1e jongerendag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
galuni
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 apr 2019 10:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

1e jongerendag

Bericht door galuni »

Afgelopen vrijdag was ik in goed gezelschap van Multibanaan afgereisd naar het "verre" Arnhem. Om daar vervolgens een prettige middag te beleven en een paar leuke, voor mij nieuwe, mensen te leren kennen. Bij binnenkomst kwamen mijn deelgenoot aan deze middag en ik direct een gezellig stel tegen. Al lieten wij ze nog even met rust terwijl ze zich van de nodige overbodige lagen stof ontdeden en hun eigen rondje gingen maken, en wij ons ook van de nodige lagen kleding ontdeden. Voor mij de eerste keer in Arnhem. Maar viel mij op dat ondanks dat de kleedkluisjes een beetje krapjes gepositioneerd zijn, ze niet op een awkward plek staan zoals in Amersfoort.

Hoe dan ook, ik dwaal af. Nadat Multi en ik onze spullen hadden opgeborgen keken we even rond en liepen vervolgens naar de speelruimte waar het stel al lekker met elkaar begonnen waren. Heerlijk om te zien, wij zijn er even op gepaste afstand bij gaan zitten om van de show te genieten. Nadat het stel even lekker bezig is geweest opende Multi het gesprek. Dat bleek een schot in de roos! Het stel had overduidelijk niet alleen de behoefte aan de lichamelijke sensatie van elkaar, maar ook in een gezellig gesprek. Ze gaven ook snel aan dat ze nog niet open stonden voor inmenging van andere spelers, met mogelijke uitzonderingen maar die nodigen ze liever zelf uit, maar wel in een open omgeving met een gezellig gesprek en waar ze hun exhibitionisme een beetje de ruimte konden geven. Superleuk! Ook een andere jongen die voor het eerst in een EC kwam en nog niet helemaal comfortabel was om deel te nemen in de gangbare dresscode nam gezellig deel aan het gesprek! Vervolgens is ook de donkere ruimte even bezocht waar de schommel is uitgelegd en door het stel even is getest. Die bleek bij de jongedame met name goed te bevallen als de melodieuze genotskreeten geloofd mogen worden!

Niet veel later daarna kwamen Eline bischierig en Compaan (van wie ik de forum naam niet kan, mijn excuses) binnen en werd het nog een stukje gezelliger. En met de komst van nog een derde jongedame kwamen er ook een paar touwen te voorschijn waarmee gespeeld werd. Uiteraard liepen er ook een aantal jonge heren rond maar een deel bleek toch meer geïnteresseerd te zijn in de bios ruimte dan ons gezellige gesprek, gelukkig bied de EC daar ook de ruimte toe! Niet al te veel later zijn ze volgens mij nog van een fijne show voorzien door Eline waarbij van wat ik begrepen heb er ook een gelukkige heer tussen was die mee mocht doen. Zelf heb ik die show gemist omdat ik even moest laten zien aan een zekere dame dat ik haar wel de baas ben in een playfight :D

Al met al was de atmosfeer gemoedelijk en zeer aangenaam. Het aantal heren dat ongevraagd aan dames zat was bijzonder laag, het respectvol geven van ruimte was hoog. en het achterna loop fenomeen vrijwel ongezien. Daarnaast heb ik van menig bezoeker, in het bijzonder de mensen aan de jongere kant van het aanwezige leeftijdspectrum, begrepen dat ze zich een stuk prettiger en op hun gemak voelden.

Kortom, Bedankt EC organisatie voor deze vernieuwde Jongerendag. Mijn hoop is dat er meer mensen, in het bijzonder natuurlijk jonge stellen en meiden die deze interesse delen, hun weg vinden naar deze dagen.
Uiteraard begrijp ik dat het vervelend is voor andere reguliere bezoekers dat ze deze dag niet worden welkom geheten. Daarom zou ik als mogelijkheid voor de EC organisatie willen meegeven om de jongerendagen niet synchroon te laten lopen door het in iedere EC tegelijk te doen. Maar door bijvoorbeeld de eerste vrijdag van de maand het te organiseren in Arnhem en op de derde vrijdag in Amersfoort. Dat geeft jongeren twee keer zo vaak een mogelijkheid tot een jongerendag, en hoeven de andere bezoekers geen dag in te leveren waarop ze langs een EC kunnen. Veel succes in ieder geval met de verdere ontwikkeling van dit prettige concept!
Laatst gewijzigd door galuni op 07 nov 2021 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is nee tot je ja krijgt, niet andersom ;)
Gebruikersavatar
June
Berichten: 75
Lid geworden op: 16 sep 2021 21:37
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 1e jongerendag

Bericht door June »

Klinkt als een hele fijne leuke dag!
Volgende keer hoop ik er ook zeker bij te zijn om al dit leuks niet te missen 😁
Dwars & Eigenzinnig
Houdt wel van een beetje humor
Pizzalover69
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 nov 2021 16:19
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 1e jongerendag

Bericht door Pizzalover69 »

Het was fantastische ervaring en voor ons was het ook allemaal stuk gemoedelijker en fijner. Complimenten naar de organisatie en inderdaad het niet allemaal op dezelfde dag zodat als je de ene dag niet zou kunnen de andere dag wel mogelijk is. Dit stel is zeker van plan om vaker te gaan wel toegegeven dat de jongerendag wel een favorietje is geworden!
we didn't realize we were making memories we just knew we were having fun!
Gebruikersavatar
LaceyF
Berichten: 47
Lid geworden op: 10 jul 2021 11:15
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 1e jongerendag

Bericht door LaceyF »

Oooh dat klinkt goed!
Ik vind geile SM gewoon leuk. Social Media, niet dat andere. Viespeuk! ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: OnderdanigSletje98 en 12 gasten