Maandag 9 oktober

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Maandag 9 oktober

Bericht door Mike1966 »

Pfffff Hoe moeilijk kan het zijn heren?
Dame kondigt bezoek aan, er zal voldoende belangstelling geweest zijn voor de dame.
Lijkt mij een kleine moeite om er voor te zorgen dat alles netjes achtergelaten word na het genot!!
En dat de dame die het genot geschonken heeft niet nog eens als poets vrouw door de EC heen hoeft!
Ruim je eigen rommel op! Kleine moeite dunkt mij!!
Steluitachterhoek schreef: 09 okt 2023 18:54 Het was een leuke middag. Maar 1 dringend verzoek aan de mannen. Willen jullie voortaan zo netjes zijn jullie eigen rommel op te ruimen? Het personeel van ec gaf het al 2x aan. Maar ik kon op het einde nog zeker 5 lege verpakkingen opruimen. Dit lijkt me niet de bedoeling toch?
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2243
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Maandag 9 oktober

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Steluitachterhoek schreef: 09 okt 2023 18:54 Het was een leuke middag. Maar 1 dringend verzoek aan de mannen. Willen jullie voortaan zo netjes zijn jullie eigen rommel op te ruimen? Het personeel van ec gaf het al 2x aan. Maar ik kon op het einde nog zeker 5 lege verpakkingen opruimen. Dit lijkt me niet de bedoeling toch?
Fijn dat je het leuk hebt gehad en bedankt voor je reactie, we zijn het helemaal met je eens en ook fijn dat je nog een beetje hebt opgeruimd wat niet van jou was.
We lopen er vaak tegen aan dat mensen de ruimte die ze gebruikt hebben niet netjes achter laten en dit bevorderd 'NIET' het bezoek van de mensen die later op de dag komen. Wel proberen wij er alles aan te doen om het netjes te houden, als iedereen dit doet en zich verantwoordelijk voelt voor zijn eigen rotzooi dan wordt het bezoek aan de EC alleen maar leuker.

Met vriendelijke groet

Team EroticCinema Arnhem
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten