Vanmiddag (22 december) even in ec Arnhem geweest.
Aan de man die aldoor een condoom omhad (geen idee waarom trouwens): je stond veel te dichtbij het stel dat als eerste aanwezig was en ging daar ook veel te lang mee door. Het is goed om ook op non-verbale signalen te letten om te zien of je nabijheid écht gewenst is en of het stel comfortabel is, zelfs als je niet een rechtstreekse afwijzing krijgt.
Dit was ook zeer van toepassing in de heterozaal ongeveer een half uur later. Beide stellen waren hier en de zaal was erg vol met mannen. Het laatst gearriveerde stel ging naar de grote zaal, zodat de heterozaal direct leegliep. Je kon direct merken dat het eerst aanwezige stel de ruimte die ze nu hadden nodig hadden en waardeerden, want ze gingen vrij snel daarna met elkaar bezig. Maar ja hoor, enkele tellen later stond de man met condoom om er weer vlak naast en begon tegen ze te praten, waardoor ze natuurlijk direct stopten met hun seksuele activiteiten. Daarna vertrokken ze.
Heb je door hoe irritant het is als je zit, met elkaar bezig bent, en er staat iemand vlak naast je te lullen? Nee, natuurlijk heb je dat niet door. Maar hopelijk lees je dit en kun je op je gedrag gaan reflecteren.
Fijne Feestdagen allemaal en alvast een geil en respectvol nieuw jaar
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Hey eddieeagle, hier bert85 ik was het tweede jonge stek met m'n brunette
Ik ben het wel met je eens, geef vooral stellen eerst de gelegenheid even langzaam te kunnen acclimatiseren.
Er zijn teveel haantjes die teveel aan het pushen zijn waardoor stelletjes zich nooit op hun gemak gaan voelen.
Maar verplaats je gewoon nkeer in een ander hoe het zal zijn als je de rollen om zou draaien.
Kijk ik geef toe dat ik persoonlijk al veel gewend ben en niet zo snel van slag ben. Maar m'n vrouwtje daarintegen was dit al een enorme stap en spannend, laat staan als je niet de tijd en ruimte genoeg krijg, dan wordt het verstikkend en vertrekken stellen daardoor binnen no time weer.
Dus voor iedereen die zich aangesproken voelt, geef eerst tijd en ruimte. Dan wordt de kans zeer groot dat iedereen schik heeft en uiteindelijk jijzelf ook, want als ze vetrekken heeft niemand er wat aan....
Ik was die dag ook aanwezig.
Ben man alleen en viel mij ook op meneer condoom om steeds jullie volgde. Zeer respectloos ik ga nu iets grofs zeggen maar dit is hun cultuur.
Aangezien bij hun normaal is en bij ons niet vind eroticcinema deze mensen desnoods maar moeten weigeren of verwijderen na aanspreken hier op.
Ik sta volledig achter jullie.
Sterker nog ik ben die kleine behaarde man wie zij vast pakte toen jullie gingen. Op dat moment hadden we er met paar mensen over.
Ik vind de opmerkingen die je maakt inderdaad best wel grof.
Ik heb alleen maar zijn gedrag becommentarieerd. Wat zijn achtergrond is qua cultuur weet ik niet en interesseert me ook niet.
Erotica kan iemand wel de toegang ontzeggen als deze over de schreef is gegaan.
Iemand weigeren op basis van etnisch profileren lijkt mij zeer ongewenst en is denk ik ook ongrondwettelijk.
Ik was die dag ook aanwezig.
Ben man alleen en viel mij ook op meneer condoom om steeds jullie volgde. Zeer respectloos ik ga nu iets grofs zeggen maar dit is hun cultuur.
Aangezien bij hun normaal is en bij ons niet vind eroticcinema deze mensen desnoods maar moeten weigeren of verwijderen na aanspreken hier op.
Ik sta volledig achter jullie.
Sterker nog ik ben die kleine behaarde man wie zij vast pakte toen jullie gingen. Op dat moment hadden we er met paar mensen over.
P.S. dat vast pakken niet erg hoor
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Tis wel echt waar.
Tis zo zeldzaam dat een dame zich zo kwetsbaar opsteld.
Doo het type man zoals hier boven beschreven wordt de drempel hoger.
Wij vinden het geil als mannen zich aftrekken en over de borsten klaar komen.
Dit al een paar keer laten doen in Arnhem
Maar toch wordt er dan ongevraagd en door gezeurd over pijpen etcetera
Dat verpest de sfeer voor ons.
Wij willen benadrukken dat wij nooit op basis van cultuur of afkomst bepalen of iemand wordt geweigerd. Ons beleid richt zich op het gedrag dat iemand in de cinema vertoont. Wanneer ongewenst gedrag direct wordt gemeld, kunnen wij direct gepaste maatregelen nemen. Als er geen melding wordt gedaan, is het voor ons achteraf vaak lastig om te achterhalen om welke persoon het ging.
Daarom vragen wij jullie nogmaals om ongewenst gedrag altijd en onmiddellijk aan de EC-crew door te geven. Wij staan klaar om te helpen en in te grijpen wanneer nodig, haantjes-gedrag is inderdaad een NO GO!
IF YOU’RE NOT PART OF SOLUTION, YOU’RE PART OF THE PROBLEM.
Inmiddels loop ik al zo’n ruim 15 jaar rond in de EC, heb ik tientallen dames voor hun eerste keer geïntroduceerd in de EC en ben ik inmiddels een oude veteraan.
Lang, lang geleden, aan het begin van mijn EC carrière had ik een probleem in de EC Amersfoort en inderdaad ben ik naar de balie gelopen om een flagrante misdraging te melden. Mijn dame liet ik achter bij een betrouwbare vriend die gelukkig aanwezig was. Immers: haar veiligheid gaat voor alles!
Gevolg: ik krijg op mijn lazer omdat ik in mijn boxershort door de winkel heenloop. Je kunt je maar ergens druk over maken in een sexbioscoop! De dader, die heel goed wist dat hij fout zat, ontsnapte op dat moment via de toilet. Mijn boxershort was kennelijk belangrijker dan de veiligheid van de dame in de EC. Deze dame is daarna niet meer naar de EC geweest. Gek hè!
Jaren later heb ik in EC Hilversum een man drie keer verzocht om van de vagina van mijn dame af te blijven en bij de vierde (!) keer heb ik hem een tikje op z’n jukbeen gegeven wat een beetje bloederig blauw plekje tot gevolg had. Ook hier kreeg ik op mijn lazer van de balie medewerker, boven, omdat ik mijn dame verdedigd had. Ook deze dame is daarna nooit meer in de EC geweest. Verbazingwekkend hè!
En in de EC Arnhem had ik een dame vastgebonden aan het rek en toverde ik met mijn zweepje een warme symfonie op haar billen. Tot twee keer toe heb ik iemand vriendelijk verzocht om z’n handen thuis te houden bij pogingen om haar gloeiende billen aan te raken. Nogmaals: ik heb een zweepje in mijn handen!. En bij de derde keer tikte ik, niet hard, met mijn zweepje op zijn recht overeind staande slurfje. Afblijven, zei ik toch! Ook hier kreeg ik naderhand op m’n lazer. Deze dame is ook van het forum verdwenen. Hoe is het mogelijk!
Veiligheid van mijn dame gaat bij mij vóór alles! Ook voor regeltjes van de EC…
Grote vraag is echter: Waar was het EC personeel? Het antwoord op deze vraag was altijd hetzelfde: wij kunnen niet continu aanwezig zijn maar wij komen met enige regelmaat checken. Wellicht heeft het personeel van de EC een punt dat je niet continu aanwezig kunt zijn maar dat werkt dus niet!
Dat heeft tot gevolg dat de EC verwacht dat ik, tijdens een spel mijn kleren aan doe, mijn dame in veiligheid breng, naar de balie loop, een klacht indien, zeer waarschijnlijk moet gaan toekijken hoe de snedige snodaard, zonder enig gevolg, een standje krijgt, mijn dame een trauma oploopt (en dat is het ergste!!) en m’n hele middag of avond laat verpesten door naar de balie te lopen.
Ik regel mijn zaakjes zelf wel! Altijd gedaan….
Echter: een hele eenvoudige oplossing is voorhanden. Zowel 3 maal aan het personeel als 2 maal via een privé bericht via dit forum heb ik een hele simpele oplossing gegeven: zet een alarmknop neer in de kelder, zolder of zaal. Dan hoef je niet te patrouilleren en als iemand op die knop drukt, kan het personeel per direct en gericht ingrijpen.
Alleen al de preventieve werking zou een hoop problemen kunnen voorkomen.
Maar ik maak me geen illusies dat dit keer het wel gelezen wordt.
Vandaar de eerste zin van mijn betoog:
IF YOU’RE NOT PART OF SOLUTION, YOU’RE PART OF THE PROBLEM.
Duidelijk omschreven hier boven.
Wij gaan zsm weer een oproep plaatsen hier voor een bukkake
Als mannen het niet genoeg vinden dan gewoon in andere ruimte blijven en geen kommentaar leveren tijdens het spel.
We gaan er met een positieve instelling naar toe dan.
Maar als dan weer allemaal gedoe is dan is het wel klaar voor ons.