Verslag 11 mei

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Annesub
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jan 2023 07:18
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Verslag 11 mei

Bericht door Annesub »

EC 11 mei
Vandaag nam mijn Mr mij mee naar de EC. Voor de tweede keer. Daar het de vorige keer vooral nog BDSM in de XXX Room was en even op het matras zou Mr mij vandaag langer aanbieden op het matras. Mr had de XXX Room besproken. Fijn om daar te starten, ik had ook nog wat slagen tegoed… Daarna - inmiddels geblinddoekt - nam Mr mij mee naar het matras. Hoewel ik niets zag voelde en hoorde ik dat daar al meerdere mannen waren. Gelukkig was mijn oproep gelezen. Mijn kutje werd lekker door hun geneukt of met vingers bewerkt. Ik voelde verschillende handen op mijn borsten en veelal had ik een lekkere stijve pik in mijn mond die ik mocht pijpen. Als je geblinddoekt bent doe je alles op je zintuigen wat het intens maakt en je lekker kan focussen op dat wat je voelt, hoort en proeft.. Ik genoot intens van deze heerlijke gangbang. Het voelde fijn en veilig met Mr in mijn buurt hoewel alle mannen aardig met mij omgingen en sommigen neukten me echt goed hard. Een aantal spoten hun zaad lekker over mijn borsten. Heerlijk. We zijn twee keer teruggegaan naar de XXX Room om even bij te komen. De laatste keer dat we naar buiten gingen - niet meer geblinddoekt toen dus ik kon fijn wat mannen aankijken - eindigde ik in de sling. Mr nam me eerst lekker waarna hij me, terwijl ik daar lag met wat pikken in mijn handen, lekker liet spuiten. Daarna werd mijn kutje lekker gelikt en neukte deze man zich vervolgens lekker in mijn kutje klaar. Mr nam me mee naar de XXX Room waarna ik Mr nog lekker heb laten komen.
Ik geniet nog na met een fijn kloppend kutje. Dank jullie wel en tot de volgende keer .

X anne
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Verslag 11 mei

Bericht door Gerrit Willem »

Heerlijk verslag! Had helaas werkafspraken anders was ik zeker gekomen. Ook over je borsten😊🤘
Pietjepuk
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jul 2022 09:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Verslag 11 mei

Bericht door Pietjepuk »

Niet alleen een heerlijk verslag.
Maar ik was ook van de gelukkige die er bij aanwezig mocht zijn en zelfs mee doen.
Wanneer je er weer bent. Kom ik zeker weer.
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Verslag 11 mei

Bericht door EddieEagle »

Heerlijk verslag Anne en mooi dat het een goede ervaring is geweest.
Ik heb die middag ook meerdere keren van je genoten en de eerste keer dat ik kwam jou goed ondergespoten. Hopelijk komen jullie weer een keer op bezoek.
Groet, Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Verslag 11 mei

Bericht door arnhemse teaser »

Wat een heerlijk verslag van je avontuur
Je Mr begeleidt je goed, top
Ook hier werk verplichting in plaats van je borsten onder te spuiten maar hopelijk komt er nog een andere kans
Nice
Gr Sem
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten