Een (in)spannende maandag, 27 juni 2022

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Een (in)spannende maandag, 27 juni 2022

Bericht door EddieEagle »

Student heeft een spannende oproep op het forum gezet: "Ik kom met een geile milf, die voor de zomervakantie goed aangepakt moet worden."
Zo'n oproep kan ik niet laten schieten. Als ze binnenkomen, herken ik Student van ec Amersfoort. Wauw, hij heeft een mooie vrouw bij zich: ze is lang, heeft een leuk geil koppie en halflang blond haar. Ze blijft eigenlijk naamloos, maar ik noem haar L in dit verslag.

L pijpt Student in de heterozaal en als ze lekker opgewarmd zijn, wordt L op het liggende kruis vastgebonden. Student kijkt ons aan ten teken dat we dichterbij mogen komen en een stuk of 5 mannen tegelijkertijd betasten L's heerlijke lichaam. L wordt gelikt en ik bied mijn hard geworden paal aan, die L in haar mond neemt. Ze merkt dat het gemakkelijker gaat als ze haar hoofd achterover laat hangen. Op deze manier kan ik hem helemaal tot aan de wortel naar binnen schuiven, hoewel ik bij het laatste stukje flink moet doordrukken. Ze kokhalst een beetje als ik hem er weer uithaal. Een bekende man van de ec neukt L (nog steeds op het kruis) en ik ga na hem. L windt mij zo op dat ik het niet lang volhoud en snel klaarkom.

L is een heerlijke nymfomane, dus ze lust er wel pap van. De actie wordt langdurig voortgezet op het grote bed. Mannen wisselen elkaar uitstekend af, zodat L aldoor wat te doen heeft. Ik heb nog het genoegen haar op het bed zowel doggy style en op haar rug te neuken. Het is allemaal overheerlijk en ik krijg geen genoeg van haar.

Terwijl deze actie zich afspeelt, is er nog een leuk stel bij gekomen in de speelruimte: Ruud en sub Moon. Ze kijken ook naar de actie, maar voelen zich enigszins oncomfortabel door alle mannen die hen rukkend omringen. Dus loopt Ruud via het doucheraam naar de balie om de XXX room te boeken. Dit bevalt ze beter en ze nodigen een grote man en ook Yuri uit in de room, die zich uitstekend met Moon vermaken. Ruud vindt het namelijk heerlijk om toe te kijken hoe Moon door anderen geneukt wordt. L en Student voegen zich er later ook bij. Door de reflectie van het tv-scherm op het raam is het moeilijk om te zien wat er plaatsvindt, maar het klinkt in elk geval lekker.

Het is voor L en Student tijd om te vertrekken. Ik heb al een grote portie geweldige seks gehad, maar Ruud nodigt mij uit om naar de XXX room te komen. Wat dan? Dan gaat het toch weer kriebelen. Eventjes Moon van dichtbij inspecteren. Ze is een leuke brunette met heerlijke borsten. We zoenen wat en belanden op het bed. Ruud en Moon houden erg van dirty talk. Dus terwijl ik het heerlijke kutje van Moon neuk, vertel ik haar en Ruud wat voor een geweldige slet ze is. Mijn orgasme moet van ver komen, maar als hij eenmaal komt, voelt het dan ook overheerlijk.

Super middag!
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Dave is oke
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 jan 2015 18:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Een (in)spannende maandag, 27 juni 2022

Bericht door Dave is oke »

Hey EddieEagle,
Je verslag gelezen.
Die maandag was Perfecto..
Groeten Dave
Gebruikersavatar
Yurik
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 okt 2019 14:22
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Een (in)spannende maandag, 27 juni 2022

Bericht door Yurik »

Goed beschreven, weinig aan toe te voegen.
Behalve dat L een hele vuist kon hebben en daarna schreeuwde om harder en meer terwijl ze lief en schalks bleef kijken: ongelooflijk!
Moon was zoals beschreven door Eddy heerlijk Geil (met een hoofdletter) en kneep nog harder met haar kut als ik haar Geil toesprak ('vieze geile hoerekut, natte slet' deden het goed).
Nadat ik was klaargekomen in L en Moon heerlijk had gebeukt moest ik naar huis. Maar eerst nog even een (nep)sigaret gerookt met Moon en heerlijk gekletst. Super middag......
*Het komt zoals het komt*
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: C19anoniem en 16 gasten