Geil stel gezocht

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
gb_arnhem

Geil stel gezocht

Bericht door gb_arnhem »

Binnenkort wil ik met mijn heerlijk geile sletje voor een geile middag/avond naar EC gaan. Dat wil zeggen, ze is erg geil en het lijkt haar erg spannend daar door meerdere mannen en evt. een vrouw intens verwend te worden. Ze fantaseert er over om geblindoekt op het kruis te liggen en dan geneukt te worden en heerlijk gelikt, waarbij lekker veel mannen over haar borsten heen klaarkomen.

Maar..... het is nieuw voor haar en ze wil graag eens kijken daar. Wij zouden daarom graag horen van een ander stel dat ook gaat en waarvan de vrouw het lekker vindt om verwend te worden door meerdere mannen en evt een vrouw. Zij wil dan graag eens zien hoe e.e.a. er dan aan toe gaat. De kans is groot dat ze dan zelf ook zo geil wordt dat ze meedoet. Maar dat is geen garantie de eerste keer.

Zij is een mooie volslanke vrouw, begin 40, met heerlijke grote borsten en een supergeil kaal nat kutje dat vaak spuitend klaarkomt. Ook anaal is ze zeer gewillig en spermageil bovendien. Hij is een leuke aantrekkelijke slanke vent, goed geschapen, intiem geschapen, lekker dominant en potent, een echte verwenner die dames graag van veel aandacht ziet genieten.

Hopen wat te horen van één of meerdere leuke geil stellen. PB maar aub.

xxx geil stel.
gb_arnhem

Re: Geil stel gezocht

Bericht door gb_arnhem »

he vent, onderneem zelf eens iets, in plaats van alleen maar op alle berichten die er op het forum worden geplaatst vervelende en bijdehandte opmerkingen te plaatsen joh.
Torro Rosso
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Torro Rosso »

ik hou heel erg veel veel van mijn vriendin, ze is mijn schatje...

maar ze is ook mijn sletje, en als het aan mij ligt is ze een pijpsletje voor jan & alleman. :lol:
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
gb_arnhem

Bericht door gb_arnhem »

precies torro rosso,

zo is het. jij snapt het tenminste. maar sommige mannen die snappen niet dat, als je een vrouw op de juiste manier en met respect behandelt, ze t soms fijn vinden om een sletje te zijn. en zo genoemd en behandelt willen worden. en dat wil dus niet zeggen altijd en door iedereen. maar wel door de juiste persoon, op t juiste moment en op de juiste manier.

erg benieuwd nar jou en je sletje trouwens. nog plannen binnenkort? pb me anders ff.

groet mark
Torro Rosso
Geaardheid: bi
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Torro Rosso »

gb_arnhem schreef:precies torro rosso,

zo is het. jij snapt het tenminste.
:D :D :D :D :D :D
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Mijn lief noemt mij ook soms zn sletje en ik vind het heerlijk....het is een fijn gevoel om je zo aan iemand te kunnen overleveren.....dit betekent namelijk dat je iemand volledig vertrouwt ....en das de basis!

Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten