woensdagmiddag (ongeveer 16:00 - 18:00) zijn wij op bezoek in EC-Arnhem
goede beffers en neukers met uithoudingsvermogen zijn welkom om mijn meisje te plezieren
ik bepaal en hou de regie, mannen met goede samenwerkingsvaardigheden maken een kans
over haar: midden 40, slank, gehoorzaam
wie weet tot woensdagmiddag,
sE]a[.
woensdag 3-12 middagbezoek
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: woensdag 3-12 middagbezoek
.
verslag van onze beleving in EC-Arnhem op woensdagmiddag 3 december
... gisterenmiddag was het redelijk rustig in EC-Arnhem ... 1 ander stel en een beperkt aantal mannen
desalniettemin heeft mijn meisje mij kunnen laten zien dat ze mijn eigendom en sletje is: ze heeft zich goed en uitgebreid laten gebruiken door een paar mannen; onder hen stak 1 man duidelijk boven het maaiveld uit, hij heeft haar meermaals klaargebeft en heeft haar als beloning voor zijn inspanning tot slot klaargeneukt
... dus, wie je ook was, bedankt voor je medewerking en respectvolle gebruik van mijn sletje
Groet - sE]a[.
P.S.: mijn sletje heeft al gevraagd wanneer we terug gaan ... wordt vervolgd dus
.
verslag van onze beleving in EC-Arnhem op woensdagmiddag 3 december
... gisterenmiddag was het redelijk rustig in EC-Arnhem ... 1 ander stel en een beperkt aantal mannen
desalniettemin heeft mijn meisje mij kunnen laten zien dat ze mijn eigendom en sletje is: ze heeft zich goed en uitgebreid laten gebruiken door een paar mannen; onder hen stak 1 man duidelijk boven het maaiveld uit, hij heeft haar meermaals klaargebeft en heeft haar als beloning voor zijn inspanning tot slot klaargeneukt
... dus, wie je ook was, bedankt voor je medewerking en respectvolle gebruik van mijn sletje
Groet - sE]a[.
P.S.: mijn sletje heeft al gevraagd wanneer we terug gaan ... wordt vervolgd dus
.
-
- Contacteer:
Re: woensdag 3-12 middagbezoek
Wij waren het andere stel dat aanwezig was. Voor ons de eerste keer dat we uberhaupt een bezoek brachten. We waren er dan ook niet goed op voorbereid en nog (veel te) gekleed. Tot onze verrassing was het niet enkele gevuld met mannen, maar werden we getrakteerd op een prachtige show van een stel dat kennelijk heel goed weet hoe samen te genieten. Een beetje onwennig liepen we rond, maar de opwindende sfeer en inrichting gaf ons al gauw de kick en we zijn samen aan het genieten geweest.
Vooral de manier waarop het stel genoot, beiden op hun manier, was indrukwekkend. Samen hebben we genoten, zij is meerere keren spuitend klaargekomen. Hangend in de swing heb ik ze geneukt en gevingerd totdat ze kreunend klaarkwam. Tegelijk met de hartstochtelijke geluiden van de dame die stevig werd verwend. Het tafereel aanschouwend stond ik naast dit hete spektakel, terwijl zij mij, geknield, heeft gepijpt. Al met al een supergeile ervaring. En wij zijn dan wel nieuw hier in, maar gaan er zeker in door. Dank aan het hete stel en de hitsige maar beschaafde mannen die aanwezig waren.
Vooral de manier waarop het stel genoot, beiden op hun manier, was indrukwekkend. Samen hebben we genoten, zij is meerere keren spuitend klaargekomen. Hangend in de swing heb ik ze geneukt en gevingerd totdat ze kreunend klaarkwam. Tegelijk met de hartstochtelijke geluiden van de dame die stevig werd verwend. Het tafereel aanschouwend stond ik naast dit hete spektakel, terwijl zij mij, geknield, heeft gepijpt. Al met al een supergeile ervaring. En wij zijn dan wel nieuw hier in, maar gaan er zeker in door. Dank aan het hete stel en de hitsige maar beschaafde mannen die aanwezig waren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten