Een heerlijke middag voor mijn meisje.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Koppel G en j

Een heerlijke middag voor mijn meisje.

Bericht door Koppel G en j »

Al weken van te voren een datum geplant om weer eens naar ec Arnhem te gaan want we hadden er weer eens zin in om mijn meisje te laten verwennen door een aantal mannen.
Zoals gebruikelijk hadden we al twee vaste mannen die we kennen vanaf het eerste uur dat we bij ec Arnhem terecht zijn gekomen beried gevonden dat ze er weer van de partij zijn als we kwamen ook hadden we via de chat een derde persoon gevonden die tot gisteren nog volhield ook te komen omdat we hem uitgenodigd hadden maar helaas zoals vaker het geval is zonder afzegging niet is op komen dagen.
Maar niet getreurd er zullen denk wel mannen genoeg aanwezig zijn en dan plukken we er daar wel een stel uit die mee willen doen en zogezegd is zo gedaan we hebben er een aantal bij gehaald die bereid waren om mee te doen en ook uit fatsoen gevraagd hadden of ze mee mochten doen en toen hun het groene licht gegeven dat het prima was wel eerst de spelregels uitgelegd aan hun en toen kon het feestje beginnen.
Nu moet ik toegeven ik Geert heb genoten hoe de mannen mijn meisje verwenden en het ging er echt harmonieus aan toe geen enkele had haantjes gedrag dus bij deze van onze kant bedankt voor deze geweldige middag ze heeft erg genoten en zo te zien jullie mannen die mee mochten doen ook dat zal ik aan de gezichten.
Alleen 1 kleine opmerking voor de ec Arnhem dat grote speelbed kan dat niet eventueel op een andere manier vastgezet kunnen worden want om bepaalde standjes te doen schuift het steeds weg en kun je dat standje weer niet doen terwijl er intentie was dat het bij het spel ging horen, voor de rest was het ook weer prima geregeld van het personeel en vooral de dame aan de balie die had schik dat we er weer eens waren en dat we een top middag had gehad.

Dit is een klein verslagje namens ons groetjes Geert en Jacqueline.
lullig
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Een heerlijke middag voor mijn meisje.

Bericht door lullig »

Jullie ook nogmaals bedankt G en J, het was idd weer een topmiddag.
Mike1966
Leeftijd: 58
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

Hoi hoi,
Goed om te lezen dat het weer een geslaagde middag was voor Jacqueline en je zelf. Dat er wederom iemand, ondanks aanmelding, niet komt opdagen lijkt erbij te horen in het circuit. De twee die wel kwamen zijn in elk geval zeer betrouwbaar :-)
En nu hadden andere nette en niet opdringerige heren een mooie kans!
Het centrale bed is inderdaad een “ramp” met wat klittenband aan de onderzijde eenvoudig op te lossen @erotic cinema Arnhem.
Net als een sling die zonder gereedschap bij a niet te verstellen is qua hoogte zijn soms wat kleine minpuntjes van de locatie maar mag de pret niet drukken.
Thx voor het delen.
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Zoef
Leeftijd: 52
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Zoef »

En hier een wat verlate reactie van mij.
Het was weer een heerlijke middag waarin we geen van allen iets tekort kwamen. Omdat we hadden afgesproken was ik ruim op tijd vertrokken en was net binnen toen Geert en Jacqueline en even later ook lullig binnenkwamen. Na even wat bijgekletst te hebben in de filmzaal wist Jacqueline mij een flinke paal te bezorgen die vakkundig werd gemasseerd en gezogen. Omdat het voor J niet erg comfortabel zat al snel naar het grote bed in de andere ruimte verhuisd. Hier werd ik getrakteerd op een heerlijke pijpbeurt waarna ik J even heerlijk mocht neuken. Dit ging eigenlijk de rest van de middag zo door, af en toe even rust waarna ik mijn nog steeds stijve paal weer aan haar gewillige mondje aanbood. Hierna nog even lekker op mijn rug gelegen terwijl J langzaam over mijn paal heen zakte om me heerlijk te laten klaarkomen.
Ik was natuurlijk niet alleen en kon daardoor af en toe op adem komen terwijl de pijp en neukbeurten zich voor mijn ogen bleven afwisselen.
Kortom heerlijk genoten en volgens mij hadden ook Geert en Jacqueline het ook prima naar hun zin.
Bedankt!
Ben in voor veel, zolang het maar met wederzijds respect is. En er valt altijd nog wat te leren ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten