Ervaringen met Gangbang Ruby + Friend

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Vince1977
Berichten: 70
Lid geworden op: 23 feb 2010 09:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Ervaringen met Gangbang Ruby + Friend

Bericht door Vince1977 »

Goedemorgen....is er iemand die bij één van de GangBangs met Ruby + Friend geweest is? En hoe was het? Ik overweeg te gaan vanmiddag maar ik lees er niets over hier vandaar mijn goedbedoelde vraag.

groet Vince
1.82, 79 kg, sportief lijf, forse pik
Gebruikersavatar
Grandcru
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 aug 2021 14:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Ervaringen met Gangbang Ruby + Friend

Bericht door Grandcru »

Hoi,

Ik heb er op een ander forum een recensie over geschreven. Geile bedoeling, wel druk - maar als je even geduld hebt zal je zeker aan je trekken komen!
Gebruikersavatar
BoogieKnight
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jul 2021 08:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Gangbang Ruby & Friend, vraagjes!

Bericht door BoogieKnight »

Ik ga a.s. Dinsdag naar Ruby’s feestje, heb er enorm zin in! (Sparen, sparen…. Haha)
Wel ervaring met Gangbangs maar eerste keer bij EC of met Ruby & friends dus ik heb wel een paar vragen:

- Neuken is uiteraard met condoom, maar is pijpen altijd zonder of mag ik ‘m ook met regenjasje aanbieden, twijfel nog een beetje…
- Mag je ook al eerder komen dan 13:00 , en mag je dan ook even EC verlaten (m.a.w. Betaal je voor een dagkaart?)
- Mag je zonder bandje ook toekijken (wil mischien 1 tijdslot kijken en 1 tijdslot doen).
- Ben je als man gekleed, naakt of in boxer?
- Komen er misschien naast de dames van de organisatie nog leuke stellen/dames kijken of meedoen?

Anyway, als ik geen antwoord krijg zal ik het zelf wel ervaren, tot dinsdag!
Gebruikersavatar
BoogieKnight
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jul 2021 08:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Gangbang Ruby & Friend, vraagjes!

Bericht door BoogieKnight »

BoogieKnight schreef: 18 sep 2021 20:08 Ik ga a.s. Dinsdag naar Ruby’s feestje, heb er enorm zin in! (Sparen, sparen…. Haha)
Wel ervaring met Gangbangs maar eerste keer bij EC of met Ruby & friends dus ik heb wel een paar vragen:

- Neuken is uiteraard met condoom, maar is pijpen altijd zonder of mag ik ‘m ook met regenjasje aanbieden, twijfel nog een beetje…
- Mag je ook al eerder komen dan 13:00 , en mag je dan ook even EC verlaten (m.a.w. Betaal je voor een dagkaart?)
- Mag je zonder bandje ook toekijken (wil mischien 1 tijdslot kijken en 1 tijdslot doen).
- Ben je als man gekleed, naakt of in boxer?
- Komen er misschien naast de dames van de organisatie nog leuke stellen/dames kijken of meedoen?

Anyway, als ik geen antwoord krijg zal ik het zelf wel ervaren, tot dinsdag!
Het was super!
Zal zelf antwoorden voor de volledigheid.
- Je wordt ook gepijpt met condoom, al merk ik dat de dames dat minder fijn vinden (uiteraard).
- Ja je kunt vanaf 11:00 komen, of je EC uit mag heb ik niet gevraagd, ik was er rond 12:30 en dat was dus niet nodig.
- Zonder bandje is in Arnhem in principe geen toegang tot de GB ruimte, in Amersfoort kan dat niet, omdat de kluisjes in die ruimte staan. Je mag je er uiteraard sowieso niet in mengen. De beide sessies hebben ieder een eigen kleur bandje, dus overblijven kan niet ;)
- De andere mannen waren naakt met handoekje of in boxer.
- Er waren geen losse vrouwen/stellen gisteren middag, dat schijnt soms wel voor te komen. Stellen en dames mogen wel altijd gratis de Gangbangruimte in!

Ik ga vaker komen!
lp69
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mar 2009 19:14
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Midden Nederland
Contacteer:

Re: Ervaringen met Gangbang Ruby + Friend

Bericht door lp69 »

Ik heb genoten, was er in de avondsessie. Half uurtje na de start. Ruby is echt ruby met veel tato's. Lekker wijf, voor mij dan. Haar vriendin slank, licht getint en liet duidelijk merken dat ze er van genoot. Het was niet echt druk, man of 8, makkelijke gangbang voor de dames. Uiteraard kiezen de meeste voor de slanke dame. Pijpte zonder, neuken met. Ruby lag daar rustig te pijpen aan een dikke staaf. Toen hij kwam ging alles haar mondje in. Lekker geil. Ondertussen werkte de slanke dame de een na de ander zonder problemen af. Even niet neuken, dan ook bij de zitbank direct aan het pijpen. Klaarkomen waar je maar wilt, niet in haar mond. Deed haar job met veel plezier. Ik heb bij binnenkomst eerst Ruby geneukt, daarna de slanke, in mijn pauze op de bank kwam ze naar mij toe en pijpte hem weer stijf. Daarna haar grotje in. Heerlijk, eerst hondjes daarna klassiek. Op de bank keek ik toe hoe Ruby het zaad als beloning weer naar binnen slobberde. Pik werd stijf en heerlijk genoten van Ruby haar lijf en kut. Super orgasme. Tijd om de wassen en om te kleden. Op naar huis. Heerlijk genoten, entree dubbel en dwars waard.
Een levensgenieter die geniet als jij ook geniet.
Gebruikersavatar
erwin69
Berichten: 27
Lid geworden op: 04 jul 2013 00:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pegging
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Gangbang Ruby + Friend

Bericht door erwin69 »

Hoi,
ik ben bij de bijeenkomst op 27 sep 2021 in Amersfoort geweest.
- middagsessie: 13u tot 16u
- de dames kwamen riant op tijd binnen. En begonnen zo 10 voor 1. (12.50u dus).
- vooral de 10 minuten dat ze binnen waren en er nog niet gesext werd ervaarde ik als erg ongemakkelijk.
- lijkt me voor de dames zelf ook niet makkelijk. Allemaal naakte mannen om je heen die je aanstaren, maar ook weer wegkijken als je terug kijkt.
- bijna niemand zegt wat. En wat er gezegd wordt, is ook ongemakkelijke praat.
- Maar goed: dan gaat op een gegeven moment de knop om en geven de dames te kennen dat er gesext kan worden.
- Binnen 15sec. staan er dan bij elke dame zo'n 5 mannen met hun grijpgrage handjes over de lijven te 'strelen'. Richting borsten en poesjes.
- Binnen 1 minuut is er eentje flink aan het beffen en bij de andere dame eentje flink aan het vingeren. De andere heren staan met hun half harde piemels op vijf cm afstand van het gezicht van de dames te zwaaien in de hoop als eerste gepijpt te worden.
- Beide dames gaan daar dan ook maar mee aan de slag.
- Nog geen 2 minuten later is de eerste neukpartij van de middag.
- Buiten de (korte) pauzes hebben de dames zo'n 80% tot 90% van de tijd een piemel in de mond.
- Overigens had Ruby vandaag Ina meegenomen. Inderdaad de licht getinte jongere slankere vriendin.
- Wat opviel was dat Ina de hele sessie door erg energiek was. Ze maakte er haast een sport van om als ze op dat moment niet geneukt werd en ze was wel iemand aan het pijpen én er stond nog iemand klaar om gepijpt te worden. Om dan degene die ze stijf genoeg gepijpt had (zonder overleg) een condoom om te doen en zelf om te draaien en haar poesje aan te bieden, waarna ze zelf doorging met de volgende meneer te pijpen. Dat truukje heb ik Ina meerdere keren zien doen. (Gebeurde bij mezelf ook een keertje (terwijl ik in mijn hoofd er klaar voor was om een keer lekker gepijpt te worden tot het einde met een CIM), maar echt klagen kan ik er niet over. Ina is ook heerlijk strak, waardoor het zeker geen straf is om haar te neuken ipv door haar gepijpt te worden.. Je kunt het truukje ook uitleggen als doortastendheid en dat is alleen maar positief.
- Ruby heb ik het truukje niet zien toepassen. Wat verder niets af doet aan de kwaliteiten van Ruby.
- Overigens was Ina haar poesje 95% van de tijd benaderbaar voor grijpgrage handjes/vingers/piemels. Ina lag vaak met de beentjes gewoon ver genoeg uit elkaar. Al was het tegen het einde van de sessie ook bij Ina dat ze op het moment als je haar ging vingeren, dat ze weg draaide met haar heupen/kontje/kutje. Waarschijnlijk begrijpelijk wegens 'schraal kutje'. Ik had na de sessie ook een schrale piemel, dus alle respect voor de dames: hun flamoes móét wel helemaal in brand staan, zo schraal zal ze zijn. Daar zullen wij mannen ons geen voorstelling van kunnen maken.
- Dan het poesje van Ruby, zeg maar gewoon poes. Ruby heeft de neiging om tijdens het pijpen op haar zij te gaan liggen, met haar benen ook over elkaar heen / voeten tegen elkaar. Dit heeft dan automatisch tot gevolg dat de poes van Ruby niet direkt benaderbaar is (ongeveer 60% van de tijd). Overigens waren er ook genoeg momenten (de andere 40% van de tijd) dat ze wel met de beentjes uit elkaar lag én ik vermoed als je als heer lichte druk uitvoerde met je vingers / handen dat Ruby haar grotje ook wel weer 'vrij' gaf. Ik vond het persoonlijk niet erg, maar het viel me gewoon op. En vond het eigenlijk wel grappig om te constateren.
- Ruby komt over als een hele lieve zachtaardige geduldige meid. Ze heeft een heleboel hele mooie tattoos. Niet zozeer herkenbare figuren, maar vooral patronen.
- Ze heeft een hele zachte gave huid en perfecte borsten.
- Ik ben in het verleden (voor corona) ook wel bij gangbangs van Joke en Friend geweest en moet Joke achteraf het grote compliment maken dat ze een echte gezellige Entertainer is. (Met een grote E). Dat miste ik een klein beetje bij Ruby en Ina. Er werden niet zo heel veel grapjes gemaakt. (Wel af en toe, maar bij Joke was het écht lollig en écht gezellig). Joke was/is ook wat ouder dan Ruby. Misschien wat meer door de wol geverfd. Gewoon een constatering. Het doet verder niets af van de andere kwaliteiten van Ruby en Ina.
- Er was dit keer ook een mannelijke toezichthouder bij. Dit kende ik niet van de andere gangbangs. Joke en Friends kwamen altijd zonder mannelijke begeleiding bij mijn weten. Bij Wendy Somer bleef haar vriend altijd uit het zicht. (Hij bleef in de EC-winkel volgens mij). Maar ik vond het nu eigenlijk wel prettig dat hij erbij was. Hij was niet opvallend of hinderlijk aanwezig. Hij controleerde ook niet 'opzichtig' of je een bandje had. Ik denk dat hij vrij snel gezichten kon onthouden. Ik denk dat het voor de dames ook wel prettiger is als hij in de ruimte aanwezig is. Voor het geval dat. (Bij Joke en Friend (weet niet meer welke friend) was het een keer dat bij die Friend een gast was die steeds stiekem probeerde om haar zonder condoom te neuken; Dat zou bij aanwezigheid van een mannelijke 'controleur' niet zo snel gebeuren denk ik). (Goede keus dus van Ruby en Ina om iemand mee te nemen tot in de cruise-ruimte).
- Verder ervaarde ik het de eerste anderhalf uur als erg druk. Maar ik wist van andere gangbangs. Geduld is een schone zaak. Ga niet lopen dringen. Je komt echt wel aan de beurt. Heel veel mannen komen 1 of 2 x klaar en zijn daarna vlot weg. Als je de tijd hebt (zoals ik had) kun je gewoon genieten van de pijpsessies en de neukpartijen van de andere mannen. Je zit naar een 3D live sexfilm te kijken. En als je zelf weer een harde piemel hebt is er echt wel binnen 5 minuten een opening waar hij in kan. En er is ook helemaal niks mis mee om hem zelf een beetje half hard te houden terwijl je de 3D live action movie aan het kijken bent.
- Een tip voor de andere mannen (zeker voor de 40+ ers): neem een cockring mee. Echt waar: ook al ben je in je hoofd nog zo geil, op een gegeven moment wordt je piemel niet meer hard. Bij de 1 na de 2e keer klaar komen. Bij de ander na de 5e keer klaar komen. Maar elke man bereikt het punt dat je denkt weer lekker met je piemel in het lekkere grotje van Ruby rond te roeren om dan er achter te komen dat hij half slap is en dat je hem er niet in krijgt. Met een cockring kun je zo 2 of 3 neuksessies aan je eigen record toevoegen. En dan is het op het eind niet eens meer nodig om nog zaad te kunnen spuiten, het heen en weer schuiven is dan voldoende.
- Na zo'n 2 uur werd het aanmerkelijk rustiger. (Op het hoogtepunt waren er zo'n 30 mannen gelijktijdig in de cruiseruimte). Om 15u waren dat er nog maar 15. En vanaf 15.30u werd het echt rustig: zo'n 8 mannen. Dus echt: als je zelf de tijd hebt: doe gewoon relaxt; geniet van het moment; je komt echt wel aan je trekken. Daar zorgen de dames wel voor.
- Respect voor de dames dat ze gas blijven geven tot de laatste druppel sperma.
- Wat verder opviel was dat Ina lekker luidruchtig was. In hoeverre dat gespeeld was, weet ik niet. Maar het kwam op mij eigenlijk wel naturel en waarheidsgetrouw over. Nu is de 1 van nature luidruchtiger tijdens de sex dan de andere. En dat is allemaal goed. Bij mannen is het niet anders. De meeste komen geluidloos klaar. En de ander gromt het hele 100 bundertbos bij elkaar.
- Al met al heb ik het als een prima middag ervaren.
- Ik zie dat er direkt al een nieuwe datum gepland is. Dus de dames (en de begeleidende heer) waren er blijkbaar ook tevreden over. Ook zakelijk gezien. Maar ze verdienen het gewoon. Het is hard werken voor ze en dat mag beloond worden. En voor de aanwezige heren is €50 voor een paar keer klaarkomen ook een prima prijs/prestatie verhouding.
- Ik heb sessies (van in de praktijk maar 30min sex) met dames van plezier gehad voor €100 waarvan ik veel minder genoten heb, dan van Ruby en Ina.
- Ruby en Ina: jullie zijn top. Ik ga jullie vast nog vaak zien.
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Ervaringen met Gangbang Ruby + Friend

Bericht door Thekinkyguy »

Hahah…wat een analyse…hoe zouden de dames zich voelen na het lezen van deze extra uitgebreide beschrijving van een bezoeker.
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Ervaringen met Gangbang Ruby + Friend

Bericht door Gerrit Willem »

Tja. Denk dat beide partijen het zakelijk bekijken.
Voor mezelf geen optie.
Gebruikersavatar
cockring
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 nov 2017 13:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Ervaringen met Gangbang Ruby + Friend

Bericht door cockring »

Dank je Erwin69 voor je uitgebreid verslag…
Gebruikersavatar
erwin69
Berichten: 27
Lid geworden op: 04 jul 2013 00:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pegging
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Gangbang Ruby + Friend

Bericht door erwin69 »

grappig detail:
- ik hou een pleidooi voor het verplicht gebruik van een cockring voor 40+ ers.
- en van de drie eerste reacties zijn er twee personen fervent gebruikers van een cockring: TheKinkyGuy én CockRing
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten