Eerste keer sexbioscoop en wat vragen

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
stel28stel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Eerste keer sexbioscoop en wat vragen

Bericht door stel28stel »

Hoi,

Wij zijn een stel (28 en 32) en willen een keer naar de bioscoop in Arnhem komen. Het lijkt ons spannend en zo kunnen we ook een beetje wennen voor wat (eventueel later) komen gaat.

Maar,
Moeten wij nog ergens rekening mee houden de eerste keer? (Je wordt niet direct besprongen zeg maar).
En is het een nogo wanneer de vrouwelijke helft zwanger is?
RRRS
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer sexbioscoop en wat vragen

Bericht door RRRS »

Vaak als er een vrouw is worden de mannen erg geil.. Jullie beslissen natuurlijk wel wat er gebeurd. Persoonlijk heb ik geen problemen met een half zwangere vrouw. Als het voor jullie geen probleem is waarom voor ons wel :)

Hoop dat jullie veel plezier beleven! Enjoy..
arnhxl
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer sexbioscoop en wat vragen

Bericht door arnhxl »

ik kom er af en toe, het is altijd een verrassing of er een of meerdere dames aanwezig zullen zijn. bij spontaan bezoek is het niet zo vaak in mijn geval.
bij een aankondiging hier in het forum zullen er zeker doelbewust mannen op af komen. Zover ik weet gaat het altijd met respect.
daar zorgen de medewerkers ook voor. jullie bepalen wat wel of niet gebeurt. ik voel me altijd wat verlegen, durf niet zo goed gesprekken aan te gaan zeg maar.
maar de sfeer is toch altijd ontspannen, zeker als de actie van start is gegaan.
wel goed om aan te geven wat wel of niet de bedoeling is, zoals pijpen met of zonder bijv.
en inderdaad, lijkt mij ook dat jullie zelf bepalen in welke conditie je bezoekt. merkt vanzelf hoe geil men er van wordt :)
ik hoop jullie zeker daar eens aan te treffen. ben licht bi, vrouw gericht maar niet vies om mee te pijpen als het een mooie pik is :)
hoedanook, veel geil plezier gewenst
groetjes
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten