Geboeid

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Ellen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Geboeid

Bericht door Ellen »

Al 9 dagen zonder elkaar....
Maar vandaag was het eindelijk weer raak en hoe. Ik was al eerder in de shop en had net mijn oog laten vallen op iets wat ik wou kopen toen Rick binnenkwam. Wat is het toch een heerlijke vent. Lekker kontje mooie spijkerbroek. Ik wil meer....
Ook de vriendelijke verkoper kon mijn keuze begrijpen. Rick kreeg het gekochte speeltje in handen en hij is de locker niet uit geweest. We hebben genoeg aan elkaar zeker vandaag.

Heerlijk zoals hij af en toe mijn hand pakt. Me wat in mijn oor fluistert. Wat hou ik voor mezelf. Zijn hand even op mijn heup. Al snel vinden we de grote matras en ons vaste ritme. Beetje likken, het werd al erg warm. Beetje pijpen nog niet alles geven. Beetje vingeren o wat kan hij mj heerlijk laten squirten. Ik kan zelf zo lastig doseren. Rick neukt me weer fantastisch en ik net voor ik klaar kom stopt hij en slaat met z'n pik op m'n gevoelige klitje. Oe ik krijg het heet voor de derde keer als hij verder gaat. Heftig laat ik me gaan en het duurt even voor ik weer kan zien en alles weer opmerk om me heen.

Heerlijk ik mag on top. Tieten uit mijn pakje en reactie uitlokken. Ik merk dat hij even pauze wil. Hij krijgt een korte pauze. Ik wil hem even pijpen en een gevoelig plekje uitproberen. Dat had niet het gewenste effect dus ga ik verder met mijn hobby pijpen.

We gaan naar de sling en genieten van elkaar. Krijgen bezoek van een man die iets onverstaanbaars zei en op mij aanviel. Rick greep gelukkig snel in. Even was onze concentratie en ritme weg. Later toen we het ritme weer hadden struikelde er nog 1 over de gynacologenstoel, een herrie! Uit de sling tegen de muur en Rick neukt me flink door. Ik voel mijn vocht stromen dit is zo lekker. In mijn hoofd ging een geil belletje. Ik wil hem klaarpijpen. Ik draaide mij om op de knietjes en heb diep in mijn mond gekregen wat ik wou.

Even kletsen in de bios. We zagen al een vrouw binnenkomen. Haar opgezocht. Wow lag daar toch meneer lachebek met waarschijnlijk 1 zere teen van de gynacologenstoel geknoopt in een bijzondere houding op het bed. Brave Ellen wil alles zien! En...eh zeker (nog) niet alles doen. Heel sensueel tikte ze hem over zijn pik met haar hand. Die tikken verder doen mij niet veel. Ze laat hem klaarkomen over haar hand en laat hem haar hand aflikken.

Volgende gegadigde vraagt ze. Meneer baard wil wel en N maakt van hem een hang-jongere (of half oud zoals hij zelf zei). Hij hangt en staat nog op 1 been. Zijn andere zit omhoog geknoopt net als zijn lichaam aan een ring aan het plafond. Wij moesten gaan maar wie weet schrijft er nog iemand wat over het vervolg.

N bedankt voor je mooie geile show

Rick voor jou heb ik bijna geen woorden meer. Je bent heerlijk mijn lichaam en vooral tepels en de vochtigheid in mijn kutje reageert heftig op jou . Ik hoop dat we nog vaak samen afspreken en nog veel nieuwe ervaringen opdoen samen.
nuri
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Geboeid

Bericht door nuri »

graag gedaan Ellen
misschien kan ik jou een vlolgende keer ook wel knopen
bi-arnhem44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door bi-arnhem44 »

moin moin, ik was de heer met sik, de tweede dus die geknoopt werd, aparte ervaring moet ik wel zeggen, mn nieuwsgierigheid is wel gewekt iig.

ik zou jou, Nuri, graag een pb willen doen maar vraag dat hier en dus doe dat niet ongevraagd, want ik had misschien nog wel wat te wensen hoor, haha.

Ik hoor hier graag van je, je bent trouwens ook een zeer leuke meid-vrouw, vul in wat nodig, haha.

Groetjes Bi/Arnhem.
Ellen
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Ellen »

Nuri

Heldin hier :lol:

Ja nee ja nee....ik ga nog even alle kanten op.

Kijken was heel geil!
Ik wil alles een keer meemaken!
Durf ik dat!

Ik kom erop terug. Bedankt voor je aanbod.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten