Gangbang 11 Mei

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stagvixenstel
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 aug 2022 17:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Gangbang 11 Mei

Bericht door Stagvixenstel »

Zaterdag 11 mei kom ik met met mijn slet naar EC om haar in een gangbang met vele aanwezige mannen
te laten gebruiken.
Groot geschapen mannen een pre omdat slet graag haar lippen om een dikke pik heeft en haar kut graag goed gevuld heeft en stevig geneukt wordt
We hebben de xxl kamer geboekt vanaf 15.00 zodat mannen haar in groep op bed kunnen gebruiken maar later ook nog in de openbare ruimte kunnen. Wel fris gewassen daar hygiene belangrijk is voor ons.
Ik zal algehele regie hebben uiteraard maar pijpen zonder , neuken met en niet komen in mond zijn wel de standaard regels, mijn slet voelt graag sperma over haar heen en is gek op velen handen dus veel mannen tegelijk vind ze heerlijk. Hoe geiler je haar maakt hoe meer je terugkrijgt.
Anaal is aan de vorm van de dag dus is alleen met toestemming van mij.
Mocht je meer info willen pm me.
Laatst gewijzigd door Stagvixenstel op 11 mei 2024 07:33, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Stagvixenstel
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 aug 2022 17:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Gangbang hoer

Bericht door Stagvixenstel »

Stagvixenstel schreef: 07 mei 2024 20:05 Zaterdag 11 mei kom ik met met mijn slet naar EC om haar in een gangbang met vele aanwezige mannen
te laten gebruiken.
Groot geschapen mannen een pre omdat slet graag haar lippen om een dikke pik heeft en haar kut graag goed gevuld heeft en stevig geneukt wordt
We hebben de xxl kamer geboekt vanaf 15.00 zodat mannen haar in groep op bed kunnen gebruiken maar later ook nog in de openbare ruimte kunnen. Wel fris gewassen daar hygiene belangrijk is voor ons.
Ik zal algehele regie hebben uiteraard maar pijpen zonder , neuken met en niet komen in mond zijn wel de standaard regels, mijn slet voelt graag sperma over haar heen en is gek op velen handen dus veel mannen tegelijk vind ze heerlijk. Hoe geiler je haar maakt hoe meer je terugkrijgt.
Anaal is aan de vorm van de dag dus is alleen met toestemming van mij.
Een fijne grote potente bbc staat ook op het lijstje
Mocht je meer info willen pm me.
Gebruikersavatar
Julian007
Berichten: 71
Lid geworden op: 16 jan 2023 14:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Gangbang hoer

Bericht door Julian007 »

Great call and looking forward to it :) Also sent you a pm
Hallo! I'm a young well-educated dude who is exploring his kinky side further. I love sex and making women cum + being a bull :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten