Ruby maandag 22 n november

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
Roelandt
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 mar 2017 18:02
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Ruby maandag 22 n november

Bericht door Roelandt »

Vanmiddag kwam ik vind per ongeluk bij EC Arnhem. Het was niet de bedoeling maar ik was dichtbij.
Bij de balie vertellen ze me dat er een feestje is. Prima, dacht ik.
Boven gekomen snel uit de kleren. In de grote ruimte lagen twee prachtige dames op het matras. Ze waren beiden met een man bezig, ik viel met de neus in de boter. Ik ging er bij staan en zag hoe beide mannen lekker werden gepijpt. Mijn harde paal werd meteen meegenomen in het spel. Ik maakte een compliment naar de man naast me een zei dat hij een mooie pik had. "Die van jou mag er ook zijn" antwoordde hij. Voor mij een teken dat hij ook interesse had in mij. Ik pakte zijn dikke pik en voelde hoe Ruby deze diep in haar mond nam . Ik boog voorover en begon Ruby te zoenen en daarbij ook de ook pik ze pijpte. We namen om de beurt de lekkere lul in onze monden. Zo geil. Tegelijkertijd begon en andere man haar te neuken. Het ging er heet aan toe.
Nog een man kwam bij ons staan met een heerlijke dikke paal met een grote glanzende eikel. Hij pakte mij stevige paal en begon mij te masseren. Ik nam ook zijn pik in mijn mond. Naast ons was de andere dame bezig met twee mannen . Een aan het pijpen, de andere neukte haar. Alles onder toezicht van de begeleider van de dames.
Mijn pik werd ook door de man ik zijn mond genomen. Ik vind het seksen met mannen en vrouwen tegelijk zo geil.
Ik ging naar de andere dame en keek van dichtbij hoe haar natte kutje stevig geneukt werd. Ik pakte de ballen van deze man in mijn hand en voelde hoe zijn pik harder werd en zijn ballen trokken aan, als teken dat hij ging spuiten. En dat deed hij. Het is wonderlijk mooi om te zien dat mannen door zo'n aanraking extra opgewonden raken.
Ik ging bij Ruby staan, deed en condoom om een begon haar te neuken nadat ik eerst een beetje glijmiddel had aangebracht. Wat een lekker kutje. Zo warm en glad.
Het duurde niet lang of ik kwam grommend klaar.
De andere mannen verlieten de ruimte en ik bleef nog even staan. Mijn pik was nog op volle strekte en werd opnieuw gepijpt. Toen er twee andere mannen binnenkwamen ben ik even weg gegaan.
Ik de heterozaal zag ik de mannen van het eerste avontuur met twee heerlijke pikken die al frottend klaarkwamen. Het waren twee friendly-fires. En het zaad kon ik gebruiken om een jonge man lekker klaar te trekken.
Terug naar de zaal. De meiden waren bezig met twee mannen. Ik liet mij pijpen door een van de dames toen er een jonge man kwam die meteen een condoom om deeddeed begon te neuken.
Terwijl ik werd gepijpt ging mijn hand naar zijn billen en zijn ballen. Hij kwam eigenlijk meteen heftig klaar.
Daarna heb ik deze dame ook geneukt. Ik was zo opgewonden dat ik snel klaar kwam.
Wat een feest.
Na het douchen nog even de dames bedankt en mijn reis verder vervolgd.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten