Hoi,
Wij zijn een stel en willen vandaag (of morgen) de cinema in Arnhem bezoeken. Wij weten nog niet of wij alleen een film willen kijken, samen wat willen doen of er anderen bij betrekken. Weet iemand wat een goede dag is om te gaan? Kunnen ons voorstellen dat het minder of niet druk is in de vakantieperiode bijvoorbeeld.
Stel maandag 7 augustus/ dinsdag 8 augustus
-
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Stel maandag 7 augustus/ dinsdag 8 augustus
Zelf ben ik er nu 5 keer geweest, twee keer op kleding dagen en drie keer op naaktdagen.
Op de naaktdagen is het wat drukker. Er zijn altijd wel mannen die contact zoeken met elkaar en ik zelf heb er ook mijn eerste bi ervaringen opgedaan.
De naaktdag was in het begin even wennen maar het is daar zo normaal dat de eerste spanning om uit de kleren te gaan snel verdwenen was. Daarnaast vind ik de naaktdagen mbt de bezoekers ook relaxter. Iedereen is naakt en dat geeft toch een bepaald gevoel van kwetsbaarheid waardoor mensen respectvoller en relaxter zijn dan op kleding dagen.
Als je nog meer vragen hebt kan je me een berichtje sturen.
Ik ga vanmiddag overigens ook. Ik weet alleen nog niet hoe laat.
Fijne dag
Op de naaktdagen is het wat drukker. Er zijn altijd wel mannen die contact zoeken met elkaar en ik zelf heb er ook mijn eerste bi ervaringen opgedaan.
De naaktdag was in het begin even wennen maar het is daar zo normaal dat de eerste spanning om uit de kleren te gaan snel verdwenen was. Daarnaast vind ik de naaktdagen mbt de bezoekers ook relaxter. Iedereen is naakt en dat geeft toch een bepaald gevoel van kwetsbaarheid waardoor mensen respectvoller en relaxter zijn dan op kleding dagen.
Als je nog meer vragen hebt kan je me een berichtje sturen.
Ik ga vanmiddag overigens ook. Ik weet alleen nog niet hoe laat.
Fijne dag
- Julian007
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 25
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Stel maandag 7 augustus/ dinsdag 8 augustus
Hi there,
Mondays are naked day, which means that no clothes are allowed and everyone's naked. However, you have the option of wearing some lingerie. Tuesdays might be a normal or themed day. For example, tomorrow the them of the day is travesty day, which means that everyone's allowed, but its main focus is on trans people and they will normally join as well.
I am planning to go today, so I might see you and if you got any questions or something, you can ask the store staff, cause they will guide you or you can ask me when I'm there. Feel free to send me a message if you have more questions before you come.
Looking forward to meet you guys and I hope you will have a pleasant experience.
Julian
Mondays are naked day, which means that no clothes are allowed and everyone's naked. However, you have the option of wearing some lingerie. Tuesdays might be a normal or themed day. For example, tomorrow the them of the day is travesty day, which means that everyone's allowed, but its main focus is on trans people and they will normally join as well.
I am planning to go today, so I might see you and if you got any questions or something, you can ask the store staff, cause they will guide you or you can ask me when I'm there. Feel free to send me a message if you have more questions before you come.
Looking forward to meet you guys and I hope you will have a pleasant experience.
Julian
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten