Geil sletuurtje woensdag 11 januari

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Geil sletuurtje woensdag 11 januari

Bericht door xsjuicyxs »

Goedemiddag iedereen, morgen (woensdag 11 januari) zijn Leukstebuurman en ik van plan om een lekker geil sletuurtje te beleven in Arnhem. We zullen er ergens tussen 12.00 en 14.30 zijn en hopen op een geil stel of nog meer geile stellen die wel zin hebben in een klein sletfeestje. Een uurtje kunnen zelfs uurtjeS worden, ligt er maar net aan hoe geil en gezellig het is.

Wat mannen er extra bij is dan natuurlijk ook wel lekker, maar schoon en fris heeft wel mijn voorkeur. Zijn er nog stellen die willen aansluiten? Ik zie een mini gangbang op een groot matras voor me en we hebben er zin in. Vergeet niet jullie zaad lekker over mij heen te spuiten.

Xx Juicy
Hot Holly
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Geil sletuurtje woensdag 11 januari

Bericht door Hot Holly »

Heel veel plezier!!
Ik kan helaas niet vandaag, maar zou weer heel graag eens met je spelen 😉

Xxx Holly
Edx
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Edx »

he hallo, zouden jullie het tijdstiip iets specifieker kunnen maken? of mellden als jullie binnen zijn?
kom graag langs vanmiddag :roll:
valentijn46
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door valentijn46 »

Ik kan vandaag aansluiten, maar het zou erg fijn zijn, als jullie even laten weten wanneer jullie er precies zijn!
xsjuicyxs
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door xsjuicyxs »

Ahhh jammer Holly, ik wil je ook!

@ de rest, geen exacte tijd, we zitten met werk en verkeer. Tot straks! Xx
Dusikke
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 41
Contacteer:

Bericht door Dusikke »

Dan zien we jullie wel verschijnen. Tot straks ;)
Edx
Leeftijd: 48
Contacteer:

Bericht door Edx »

Wow juicy en buurman.....

Het is natuurlijk altijd afwachten of mensen komen opdagen en dan zeker bij een ruime tijdsbracket weet je niet of je uren voor niets zit....

Stoute schoenen aangetrokken en rond 14.30 binnen gekomen. Gelukkig, 2 stellen....en een man of 7...het ene stel keek (wellicht eerder actief geweest) en juicy werd verwend door een man terwijl ze haar partner pijpte. Een geil gezicht waardoor mijn jonge heer al snel ging staan...

Rustig gekeken naar het schouwspel en nadat de heren over haar heerlijke gezichtje en birsten waren gekomen kwam er ruimte...Een andere man ging haar beffen en al snel werd er en tril.speeltje bij gehaald...weer en ander man en ik konden nu ook bij Juicy...haar heerlijke gezicht, haar zachte mond en handen bewerkte onze pikken waarbij ik ondertussen heerlijk aan borst kon likken. Met ern glimlach liet ze het toe....daarna was het mijn beurt om te neuken...de laatste zo later bleek. Snel een cd om en gewillig gleed mijn pik naar binnen.
Vanwege de opwinding was het na een paar minuten doorstoten al klaar, maar met volle teugen genoten.

Juicy en partner bedankt! voor herhaling vatbaar en dan zal ik wat eerder aanwezig zijn. Juicy, je ziet er verrukkelijk uit.

grt
Edx
stel 85
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door stel 85 »

dat waren wij.... was en super leuke middag
breadape06
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door breadape06 »

Juicy en Buurman ! bedankt voor de supergeile middag ! heel relaxed was het en fantastisch om je te zien genieten van alle pikken
Ook dat je iedereen aandacht geeft is heerlijk om te zien !

..Juicy ik was de man die als eerste pijpte !.... ik hield het op een gegeven moment echt niet meer en heb heerlijk over je lichaam gespoten ! heerlijk klaargekomen , goddelijk ben je en wat een prachtig lichaam heb je !
Goodlooking
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Goodlooking »

Wat een geile middag was het vandaag. Het tijdsblok dat Juicy had aangegeven was erg ruim en ik hoopte dat ik nog op tijd was om mee te kunnen genieten.

Ik liep de winkel binnen en vlak achter mij kwam na wat achteraf bleek stel85 binnen. Toen op dat moment had ik nog geen idee dat dit het 2e stel zou zijn wat later aan zou sluiten en er een geweldig schouwspel van zou maken samen met Juicy.

Ik spoedde mij naar boven en hoorde bij het openen van de deur al aardig wat gekreun uit de grote ruimte komen. Hierop snel mijn kleren in een kluisje gestopt en naar de grote ruimte gegaan. Daar zag ik een man of 7 zitten/staan en dat Juicy geneukt werd door een man en dat ze tegelijkertijd een man pijpte. Ik trok mijn boxershort uit en wachtte geduldig aan de rand van het matras op wat aandacht van Juicy. Die aandacht hoefde ik niet lang op te wachten want binnen no-time pakte Juicy mijn pik en begon hem hard en stijf te pijpen. het duurde dan ook niet lang voordat ik op oorlogssterkte was en gebaarde dat Juicy op haar knieën op het matras moest gaan zitten. Ik nam plaats achter haar en neukte haar lekker stevig terwijl ik hoorde hoe ze kreunde van genot. Terwijl ik haar neukte pakte ik haar voorzichtig bij haar haren en terug deze voorzichtig naar achter (geen idee of harder een optie was maar bleef even aan de veilige kant). Nadat ik haar enkele minuten had geneukt kwam ik heerlijk klaar in haar kutje. Hierop nam Juicy even een pauze want ze was al aardig bezweet. Toen ze de ruimte verliet kwam stel 85 binnen. Juicy werd aangespoord het stel even welkom te heten aangezien ze hier specifiek om had gevraagd hier op het forum. Dit deed ze dan ook netjes.

Stel85 was duidelijk even de sfeer aan het proeven en bleef nog even op een afstandje staan te kijken. kort daarop kwam Juicy terug en stelde stel85 op hun gemak en nodigde de vrouw van stel85 uit om op het matras plaats te nemen. de vrouw van stel85 ging op haar rug liggen en Juicy verkende haar lichaam met haar handen en mond om steeds lager uit te komen en haar vervolgens lang te likken en te vingeren. De vrouw van stel85 genoot enorm en dat was zeker te horen en te zien. Vanaf dit moment was het even Juicy samen met de vrouw van stel85 voor ik denk ruim 15 minuten. Bloedgeil om te zien hoe beide vrouwen elkaar aan het verwennen waren. Later sloten de partners van beide vrouwen nog aan en werd het een mooi schouwspel om naar te kijken voor de aanwezige mannen waaronder mijzelf.

Uiteindelijk zocht Juicy mij en de aanwezige mannen weer op en stond ze naast het matras alweer diverse mannen af te trekken. Stel85 keek op een afstandje en genoot duidelijk van het schouwspel.

Voor mij was het toen helaas weer tijd om te gaan. Ik bedankte de aanwezigen voor het geile uurtje en vertrok. Beide stellen bedankt voor jullie aanwezigheid en misschien tot snel nog eens.

Groetjes Goodlooking.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten