Lottemooi in Arnhem

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
binkie
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 jul 2009 15:19
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Lottemooi in Arnhem

Bericht door binkie »

Hmm kijk er nu al naar uit! Ik kan alleen donderdag vanaf plm 1500 uur, hoop jullie daar te zien is nl al heeeeeeeeeel lang geleden en zoiets Lotte een man naar een hoogtepunt brengt dat is onbeschrijfelijk en uniek! Tot donderdag?
bountyhunter
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 jul 2009 16:14
Contacteer:

Re: Lottemooi in Arnhem

Bericht door bountyhunter »

Graag donderdag, zie je dan
adriaanv2020
Berichten: 62
Lid geworden op: 31 aug 2020 10:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 64
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Lottemooi in Arnhem

Bericht door adriaanv2020 »

Graag donderdag!!!!
bountyhunter
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 jul 2009 16:14
Contacteer:

Re: Lottemooi in Arnhem

Bericht door bountyhunter »

binkie schreef: 13 jul 2021 22:48 Hmm kijk er nu al naar uit! Ik kan alleen donderdag vanaf plm 1500 uur, hoop jullie daar te zien is nl al heeeeeeeeeel lang geleden en zoiets Lotte een man naar een hoogtepunt brengt dat is onbeschrijfelijk en uniek! Tot donderdag?
Lotte is er donderdag als het donderdag wordt van 12-15 uur. Zie openingstopic. Als je dus vanaf 15.00 uur gaat dan mis je haar
DenzelW
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 dec 2018 10:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Lottemooi in Arnhem

Bericht door DenzelW »

Graag donderdag! Ik zal mijn uiterste best doen om dan ook aanwezig te zijn. Heb zoveel geile verhalen gelezen van/over Lotte dat ik héééél graag met haar wil kennismaken :D !
Sandman
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 sep 2014 12:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Lottemooi in Arnhem

Bericht door Sandman »

Ik kom je morgen tijdens de lunch ook lekker onderspuiten.
1martin
Berichten: 514
Lid geworden op: 09 okt 2012 11:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Lottemooi in Arnhem

Bericht door 1martin »

Ha lotte . Lijkt mij spannend en geil om jou op naaktdag (donderdag)in de cinnema te ontmoeten om van elkaar te genieten 1martin
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Lottemooi in Arnhem

Bericht door LotteMooi »

Hey geile mannen,

Wij hebben besloten om op donderdag middag langs te komen.
Dit zal ongeveer vanaf 12.00 - 15.00 uur zijn….
Naakt schoon en geschoren en spuiten maar! Hoppa gaan met die banaan….

Tot morgen :lol:

Xxx Lottemooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Gebruikersavatar
Multibanaan
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 jul 2018 17:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Lottemooi in Arnhem

Bericht door Multibanaan »

Nou, gaan met die banaan is wat er gebeurde! Veel pistolen zijn afgeschoten, veel vuurpijlen de lucht in, de kruitdampen vlogen in het rond, er werden eerbetonen afgelegd, de boerin heeft de koeien gemolken, met de melkpomp is de melk gekarnd, de feesttoeters bliezen hun confetti, er werd veel gejammerd van geluk, de brandweerlieden hebben geprobeerd de hitte af te blussen, maar ik geloof niet dat een vrouw die dermate heet is, geblust kan worden.

Het is altijd weer een waar schouwspel als Lotte, met dan wel zonder haar (overigens vrij gespierde) vriend hun opwachting in de seksarena van de Erotic Cinema maken. Ik stel me dan voor dat er velen mondhoeken opkrullen als er weer een oproep van haar op het forum verschijnt. Met een vers geschoren pik, een volgespaarde zak, en een nieuwe cockring trek ik ter strijde richting Arnhem.
Ik ben wat vroeg, dan kan ik nog even acclimatiseren in de bios. Die gozer die, toen ik even achterin de bios stond, ongevraagd mijn reet betastte door het gat van de gloryhole, mag dat in het vervolg wel laten wat mij betreft. Maar goed, Lotte en vriend kwamen geheel tegen afspraak in een half uur eerder, schandalig, dat kan echt niet, ik was nog niet klaar met acclimatiseren! Nee grapje natuurlijk, dat was een fijne verrassing. Volgens mij was het alweer 1.5 jaar geleden dat ik Lotte in de bios zag, maar ze leek eerder jonger dan ouder te zijn geworden.
Nou, Lotte en vriend natuurlijk omgekleed tot het strijdersuniform, waarbij Lotte een mooie halsband droeg met het woord "slut". Maar dat kan ook mijn verbeelding zijn natuurlijk, want ik had nogal moeite om mijn aandacht bij haar halsband te houden. Gewapend met glibberige massageolie gingen ze naar de heterocinema, waarbij er veel belangstellenden volgden om, nou ja, belangstelling te tonen. Niet veel later ging ik ook maar even kijken wat er nou aan de hand was in die zaal. Nou, het bleek dus dat Lotte al een eerste slachtoffer had gevonden. Hij protesteerde eerst nog lichtjes, maar moest zich al snel overgeven aan Lotte's glibberige handjes, die heel kunstig en sensueel zich een weg over zijn snoeiharde lul bewogen. Ik waande me even in een massagesalon, maar dan werden hier lichaamsdelen gemasseerd die normaal gesproken worden overgeslagen, in reguliere salons dan.
Het heeft ook weinig zin om weerstand te bieden, want vroeg of laat gingen zijn knie'en knikken en begin hij te zuchten en te vloeken, en dan weet je dat een orgasme aanstaande is. Lotte gebruikt dan ook een techniek waarbij ze lak heeft aan voorhuid en gewoon direct de eikel stimuleert, waardoor het net lijkt alsof je door een mond word afgetrokken, maar dan met heel veel finesse en controle. Hier zijn weinig, zo niet geen man tegen opgewassen. Al snel was ik dan ook aan de beurt, en ik kreeg van Lotte een compliment voor mij cockring, die ik speciaal voor deze gelegenheid had aangedaan. Ik werd samen met een andere man tegelijk afgesjort, waarbij ze ze omstebeurt in haar hand nam. Daarna kreeg ik wat individuele aandacht, waarbij ze het zaad uit mijn zak leek te kijken, en net voordat ik mijn orgasme voelde naderen, haalde ze haar hand resoluut weg met een grijns en begon de andere man weer te plezieren. Het was alsof ze er een zesde zintuig voor heeft. Maar joke's on her, want ik werd er alleen maar geiler van. Hierna was ik weer aan de beurt, en omdat ze wat moe in de benen werd, ging ze er bij zitten, ik tussen haar benen in staand.
Nu ging het niet lang meer duren, en terwijl ze het tempo opvoerde en me aankeek van "kom op, waar blijft dat zaad nou" hield ik het niet meer, en ik kwam luid kreunend klaar over haar mooie gebruinde, inmiddels weer een beetje wit geworden lichaam.
Het feest verplaatste zich hierna naar de main fuckzone, de zaal waar het grote bed, de XX room, de darkroom en het andreaskruis zich bevinden. Mijn zak was leeg(er) en mijn penis in remise, aan het rusten, maar ik kijk heel graag naar hoe Lotte pikken van andere mannen bewerkt en hoe ze reageren op haar gruwelijk geile handwerk. Valt het je trouwens op dat dit de eerste keer in het verslag is, dat ik het woord "geil" gebruik? Dat was nog best een uitdaging, maar ik dacht, dat woord wordt hier al zo vaak gebruikt (en terecht), ik probeer het eens met andere woorden. Maar helaas, ook ik ontkom er gewoon niet aan, want dat was het gewoon, een ontiegelijk geile bende. Letterlijk en figuurlijk, want inmiddels droop Lotte van het zaad, waarbij er ook veelvuldig over de vloet gedruipt wordt. Dat wordt nog wat voor het opruimteam van de Erotic cinema. Maar goed, Lotte ging dus op eerder genoemde Andreaskruis liggen, waarbij mannen haar nog verder gingen onderspuiten, en ze er ook vrolijk aan sommige een slinger gaf, er bleef maar zaad vloeien. Ondertussen werd ze ook nog gevingerd door haar gespierde vriend, en het was duidelijk dat hij precies wist waar hij mee bezig was, want ze gilde en trilde en het werd haar soms zelfs even te veel. Ik probeerde nog te kijken wat haar tattoo onder haar gepiercte tietjes precies voorstelde, maar zoals ik al zei, moeilijk concentreren daarop is het wel.
Helaas moest ik weer weg, want de plicht riep, maar ik had natuurlijk nog veel langer willen blijven.

Hopefully see you again sometime^^
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Lottemooi in Arnhem

Bericht door LotteMooi »

Hey Multibanaan,

Wat een fantastisch leuk verslag! Dankjewel hiervoor. Dit wordt het verslag van de maand denk ik.

Ik lees graag de andere belevenissen van de mannen die mij er lekker onder hebben gespoten. Dus mannen…leef je uit!

Ook van de man met de lekkere prins Albert lees ik graag een verslag. Ik heb ontzettend van je heerlijke pik genoten. Ik zie je graag nog een keer terug, wie weet wat je dan met mij mag doen ;)

Dus mannen…voel je niet verplicht een verslag te verschrijven maar ik vind het wel ontzettend leuk!

Ik zal later ook nog een verslag schrijven.

Geile groetjes Lottemooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten