22-7 - 24-7

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
sletjegewillige
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

22-7 - 24-7

Bericht door sletjegewillige »

Nog wat te doen? Slet wil graag meer pikken en sperma slikken... Vakantie/komkommer of druk op maandag? [ wij ergens na 17.00 uur] PB graag
Laatst gewijzigd door sletjegewillige op 23 jul 2024 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Cumslut, love to swallow it. Love te be used.: M/V. PM als je interesse hebt.
Roelandt
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: 22-7

Bericht door Roelandt »

Pb. Gestuurd
jongengeil22
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door jongengeil22 »

PB gestuurd :D
sletjegewillige
Contacteer:

Agde slut.jpg
Agde slut.jpg (85.96 KiB) 2877 keer bekeken
Ging wat mis.. Tot nu toe woensdag uurtje ong 17.30....
Glad en fris aub. En nee is en blijft nee.!!!
DonRoberto
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door DonRoberto »

sletjegewillige schreef: 23 jul 2024 16:38 Agde slut.jpg

Ging wat mis.. Tot nu toe woensdag uurtje ong 17.30....
Glad en fris aub. En nee is en blijft nee.!!!

Niet naar Tantra of overdag in de Kamasutra? 😉

Cap is the ultimate play ground for our kind of people!!
sletjegewillige
Contacteer:

Re: 22-7 - 24-7

Le tantra is favoriete van Anna

Maar heel cap is een grote speeltuin.
Wandelaar97
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
Contacteer:

Bericht door Wandelaar97 »

sletjegewillige schreef: 21 jul 2024 21:02 Nog wat te doen? Slet wil graag meer pikken en sperma slikken... Vakantie/komkommer of druk op maandag? [ wij ergens na 17.00 uur] PB graag
Gister heerlijk mogen genieten van dit sletje, Bij aankomst mocht ik al meteen genieten van een liveshow. Gewillig zat zij op haar knieën een andere kerel af te zuigen. Terwijl ik aan het genieten was van mijn zicht op haar kont waar zij braaf een buttplug had gestopt. kort na het opfrisssen was het mijn beurt.

Zij begeleidde mij naar het bed toe waar vol vreugde op sprong. Met mijn armen achter mijn hoofd ontspannen naar achter geleund nam zij guls mijn lul in haar mond. Terwijl zij aanwijzingen opvolgde van haar Meester verdween mijn hele lik achter in haar keel. Ik wist het niet meer lang in te kunnen houden. Met toestemming haar (Safe ) lekker van achter genomen. Ze krulde haar rug als een echte loopse teef. Ze me lul af met haar strakke poes, nog geen 2 minuten kunnen doorstoten tot ik mijn hoogte punt had bereikt.

Dit setje is zeer gewillig vandaar haar gepaste pfnaam. Wat was dat genieten Hopelijk tot gauw
levensgenieters
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Pony play
Contacteer:

Bericht door levensgenieters »

Wij waren wat later en kwamen net binnen nadat Wandelaar zich had klaargeneukt. Mijn teefje had wel zin in een lekker sletje en was benieuwd of ze ook van poesjes hield. Mijn teefje had zich daarom uitdagend aangekleed in een visnetpakje met open kruis en blote tieten. Toen we binnenkwamen lag het gewillige sletje net te genieten van de zweepslagen van haar meester. Mijn teefje liet er geen gras over groeien en ging met haar volle billen op de rug van het sletje zitten, waarna ze met haar kont en haar lekkere lipjes begon te spelen. Al snel draaide het gewillige sletje zich om, waarna mijn teefje zich stortte op haar natte kutje. Ze likte haar clitje, speelde met de ringetjes door haar schaamlippen en slurpte het vocht uit haar hete kutje. Het gewillige sletje smeekte kreunend om een 69, waarna mijn teefje haar lekkere kut vol in het gezicht van haar speelpartner plantte. Het sletje wist, op haar rug liggend, uitstekend haar tong van clitje via kutje naar kontgaatje te bewegen. Mijn teefje kan snel klaarkomen; ik heb vijf kreunende en kermende orgasmes geteld op het gezicht van het sletje. Ondertussen liet mijn teefje zich niet uit het veld slaan en likte en vingerde ze het sletje naar een hoogtepunt.
Wandelaar was inmiddels weer aangesloten en samen hem en de meester genoot ik aan de zijlijn van het showtje dat door de beide hete dames werd opgevoerd. Nee, dit was geen show, dit was dampende, bloedgeile, nymfomane bi-heetheid die er van af sloeg; de dames hadden elkaar echt gevonden. De meester besloot dat het tijd was voor een welverdiende tweede beurt door de Wandelaar. Hij wenkte dat zijn sletje voorover moest gaan staan. Mijn teef ging op haar rug op de tafel liggen, het gewillige sletje boog zich voorover zodat ze haar kut uit kon likken en bood meteen de gelegenheid aan Wandelaar om van achteren tussen haar volle billen te stoten. Mijn teefje wenkte naar me dat ze een pik nodig had. Ik kwam bij haar staan zodat ze me lekker kon aftrekken. Daarna klom ik over haar heen en neukte ik haar stevig in haar mond. Ik schoof wat verder naar voren en liet haar m'n kont likken, zodat ik mezelf lekker kon aftrekken. De meester was er inmiddels ook bij komen staan en liet zich aftrekken door mijn teef. Het sletje had intussen haar tong diep in de kut van mijn teefje gestoken, terwijl ze nog altijd stevig van achteren genomen werd. Zo maakten we er een lekker heet kwintetje van; weer eens wat anders!
Wat een teleurstelling was het toen plots de lichten aangingen; we waren door de tijd heen.... De twee sletjes gaven de heren van het andere stel nog even een dankbare pijpbeurt, waarna we ons, moe, voldaan, maar met de lust nog in onze lijven, richting de kluisjes begaven.
sletjegewillige
Contacteer:

pfff en dat voor een gewone woensdag , in komkommer tijd.... Was best geslaagd, en super geil. De andere mannen die er waren ook bedankt. Sletje is getemd, voor een paar dagen. Untill next time
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast