Elke 2de Vrijdag van de maand is het weer zover!
Stellen/swingersavond in Arnhem
Op deze 2e vrijdag organiseren wij weer een gezellige stellenavond in EroticCinema Arnhem.
Dit is bij uitstek "de" avond om samen met je partner, dat te doen, dat voor beide (ont)spannend, ondeugend en geil is!!!
Wij houden voor jullie de cinema vrij, van 20.00 uur tot 24.00 uur. ( jullie kunnen binnen lopen tot 22.00 uur, dan sluit de winkel, maar de cinema blijft open voor de bezoekers van de stellen/swingers avond )
Wij ontvangen u graag met een kopje koffie, later op de avond verzorgen wij een drankje en hapje.
Speciaal voor jullie Stellen/Swingers geldt op deze avond, een korting van 10% op alle aankopen in onze winkel.
Meld je aan of loop zo binnen op deze vrijdag voor een geile spannende avond.
Kosten Entree is € 30.00 per stel.
Zijn er nog vragen of suggesties, mail ons dan.
Graag zien wij jullie op deze speciale avond!!
Het Eroticcinema team
Maak via onderstaande link een proef profiel voor 7 dagen op SDC " De grootste swingers site van nederland"
http://www.sdc.com/index.aspx?ref=23239
Vr. 11 Sept. Stellen/Swingers Avond EroticCinema Arnhem
- Eroticcinema Arnhem
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Vr. 11 Sept. Stellen/Swingers Avond EroticCinema Arnhem
Wij komen vrijdag 11 sept.
Maar me meisje wil geblinddoekt om in te komen.
Zei vind t spannend eng voor de eerste maal in de cinema.
Wij gaan dit rustig opbouwen en hopen dat dit een leuke gezellig... avond word.
groetjes edslash
Maar me meisje wil geblinddoekt om in te komen.
Zei vind t spannend eng voor de eerste maal in de cinema.
Wij gaan dit rustig opbouwen en hopen dat dit een leuke gezellig... avond word.
groetjes edslash
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 45
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Wij zullen er ook weer bij zijn!! Paar keer niet geweest ivm vakantieperiode...maar hopen dat t nu weer gezellig druk wordt!!
We hopen op weer een gezellige en spannende avond!!!

- Jovink1966
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 42
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Wij komen !!!!
- S&SubM
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
..........
Laatst gewijzigd door S&SubM op 23 jun 2022 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Eroticcinema Arnhem
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Beste stellen en nieuwsgierigen
De stellenavond was weer een succes, we zaten weer op een aantal dat precies genoeg was, niet te veel, en zeker niet te weinig.
Een aantal nieuwe gezichten er weer bij, die het super naar hun zin hadden, na afloop vind ik het altijd leuk om hun bevindingen aan te horen, en daar ook eventueel iets mee te doen.
Het mooie is ook, dat de stelletjes die regelmatig komen, de nieuwe stelletjes rustig hun gang laten gaan en als er tijdens het drankje een gesprek iets ondeugender word, dan rolt alles vanzelf ......... iedereen kan op deze gezellige avond de sfeer proeven en zelf hun ideeën uitwerken,
Het blijkt toch steeds weer dat we een goeie formule hebben gevonden, tussen een spannende avond en een geile bizarre avond
Verder hoop ik dat als er stelletjes zijn die twijfelen om eens langs te komen, dat deze gewoon een keer de stoute schoentjes aantrekken en het een keer gaan beleven, je zult er geen spijt van krijgen, want iedere avond zie ik de mensen met een "big Smile" vertrekken.
Er is een stelletje bij die ons steeds vraagt of ze niet mogen blijven slapen, want 24.00 uur is voor hun te vroeg
Maar even zonder dollen, de volgende avond staat alweer op de agenda, 9 oktober, dus schrijf het in je agenda, en kom gezellig langs,
Dikke kus en tot vrijdag de 9e

De stellenavond was weer een succes, we zaten weer op een aantal dat precies genoeg was, niet te veel, en zeker niet te weinig.
Een aantal nieuwe gezichten er weer bij, die het super naar hun zin hadden, na afloop vind ik het altijd leuk om hun bevindingen aan te horen, en daar ook eventueel iets mee te doen.
Het mooie is ook, dat de stelletjes die regelmatig komen, de nieuwe stelletjes rustig hun gang laten gaan en als er tijdens het drankje een gesprek iets ondeugender word, dan rolt alles vanzelf ......... iedereen kan op deze gezellige avond de sfeer proeven en zelf hun ideeën uitwerken,
Het blijkt toch steeds weer dat we een goeie formule hebben gevonden, tussen een spannende avond en een geile bizarre avond

Verder hoop ik dat als er stelletjes zijn die twijfelen om eens langs te komen, dat deze gewoon een keer de stoute schoentjes aantrekken en het een keer gaan beleven, je zult er geen spijt van krijgen, want iedere avond zie ik de mensen met een "big Smile" vertrekken.
Er is een stelletje bij die ons steeds vraagt of ze niet mogen blijven slapen, want 24.00 uur is voor hun te vroeg

Maar even zonder dollen, de volgende avond staat alweer op de agenda, 9 oktober, dus schrijf het in je agenda, en kom gezellig langs,
Dikke kus en tot vrijdag de 9e
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten