June's Grote Borsten Wedstrijd

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
June
Berichten: 75
Lid geworden op: 16 sep 2021 21:37
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: June's Grote Borsten Wedstrijd

Bericht door June »

Wat heb ik mogen genieten van een aantal goed paar borsten zeg

Helaas kon er maar 1 iemand de allerbeste foto hebben ingestuurd, dus de winnaar is...

LaceyF!!

Er waren deze keer, naar verwachting, beduidend minder inzenders, maar ondanks dat heb ik niet minder genoten.

Ik heb al bij Lacey gecheckt of een foto delen oke was, maar wegens logische redenen (oa dat dit forum geheel openbaar is), deel ik de foto niet.
Maar, om jullie toch mee te laten genieten, ga ik een omschrijving geven van elke foto, zodat jullie toch kunnen mee genieten.

Ontzettend bedankt voor iedereen!
En voor de volgers, volgende keer komt een kontenwedstrijd, open voor iedereen. Dus maakt altijd die ideale butt selfie! ;)

LaceyF
Een vrouw zit rechtop, zichtbaar vanaf de bovenbenen tot net onder de schouders. De foto is van voren genomen. In haar schoot ligt een gestreepte kat op zijn rug, teder vast gehouden door twee armen. De kat blokkeert net het zicht op de bovenbenen en buik, maar hierboven steken 2 borsten uit. Een lichte witte huid, perky boobs, en stijve stevige tepels.

Met Lacey zal ik overleggen hoe ze haar beloning in ontvangst wil nemen
De overige inzendingen zijn op willekeurige volgorde, dus niet op volgorde van ranking ;)

Amber_Sissypony
In een schuine hoek van bovenaf is een foto genomen, waardoor alles zichtbaar is van schouders tot aan bovenbenen. Amber zit, met haar armen in haar schoot. Ze heeft een strak roze pak aan, dat glim en haar hele lijf bedekt met uitzondering van haar handen, die net buiten beeld vallen. Twee kleine, zeer perky borsten zijn zichtboor dat het strakke roze pak heen.

Carolina90
Carolina zit in een uitdagende pose in een badkamer, rug naar achteren, armen gestrekt. Haar benen heeft ze een stukje omhoog getrokken, zodat haar voeten op dezelfde hoogte rusten als haar kont. Er is nog net een stukje blond haar zichtbaar.
Ze heeft een strak wit shirt aan, waar haar borsten beiden uitvallen. Prachtige druppelvorm, en ze steken mooi naar voren, met twee prominent zichtbare tepels.

Arhemse Teaser
Zichtbaar is een mannenborst. De foto is een selfie, waardoor net de kin tot halverwege de buik zichtbaar is, de armen gestrekt richting de camera.
Er is een flink stoppelbaardje zichtbaar en een ontdeugende glimlach.
De borst is plat, met een beetje borsthaar.

HotWifeMarielle
Een selfie, vooroverleunend op een witte zachte deken. De foto is ver ingezoomd, twee borsten prominent zichtbaar, hangend door de pose in een zwarte bg waar net de kantenrand van zichtbaar is.
Marielle draagt een strak lederen koord waar een zwarte hanger aan hangt in de vorm van zwart hart. In de bovenhoek is net 1 lichtblonde krul zichtbaar die over haar schouder hangt.

Naomi
De foto is van zeer dichtbij genomen, waardoor alleen twee prachtige grote borsten zichtbaar zijn. Naomi heeft twee hele volle grote borsten. Deze steken uit een zwarte bh, die net zichtbaar is onder haar borsten. Haar borsten zijn zo groot, dat eentje net buiten beeld valt. Naomi heeft een donkere huid, met donkere grote tepels die goed in verhouding zijn met haar borsten.

EddieEagle
Foto is van een neukend stel. Hij neemt haar van achteren. De foto is schuin van voren gemaakt, waardoor haar gezicht goed zichtbaar is (maar, met een beetje censuur), haar borsten en armen.
Ze heeft rood haar, een lichte huid, en een goede rose blos op haar wangen. Haar mond hangt open in een kreun. Ze heeft een spannende zwarte top aan met allerlei strategisch geplaatste gaten, waardoor haar borsten hangend zichtbaar zijn. Ook zijn de tepels goed zichtbaar.
Van hem steekt net een stukje van zijn borsten zichtbaar boven haar uit. Met een bruine huid, donkere tepels. Ook zijn deel armen en een been zichtbaar.
Ochtendlicht

DonRoberto
De foto wordt geheel in beslag genomen door twee grote borsten. Een stukje schouder en arm is nog zichtbaar. De borsten worden beiden tussen de bovenarmen tegen elkaar gedrukt. Hier zit een flesje Jopen Bier gemakkelijk stevig vast.
De borsten hebben een flink formaat, en beide grote tepels hebben een schuine piercing in de vorm van een staafje erdoor heen. Zichtbaar is een tan line, met licht gebruinde huid, en ongebruinde witte huid.

Ochtendlicht
Een buitenfoto, genomen op een halfbewolkte dag. Een vrouw ligt naak op haar zij, haar bovenlijf omhoog, leunend op haar arm. Haar beven liggen opgetrokken schuin over elkaar.
Beide borsten hangen tegen het bovenlijf, de buik is ook zichtbaar. Zichtbaar zijn twee bruine tepels.

Alle deelnemers hebben als beloning een foto terug van mij ontvangen, en die zal ik dan maar ook omschrijven ;)

June
Op de foto zijn twee vrouwen zichtbaar in een halfdonkere omgeving. June zit op de trap, haar hoofd weggedraaid van de camera, bovenlijf richting de camera, de benen opzij. June is een curvy vrouw, met een korte bob, en een zwarte body aan. Deze loopt in een halter langs de nek,haar borsten zijn zichtbaar.
De andere vrouw drukte June's borsten naar elkaar toe, waardoor ze er vol uitzien. De vrouw heeft slanke vingers, een ring om en een armband om. Buiten haar handen en armen is ze niet zichtbaar.
Dwars & Eigenzinnig
Houdt wel van een beetje humor
Gebruikersavatar
LaceyF
Berichten: 47
Lid geworden op: 10 jul 2021 11:15
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: June's Grote Borsten Wedstrijd

Bericht door LaceyF »

Wat een fan-tas-ti-sche beschrijvingen!! 🥰
Ik vind geile SM gewoon leuk. Social Media, niet dat andere. Viespeuk! ;)
Gebruikersavatar
HotwifeMarielle
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2021 18:13
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: June's Grote Borsten Wedstrijd

Bericht door HotwifeMarielle »

Mooi omschreven! Dank je wel June 😘
Gebruikersavatar
June
Berichten: 75
Lid geworden op: 16 sep 2021 21:37
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: June's Grote Borsten Wedstrijd

Bericht door June »

Van Mariëlle mocht haar foto gedeeld worden.

Dus bedankt Mariëlle 😘
Bijlagen
244789018_390018666177004_4010058275565142384_n.jpg
Dwars & Eigenzinnig
Houdt wel van een beetje humor
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: June's Grote Borsten Wedstrijd

Bericht door Benno »

Wat een goed idee om de foto's zo nauwkeurig te beschrijven. Dat maakt het voor mij eigenlijk nog spannender dan als de foto's gewoon zouden zijn geplaatst. Top June!
Gebruikersavatar
Amber_sissypony
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 sep 2021 14:51
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Pony play
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Re: June's Grote Borsten Wedstrijd

Bericht door Amber_sissypony »

Helemaal mee eens met dat de korte verhaaltjes het zeer leuk beschrijven. Gefeliciteerd voor de winnaar en geniet er van 👍🏻
Unicorns might be just a myth but this pink latex sissypony will make your night mythical
galuni
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 apr 2019 10:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: June's Grote Borsten Wedstrijd

Bericht door galuni »

June schreef: 16 okt 2021 16:40 Van Mariëlle mocht haar foto gedeeld worden.

Dus bedankt Mariëlle 😘
Dit is inderdaad een hele leuke spannende foto! bedankt voor het delen!
Het is nee tot je ja krijgt, niet andersom ;)
Gebruikersavatar
June
Berichten: 75
Lid geworden op: 16 sep 2021 21:37
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: June's Grote Borsten Wedstrijd

Bericht door June »

Benno schreef: 16 okt 2021 18:06 Wat een goed idee om de foto's zo nauwkeurig te beschrijven. Dat maakt het voor mij eigenlijk nog spannender dan als de foto's gewoon zouden zijn geplaatst. Top June!
Mooi! Dat was wel het idee van het omschrijven. O
Beetje prikkelen en toch delen in de fun, zonder foto's te hoeven delen.
Dwars & Eigenzinnig
Houdt wel van een beetje humor
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: June's Grote Borsten Wedstrijd

Bericht door arnhemse teaser »

June
Mooie wedstrijd die door jou een mooie spannende finale heeft gekregen
Super tof de beschrijving van alle foto’s, goed gedaan en ik moet zeggen je hebt ze nauwkeurig beschreven en bekeken … top.

Benieuwd naar de volgende wedstrijd of challenge. Meedoen was leuk, thanks toppertje
X Sem
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten