Heerlijke donderdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Heerlijke donderdag

Bericht door gezell »

Wat in eerste instantie leek op een weinig interessante naaktdag draaide compleet om door de komst van Don en slet Holly. Ik liep richting wc en zag hen staan en dacht hé een oude bekende en inderdaad Don met slet.
Na zich opgefrist te hebben gingen ze in de cinema zitten althans Don, Holly moest op haar knietjes en begon vol overgave te pijpen. Het zag er heerlijk uit en Don genoot zichtbaar en de man die er naast zat werd even later ook getrakteerd op een heerlijke pijp beurt, voor mij ook tijd om wat actiever te worden. Ik begon met haar heerlijke kont en zakte als snel af naar haar zalige kut die wat nauwer was door de butplug die er in zat. Dit weerhield haar er niet van om, na toestemming te hebben gekregen van om gierend en kletterend klaar te komen. Wat een spuitkoningin en niet alleen wij genoten ook Holly genoot zichtbaar, nadat we de plassen op de grond hadden drooggemaakt gingen we naar de grote zaal. Het was niet erg druk, althans met vrouwenliefhebbers dus we konden op en top genieten.
Nadat ik op het bed ben gaan liggen nam Holly mijn paal heerlijk diep in haar mond en met haar tongpiercing was dit een hemels gevoel. Don neukte erinmiddels flink op los waarbij ook haar kontje niet werd overgeslagen en als snel was het de ene waterval na de andere, na een uitgebreide pijpbeurt ging Don op bed liggen en nam ik het van hem over en pakte ook haar heerlijke kutje en kontje. Na een goed uur was het voor mij helaas tijd om te gaan maar eerst nam Holly nog heerlijk mijn paal in haar mond en even later kwam ik kreunend in haar mondje klaar. Holly, Don bedankt voor een heerlijk middag in de cinema en tot een volgende keer.
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Heerlijke donderdag

Bericht door DonRoberto »

Hi Gezelll,

Was weer gezellig…. En ontzettend lekker! Holly heeft genoten…

Tot snel!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten