Verslag naaktdag deluxe 4 nov 2021

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Verslag naaktdag deluxe 4 nov 2021

Bericht door EddieEagle »

Ik had de naaktdag deluxe al een tijdje in mijn agenda staan. Om niets te missen, kom ik op tijd de winkel in en krijg een lekker drankje aangeboden, dat ik meeneem naar boven. Benieuwd naar wat er deze dag gaat gebeuren. Zullen er daadwerkelijk meer stellen komen dan op een gewone donderdag? Langzaamaan wordt het wat drukker en ik herken enkele mannen.

Rond 12 uur komt een eerste stel naar boven en we maken even een praatje. De dame heeft een leuk rood setje aan. Het stel komt met enige regelmaat in Hilversum of Amersfoort, waarvan de ec soms een aankondiging op het forum plaatst. Veel tijd wordt niet verkwist; we gaan naar het grote bed, waar de dame enkele heren pijpt en gevingerd wordt. Hierbij kreunt ze lekker en beweegt ze vooral haar benen met veel kracht heen en weer, dus belangrijk om op te letten. Na even kijken neuk ik haar terwijl ze op haar rug ligt. Ze geniet ervan, maar ik hou het maar kort vol. "Heb je nou al geen conditie meer?", vraag ze. Nee, mijn conditie is goed. Dat merkt ze later nog wel. Sem neemt het voor nu even van me over.

Een ander stel is inmiddels gearriveerd. Zij is een mooie brunette. Ze nemen plaats op de voorste stoel in de heterocinema en strelen elkaar. Ze trekken zich terug in de doucheruimte en spelen daar uitgebreid met elkaar. Eerst is het scherm helemaal dicht, maar later wordt het scherm tot kniehoogte omhooggehaald. We kunnen zien hoe de dame op haar knieën zit om de man te pijpen. Het scherm gaat helemaal omhoog en er wordt een heerlijke show gegeven. De dame leunt voorovergebogen tegen het raam en wordt van achteren geneukt. Geil om die borsten geplet tegen het doucheraam te zien. Zo passeren er nog enkele standjes de revue. Na deze geile douchebeurt vertrekken ze weer. Bedankt voor de show!

Geile dame 23 ligt vastgebonden op het horizontale kruis. Ze heeft daar een pik in haar mond en ze wordt door iemand in een creatief standje geneukt: hij heeft een been 'binnen' het kruis en het andere erbuiten, omdat het met twee benen binnenin ondoenlijk is om te penetreren (tenzij je een paal van >25 cm hebt). Hierna probeer ik een ander standje: beide benen buiten het kruis en onder die van geile dame 23. Dit lukt even, maar helaas slechts kort.

De gastvrouw is met heerlijke broodjes rondgegaan, dus we hebben weer energie binnen. De eerste dame in het rode setje bevindt zich nog op het grote bed. Sem heeft haar (volgens mij) net geneukt en ze neemt even de tijd voor een lekker drankje. Ik neem achter de dame plaats en hou haar volle borsten vast; ik heb de handen nu echt vol. Ze pijpt me heerlijk stijf en ze gaat op haar knieën zitten. Zo kan ze een andere goed geschapen man pijpen terwijl ik haar neuk en af en toe een pets op haar mooie billen geef. Ik hou het nu veel langer vol dan eerst en zeg haar dat ze wel voldaan weer naar huis moet kunnen gaan. "O, dat gaat zeker lukken", kreunt ze. Een andere man neemt het over.

Tot mijn verrassing staan daar M en T in de heterozaal. M is een leuke brunette met mooie borsten. Ik had ze nog niet eerder in de cinema gezien, maar ik ken ze van andere feestjes en van een naaktstrand. Desondanks is het al lang geleden dat ik met M gespeeld heb. We praten even bij het liggende kruis en ze gaan op het grote bed liggen, met enkele mannen eromheen. Iemand vraagt of hij mag assisteren en dat mag zeker. Hij vingert en streelt M. Al snel volgen enkele andere mannen. Sem neukt M dan intens en met passie. Daarna ga ik. Ik draai M om om haar doggystyle te neuken, maar ben even wat afgeleid door wat geklets en ik laat daarom een groot geschapen donkere jongeman voorgaan. Nadat deze jongen klaar is en ik me herpakt heb, neem ik M op haar rug liggend en bereik snel een heerlijk hoogtepunt.
Goede timing: broodjes kroket en frikandel zijn net rondgebracht!

Rond half vier komt een jong knap stelletje de cinema binnen. Wauw. Ze lopen eerst samen wat rond, maar daarna gaat de blonde jonge dame solo op pad. Ze loopt in de richting van de darkroom, staat daar even stil, maar gaat de darkroom nog niet in. Ze loopt terug naar de heterozaal. Ik heb het gevoel dat er wat gaat gebeuren. Even later komt ze weer richting darkroom en gaat nu wel naar binnen. Ik en enkele andere mannen volgen. Ze blijft staan en laat mannen haar betasten. Ze is jong, maar geeft duidelijk en netjes aan wat ze wel en niet wil. Er is ook iets in haar manier van praten dat superopwindend is. Ze heeft heerlijke stevige borsten en een flinke bos haar op haar kutje, voel ik. Voor mij is dat geen afknapper; ik vind het wel wat hebben. Na een poosje strelen en voelen kan ik het niet laten om te vragen of ik haar mag beffen. "Zou je dat graag willen doen?", vraagt ze. Ik antwoord bevestigend. We leggen haar handdoek op de gynaecologenstoel en ze neemt erop plaats. Ik leg mijn handdoek op de grond om mijn knieën te beschermen en ik lik haar smakelijke kutje. Ze beweegt soms heerlijk sensueel haar heupen op en neer, zodat het juiste plekje gestimuleerd wordt. Even stop ik om te kijken of iemand anders nodig wil, maar ze zegt dat ik best nog even door mag gaan. Ik masturbeer tijdens dit beffen en kom tot een geweldig hoogtepunt. Hierna nemen nog 1 of 2 mannen het over. Sem brengt de dame met vingers en tong naar een hoogtepunt. Ze verlaat de darkroom en krijgt in de heterozaal een massage van Maggiver. Ik hoop dat deze dame het goed naar haar zin heeft gehad en dat zij en haar vriend graag weer eens de cinema bezoeken. Complimenten voor je moed en zelfverzekerdheid!

Al met al vond ik het een heerlijke naaktdag deluxe. Een volgende keer zal ik er zeker weer proberen bij te zijn. EC personeel, bedankt voor de hapjes en drankjes. Alle dames (en begeleidende heren), bedankt voor jullie komst!
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Verslag naaktdag deluxe 4 nov 2021

Bericht door Gerrit Willem »

Mooi verslag Eddie!
Maggiver
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 nov 2018 10:48
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Verslag naaktdag deluxe 4 nov 2021

Bericht door Maggiver »

Mooi verslagje ed. en ja t was een geslaagde dag.
En zeker de dames dank voor jullie aanwezigheid.
Gebruikersavatar
flapje8
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 okt 2020 07:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Verslag naaktdag deluxe 4 nov 2021

Bericht door flapje8 »

Mooi geschreven Eddie, Helaas kon ik niet aanwezig zijn. Wie weet de volgende luxe naaktdag.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Verslag naaktdag deluxe 4 nov 2021

Bericht door Benno »

Top verslag Eddie. 👍🏻
Gebruikersavatar
BoogieKnight
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jul 2021 08:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Verslag naaktdag deluxe 4 nov 2021

Bericht door BoogieKnight »

Super verslag! Klinkt als een lekker dagje uit 😛
Peter1967
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2021 19:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Verslag naaktdag deluxe 4 nov 2021

Bericht door Peter1967 »

Ha Eddie, ik kan me helemaal in je verslag vinden. Ik heb nu een beeld bij de naam, ik heb het beffen bij de jonge dame van je overgenomen, en jonge wat was ze lekker.

Was een top middag met al die prachtige gewillige vrouwen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], NHDude en 44 gasten