Stel vanmiddag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
C & D
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 apr 2019 22:07
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Stel vanmiddag

Bericht door C & D »

Hoi

Wij zijn van plan vanmiddag rond 13.30 naar de EC te komen.
Zij houd er van om lekker te pijpen en wil graag veel en lang geneukt worden. Hij vind het heerlijk om te zien hoe die hete stijve palen bij haar naar binnen glijden.

Tot vanmiddag C & D.
P1pp410l0
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 aug 2021 14:44
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Stel vanmiddag

Bericht door P1pp410l0 »

Still coming?
C & D
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 apr 2019 22:07
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Stel vanmiddag

Bericht door C & D »

10 minuten later dan de aangekondigde tijd kwamen we de EC binnen. Er stonden al wat mannen in de gang op ons te wachten. Nadat we ons omgekleed hadden gingen we naar de grote relax ruimte. Hier namen we in een hoek van de bank plaats om samen even op temperatuur te komen. De mannen bleven geduldig op een afstandje wachten.

Toen de handen een beetje warmer waren haalde zij mijn inmiddels al half harde pik te voorschijn en zorgde er met haar mond voor dat ie helemaal stijf werd. De inmiddels geïnteresseerd toekijkende mannen kregen van mij een seintje dat ze dichterbij mochten komen en binnen no time had mijn vrouw al een andere pik in haar mond zitten. Toen iemand vroeg of hij haar mocht likken zijn we naar het grote bed verhuisd zodat we allemaal wat meer ruimte hadden. Zij werd hier heerlijk gelikt, gevingerd en geneukt door verschillende mannen. Ik kon goed zien hoe die lekkere geile pikken bij haar naar binnen schoven en de ene na de andere kwam op deze manier klaar. Ook was ze ondertussen nog lekker aan het pijpen. De man die zij aan het afzuigen was taste voorzichtig naar mijn pik. Toen ik dat toe liet nam hij hem in zijn mond en zoog mij lekker af.
Nu was het even tijd voor een korte pauze.

Na dat we weer op adem waren gekomen gingen we weer verder op het grote bed. Mijn vrouw werd weer heerlijk gelikt en geneukt, waar ze hoorbaar van genoot. Ik werd weer door dezelfde man gepijpt en na een tijdje nam ik zelf zijn pik in mijn mond en probeerde deze zo diep mogelijk naar binnen te zuigen, wat nog helemaal niet mee valt, maar wel super geil is. Op een gegeven moment gaf hij aan dat als ik zo door zou gaan hij klaar zou komen. Niet veel later voelde ik zijn warme zaad mijn mond in stromen.
Nu was het weer tijd om even een momentje rust te nemen.

Na deze onderbreking had ik besloten om mijn vrouw in de sling te leggen zodat ze haar natte kutje goed aan iedereen aan kon bieden. Nu stonden er een paar mannen bij die de kleren nog aan hadden, die heb ik vriendelijk gezegd dat als ze mee wilde doen ze ook uit de kleren moesten en anders maar ergens anders heen moesten gaan. Wij vinden het lekker om vrouwen naakt of sexy gekleed te zien, maar anders om is dat natuurlijk ook het geval. Toen die kleren ook uit waren werd ze weer heerlijk geneukt en gelikt en wist ze het zelfs voor elkaar te krijgen om met haar hoofd achterover nog een paar pikken in de mond te nemen. Ik had ook hier weer goed zicht op het binnen dringen van mijn vrouw, waardoor ik mijn eigen zaad niet langer binnen kon houden, wat overigens voor meer mannen gold.

Tevreden keerde we weer huiswaarts.
Mannen, bedankt voor de geile middag en het respect. We hebben er van genoten, tot gauw weer in 1 van de EC's.

Groet C & D.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten