Leuk stel uit Duiven.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Sexguy
Berichten: 48
Lid geworden op: 08 jun 2021 17:18
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Leuk stel uit Duiven.

Bericht door Sexguy »

Zaterdag 6 mei een leuk/ lekker stel uit Duiven ontmoet. We zaten in de heterozaal, zij rechtsachter en ik in het midden achterin. Op het bed lag een stel elkaar te verwennen in standje 69. Daarna kwam de vrouw het bed af en begon de man vooraan te pijpen. Terwijl ik dat geile tafereel aanschouwde ging ik naast de dame achterin staan met mijn pik op oorlogssterkte. Terwijl haar man haar vingerde pakte ze mijn pik en trok er lekker aan ik pakte haar bij haar lekkere borsten en kneedde haar tepels waarvan er één een piercing had. Ik begon haar zachtjes in haar tepels te knijpen en merkte dat ze dat lekker vond, ze kreunde er lekker bij waarbij haar man haar kutje sterker stimuleerde. Toen hij daarmee stopte voelde ik hoe lekker nat haar kutje was, mmm…Helaas wilden ze het daarbij laten wat ik wel jammer vond, maar men dient respect voor elkaars keuzes te hebben en ik vond het sowieso wel geil. Later sprak ik ze nog bij de locker, het was hun tweede keer dat ze in de cinema waren, maar ik zou ze best nog vaker willen ontmoeten.
kabouterplop
Berichten: 45
Lid geworden op: 10 okt 2022 22:43
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Leuk stel uit Duiven.

Bericht door kabouterplop »

Ik was er ook ben tegen 4 naar huis gegaan was ook een Duits stel en nog een stel sfeer was goed die dag
Gebruikersavatar
poitr61
Berichten: 164
Lid geworden op: 11 apr 2017 08:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Leuk stel uit Duiven.

Bericht door poitr61 »

het was inderdaad een heerlijke middag, zaterdag
zomaar opeens komen er 3 stellen binnen

ik heb mij vooral op het duitse stell geconcentreerd. deze mooie vrouw kon er echt niet genoeg van krijgen en ik heb 3 x heerlijk met haar geneukt (till cum!)
tijdens het neuken pijpte zij haar partner of andere mannen, wat zeer opwindend is.

ik ga eens wat vaker op zaterdagmiddag in de ec kijken
maar het blijft altijd een verrassing natuurlijk, en dat is misschien wel het leuke van deze ec bezoekjes.
groet poitr
looking for older woman!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten