Gloryholle

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
andre40
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 sep 2014 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Gloryholle

Bericht door andre40 »

Vanmiddag een bezoek gebracht aan de cinema in Arnhem het was geweldig!!
Ik ga vaak in een gloryhole staan dat vind ik geil, op een gegeven moment ging mijn half slappe jongen door het gaatje heen naar de andere kant, en dat duurde niet lang voordat hij in gevechtshouding stond!!!!
Op een gegeven moment kwam ik bijna klaar en de persoon aan de andere kant zei spuit maar, maar ik wou nog even genieten en wat rondhuppelen.
Een half uurtje later kreeg ik weer dezelfde persoon aan de andere kant van de muur!!
Ongeloofelijk hoe heerlijk ik klaar gepijpt ben, echt Ongeloofelijk lekker, hij wist werkelijk precies wat lekker is!!
Mmmmmmmm ik weet niet wie het was, heb hem niet gezien, maar hoop dat hij dit ook leest want dit wil ik graag nog een keer meemaken.
In ieder geval als je het leest super bedankt en je ben een topper!!
Lassiezoekt:)-
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 jan 2022 12:24
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Gloryholle

Bericht door Lassiezoekt:)- »

andre40 schreef: 27 jan 2022 16:38 Vanmiddag een bezoek gebracht aan de cinema in Arnhem het was geweldig!!
Ik ga vaak in een gloryhole staan dat vind ik geil, op een gegeven moment ging mijn half slappe jongen door het gaatje heen naar de andere kant, en dat duurde niet lang voordat hij in gevechtshouding stond!!!!
Op een gegeven moment kwam ik bijna klaar en de persoon aan de andere kant zei spuit maar, maar ik wou nog even genieten en wat rondhuppelen.
Een half uurtje later kreeg ik weer dezelfde persoon aan de andere kant van de muur!!
Ongeloofelijk hoe heerlijk ik klaar gepijpt ben, echt Ongeloofelijk lekker, hij wist werkelijk precies wat lekker is!!
Mmmmmmmm ik weet niet wie het was, heb hem niet gezien, maar hoop dat hij dit ook leest want dit wil ik graag nog een keer meemaken.
In ieder geval als je het leest super bedankt en je ben een topper!!
wat n geile ervaring! Ik was er niet, maar had graag achter dat gat op m'n knieën willen om je leeg te zuigen want vermoed dat je een lekkere pik moet hebben. Helaas is Arnhem wat ver voor me...
andre40
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 sep 2014 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Gloryholle

Bericht door andre40 »

Jammer anders was ik nog een keer gekomen al jij er ook was😊😊
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten