supergeil om eens lekker door jou geneukt te worden. Ik wil die prins Albert wel eens in mijn kleine kutje voelen!

Xxx Lottemooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten