Gangbang party donderdag 29 Juli

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2235
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Gangbang party donderdag 29 Juli

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Hello people,

Mannen inderdaad €14 | vrouwen + partner gratis.

De sfeer is top en volle bak :)

Ik zeg, tot straks.

EroticCinema Arnhem
andre40
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 sep 2014 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang party donderdag 29 Juli

Bericht door andre40 »

Zijn er nog dames of stelletjes geweest?
Hoor er weinig van
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Gangbang party donderdag 29 Juli

Bericht door Gerrit Willem »

Geile Dame 23 was er, en dr kwam nog een dame binnen die voor het eerst in EC Arnhem was. En daarna weet ik het niet
andre40
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 sep 2014 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang party donderdag 29 Juli

Bericht door andre40 »

Oké als geile dame 23 geweest is zal het wel een geile boel zijn geweest
Laatst gewijzigd door andre40 op 30 jul 2021 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rob-86
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 jun 2021 20:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang party donderdag 29 Juli

Bericht door Rob-86 »

Ik heb het prima naar mijn zin gehad, kan wel een leuk verslagje schrijven mocht iemand daar behoefte aan hebben :D
Tess
Berichten: 37
Lid geworden op: 24 mei 2021 20:14
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: Gangbang party donderdag 29 Juli

Bericht door Tess »

Graag ben er dan toch een soort van bij geweest
Gebruikersavatar
nijntjestout69
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 jan 2012 16:46
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Gangbang party donderdag 29 Juli

Bericht door nijntjestout69 »

andre40 schreef: 29 jul 2021 19:03 Zijn er nog dames of stelletjes geweest?
Hoor er weinig van
Toen ik kwam waren er 2 dames/ stellen.
En in de avond was er nog een nieuw stel .

Met het zitten voel ik nog me ... en knieën zijn beetje blauwe aan het worden van tegen het bed aan te bonken . Met het voorover bukken
Misschien maak ik nog een verslag .
Gebruikersavatar
Rob-86
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 jun 2021 20:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang party donderdag 29 Juli

Bericht door Rob-86 »

Hé, vandaag in Arnhem geweest en heb me heel goed vermaakt. Vandaar dat ik mijn verhaal met jullie deel, het is een beetje een lang verhaal geworden hoop niet dat jullie dit vervelend vinden.

De start was wat minder, was op de motor gekomen omdat de vooruitzichten zonnig waren. kom ik na een ritje van een uur in de buurt van Arnhem, Plensbui met hoofdletter P. Gelukkig snel weer droog, toen ik parkeerde in de steenstraat.

Ik loop de winkel in en keek even rond, dit was voor mij de eerste keer op deze locatie, het viel me gelijk op dat er veel mannen stonden te wachten, dit bleek de wachtrij voor de cinema, oei toch wel zeker 10 wachtende voor me. Even een kort rondje door de winkel en me bij de groep wachtende gevoegd.

Tijdens het wachten zag ik nijntje en haar vriend/man al binnenkomen en na een leuke outfit aangetrokken te hebben rechtstreeks naar boven vertrekken, vanaf dat moment leek de stroom met mannen die naar beneden kwamen veel langzamer te gaan, en dat was volgens mij geen toeval.

Toen ik aan de beurt was om naar boven te gaan, een uur en een kwartier na aanvang was ik erg opgewonden, en mijn temperatuur was net laag genoeg om toegelaten te worden (geen zorgen ben sochtends nog preventief negatief getest op mijn werk), dat zou wat zijn na dat wachten niet doorgelaten worden😅

inmiddels was ik heel benieuwd hoe het er aan toe ging, ik keek even rond voor een eerste indruk van deze locatie, bij de gay cinema was wat actie, terwijl de hetero helemaal leeg was. dan richting de speelruimte, daar hoorde ik flink wat geluiden vandaan komen, en toen ik binnenkwam zag ik veel mensen krioelen op en om het bed. De sfeer was goed en geil, en de 2 dames leken het goed naar hun zin te hebben. Maar uit de darkroom hoorde ik ook gekreun komen, naar binnen kijkend zag ik dat nijntje al flink stout aan het doen was in de swing. Daar wilde ik wel aan meedoen, dus even kijken of de condooms al bijgevuld waren, want die waren ontzettend hard gegaan met al die actie hier, gelukkig duurde dit niet lang, na de stroeve start wilde ik graag mee doen aan de actie dus op naar de darkroom.

Nijntje werd goed genomen, en de mannen wisselde regelmatig af, ze had niks in haar mond dus ze kon het lekker uitkramen van plezier. voor mij stapte iemand weg, dus ik zag mijn kans schoon en begon haar eerst met rustige stoten te nemen, maar al snel met hardere kletsen tot we beiden luid aan het kreunen waren.
Ik stond al op springen, dus het duurde niet lang voor ik heerlijk klaar kwam (Thnx nijntje 😉) en ik weet niet of het door mij kwam of door al die mannen voor mij, maar je had gelijk even een pauze nodig.

Ik moest even bijkomen en ging even wat drinken en daarna in de hetero cinema staan, er was wat beweging om me heen en mannen zaten wat te gluren en te kijken. Niet lang daarna komt nijntje binnen lopen met een hele lading aan mannen die haar volgen, ze gaan naar het bed voorin, even twijfelde ik of ik voor een 2e keer zou inhaken, maar ik moet de andere mannen ook een verzetje gunnen, dus ik besluit vanaf een afstandje even te bekijken wat er gebeurd, de actie kwam al snel op gang op het bed.

Ik besluit even in de gay cinema te gaan kijken, hier zitten al wat mannen maar ze lijken wat op zoek naar actie. Een man achterin zag mijn paal fier overeind staan en klaar voor ronde 2, hij wenkte me. En ik besloot op hem af te stappen. Hij begon mij heerlijk te zuigen vanuit de cinema stoel, maar al snel voelde ik een paar handen achter me die mee begon te doen, en er sloot nog iemand aan.
Dus ik stelde voor het feestje bij het bed verder te vieren. Dat was niet aan dovemans oren verteld en zodra ik maar enigzins op het bed zat, voelde ik overal warme handen en monden. En er werd niet ingehouden.
Omdat dit mijn 2e keer was, was het voor de heren nog een aardige workout om mij klaar te laten komen. Het leek een hele lange tijd, maar ik genoot van elke seconde. Wat heerlijk was dat zeg! Nog na bevend van dit genot bedank ik de mannen en had even wat drinken nodig.

Bij de koffie automaat keek ik op de klok, en het was helaas al echt te laat voor mij, moest nog een heel eind terug en had nog andere verplichtingen. Ik kon helaas voor deze keer de mannen geen dienst terug bewijzen, maar die hebben jullie nog van me tegoed😉
Er kwam net weer een stel binnen toen ik weg wilde gaan, er was dus genoeg verloop gelukkig.
Na aangekleed en de tas weer ingeleverd te hebben in een winkel waar nog steeds mannen stonden te wachten liep ik in het zonnetje naar buiten.

Het warme gevoel van de zon zorgde voor een brede glimlach op mijn gezicht terwijl ik lekker op de motor stapte en voldaan mijn rit huiswaards maakte.

Bedankt iedereen en ook het personeel van de EC voor het hosten van dit feest, in een mooie schone cinema.

Tot de volgende keer😀
Gebruikersavatar
Multibanaan
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 jul 2018 17:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Gangbang party donderdag 29 Juli

Bericht door Multibanaan »

Edit omdat andre zn post heeft weggehaald*

Ik was erbij en het was een geslaagd feestje, mooi verslag ook!
Laatst gewijzigd door Multibanaan op 30 jul 2021 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
andre40
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 sep 2014 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang party donderdag 29 Juli

Bericht door andre40 »

Hoi hoi, ik heb het verwijderd ben het wel eens met je. Excuses , had ik beter over naar moeten denken.
Maar tis weg
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten