Afstellen sling

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
DonRoberto
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Afstellen sling

Bericht door DonRoberto »

L.S.

De Sling zit muurvast aan het plafond om te voorkomen dat criminele, non-valeure, vandalen de Sling ontvreemden. Dat beleid van de EC is mijns inziens niet onlogisch.

Nu lees ik regelmatig klachten over het afstellen van de Sling.

Ik weet dat velen ondergetekende kopiëren dus hier de oplossing die eenieder, wederom, mag kopiëren:

Ga naar de Pramma of de Hornwei en koop een paar (kleine) carabijnhaken. Voor 5 Euro ben je een heel eind. Gebruik deze haken om de kettingen op de juiste hoogte af te stellen. Gebruik dikke tie-rips voor de laatste millimeter afstelling.

Ben je te klein? Neem schoenen met een hak mee.

Vergeet de haken niet mee te nemen nadat je klaar bent want je kunt er donder op zeggen dat de haken de volgende keer verdwenen zijn. Vergeet ook niet een knip tang mee te nemen voor het verwijderen van de tie-rips.

Succes!!

Hartelijke groet,

D.R.
yuriym
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 100
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Afstellen sling

Bericht door yuriym »

Bedankt voor je waardevolle tip.
Op sommige plekken hangt de sling inderdaad zo beroerd, dat je er ook niemand gebruik van ziet maken.
Ik probeer er altijd het beste van te maken met wat er aan musketonhaken harpsluitingen en ketting aanwezig is, maar op sommige plekken is het inderdaad hopeloos. Ik koop er een paar die in mijn “eerste-hulp-tasje passen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten