Vrijdag 11 Mei Stellen/Swingers Avond van 20.30u - 24u
- Eroticcinema Arnhem
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Vrijdag 11 Mei Stellen/Swingers Avond van 20.30u - 24u
Ons wordt regelmatig gevraagd een avond te houden voor stellen alleen, om aan deze vraag gehoor te geven, organiseert EroticCinema Arnhem vrijdagavond 11 Mei voor de 4de keer een gezellige stellen / swingers avond.
Wij houden v.a. 20.30u tot 24.00u de cinema vrij voor alleen stellen en swingers zij worden ontvangen met een kopje koffie en verder verzorgen wij op deze avond ook een drankje en hapje, de stellen/swingers kunnen binnenlopen tot 22.00u, dan sluit de winkel maar de cinema blijft voor de bezoekers van de stellen/swingers avond open tot 24.00u
Er worden geen mannen alleen toegelaten!
Stellen en swingers die deze avond bezoeken, krijgen 10% korting op aankopen in de winkel.
Fantasieën en/of ideeën? maak het kenbaar, meld het ons per mail of bij aanmelden een opmerking plaatsen.
Om file vorming te voorkomen, willen wij een beperkt aantal stellen toelaten voor deze avond en moet er aangemeld worden. Vol is Vol!!
Entree is € 30.00 per stel. Incl. drankje en hapje.
Meld je aan in de winkel, bij oproep/mededelingen of bij de agenda van onze cinema site.
http://www.eroticcinema.nl/Agenda.html?id=220
Wij houden v.a. 20.30u tot 24.00u de cinema vrij voor alleen stellen en swingers zij worden ontvangen met een kopje koffie en verder verzorgen wij op deze avond ook een drankje en hapje, de stellen/swingers kunnen binnenlopen tot 22.00u, dan sluit de winkel maar de cinema blijft voor de bezoekers van de stellen/swingers avond open tot 24.00u
Er worden geen mannen alleen toegelaten!
Stellen en swingers die deze avond bezoeken, krijgen 10% korting op aankopen in de winkel.
Fantasieën en/of ideeën? maak het kenbaar, meld het ons per mail of bij aanmelden een opmerking plaatsen.
Om file vorming te voorkomen, willen wij een beperkt aantal stellen toelaten voor deze avond en moet er aangemeld worden. Vol is Vol!!
Entree is € 30.00 per stel. Incl. drankje en hapje.
Meld je aan in de winkel, bij oproep/mededelingen of bij de agenda van onze cinema site.
http://www.eroticcinema.nl/Agenda.html?id=220
- Boogschutters
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Vrijdag 11 Mei Stellen/Swingers Avond van 20.30u - 24u
Dat het maar weer een gezellige en geile avond mag worden !
- Jovink1966
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 42
- Contacteer:
Zal zeker wel weer gaan lukken,we zullen zeker aanwezig zijn .
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Welke leuke vrouw vindt het spannend om met deze sportieve, verzorgde, geschoren man ook naar de stellenavond te gaan?
Ik ben Harm; 35, 1.87, kort haar en sportief gebouwdlichaam. Ben benieuwd of er vrouwen zijn die dat ook graag willen?
X Harm
stuur me maar een PB
Ik ben Harm; 35, 1.87, kort haar en sportief gebouwdlichaam. Ben benieuwd of er vrouwen zijn die dat ook graag willen?
X Harm
stuur me maar een PB
- Eroticcinema Arnhem
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Beste Stellen,
Als ik zo naar buiten kijk, wil de temperatuur nog niet echt omhoog, maar a.s. vrijdag zal dit wel zo zijn!! Ik ben blij dat de Airco's aangesloten zijn, dus het klimaat kunnen wij nu goed regelen!
Vorige maand was het wederom weer een gezellige boel, en werden de "speeltjes" goed gebruikt.
Vrijdag 11 mei zal ik er weer zijn met alle gastvrijheid die ik kan geven, jullie kunnen weer volop gebruik maken van onze faciliteiten, en stellen wij wederom leuke sexspeeltjes ter beschikking.
Er zijn nog een paar plaatsen vrij, meld je snel aan, http://www.eroticcinema.nl/Agenda.html?id=201
Wij willen een beperkt aantal stellen toelaten, het zal weer een gezellige avond worden.
Groetjes,
Carla van Het EroticCinema Team.
Als ik zo naar buiten kijk, wil de temperatuur nog niet echt omhoog, maar a.s. vrijdag zal dit wel zo zijn!! Ik ben blij dat de Airco's aangesloten zijn, dus het klimaat kunnen wij nu goed regelen!
Vorige maand was het wederom weer een gezellige boel, en werden de "speeltjes" goed gebruikt.
Vrijdag 11 mei zal ik er weer zijn met alle gastvrijheid die ik kan geven, jullie kunnen weer volop gebruik maken van onze faciliteiten, en stellen wij wederom leuke sexspeeltjes ter beschikking.
Er zijn nog een paar plaatsen vrij, meld je snel aan, http://www.eroticcinema.nl/Agenda.html?id=201
Wij willen een beperkt aantal stellen toelaten, het zal weer een gezellige avond worden.
Groetjes,
Carla van Het EroticCinema Team.
- stelarnhem3
- Geslacht: Non-binair
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Gisteravond weer een superavond beleefd in Erotic Cinema.
Helaas waren er dit keer niet veel stellen aanwezig maar het was supergezellig met de Boogschutters en Knabbel en Babbel.
Jammer dat Carla niet over te halen was om gezellig mee te komen spelen, wat ons betreft mag je zo aanschuiven lieverd <grin>.
Als je plezier hebt met elkaar is het snel twaalf uur en tijd om op te stappen, dat was dit keer echt te vroeg en we hebben danook nog even gezellig op een terrasje verderop in de straat nagenoten en veel gelachen.
Absoluut voor herhaling vatbaar, dank je wel Carla voor de gastvrijheid en tot de volgende keer.
Liefs,
Stelarnhem3
Gisteravond weer een superavond beleefd in Erotic Cinema.
Helaas waren er dit keer niet veel stellen aanwezig maar het was supergezellig met de Boogschutters en Knabbel en Babbel.
Jammer dat Carla niet over te halen was om gezellig mee te komen spelen, wat ons betreft mag je zo aanschuiven lieverd <grin>.
Als je plezier hebt met elkaar is het snel twaalf uur en tijd om op te stappen, dat was dit keer echt te vroeg en we hebben danook nog even gezellig op een terrasje verderop in de straat nagenoten en veel gelachen.
Absoluut voor herhaling vatbaar, dank je wel Carla voor de gastvrijheid en tot de volgende keer.
Liefs,
Stelarnhem3
- Boogschutters
- Leeftijd: 41
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Het was absoluut een heerlijke avond , we hebben met zijn allen genoten van elkaar en veel fun.
Carla bedankt voor de goede verzorging.
Inderdaad, volgende keer een leuk pakje aan en gewoon aanschuiven!
Carla bedankt voor de goede verzorging.
Inderdaad, volgende keer een leuk pakje aan en gewoon aanschuiven!

-
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Ja inderdaad ook wij hebben genoten ,zo zie je maar maar met een klein groepje kan je een geile avond maken als het klikt.achteraf nog even borrelen in cafe om de hoek ,wat hebben we gelachen.Een zeer geslaagde avond.Carla bedankt.
Xxxxjes knabbel en babbel

Xxxxjes knabbel en babbel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten