Stellenavond 11 maart had een special item !!

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Eroticcinema Arnhem
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Stellenavond 11 maart had een special item !!

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Lieve stelletje en/of swingers,

Vrijdag is het weer zover, een gezellig avondje in onze bioscoop in Arnhem. De temperatuur is nog aan de lage kant buiten, de lente zit er nog niet aan te komen, maar bij ons is het lekker warm, en de sfeer is er altijd goed.

Ik zelf heb de laatste twee keer verstek moeten laten gaan, maar vrijdag ben ik er weer, en ik heb er zin in, lekker bijkletsen en er een gezellige avond van maken.

Nadat wij een aantal maanden geleden de “womanizer” op een stellenavond aangeboden hadden om deze eens uit te proberen, krijg ik een aantal keren de vraag, of ik nog eens in de gelegenheid was om zo iets te regelen, iets leuks, iets lekkers, iets speciaals, noem het maar.

We hebben natuurlijk genoeg in onze winkel, maar die “womanizer is toch wel iets aparts !!!!
Dus daarom heb ik besloten om as vrijdag dit artikel nogmaals ter beschikking te stellen, voor degene die het art. graag willen uitproberen :oops: :oops:

Vorige keer waren er 12 stellen aanwezig, die hem geprobeerd hebben, het resultaat: ze waren unaniem vol lof over het artikel, Het was benden te horen :lol: :lol:

Dus dames, als u van dit apparaatje heeft gehoord, dan zou u hem denk ik ook eens zou willen proberen, deze avond kunt u het beleven…… samen met je partner, of je nu wil of niet, je zal op een hoogte punt komen. :oops: :oops:

Uiteraard ben ik er voor de hygiëne in de gaten te houden, dus na gebruik bij mij inleveren aub. maar dat komt wel goed.

Ik zal zorgen dat de koffie weer klaar staat en de glaasjes gevuld blijven.

Tot vrijdag, dikke kus.

lustcouple
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Special item op stellenavond vrijdag as.

Bericht door lustcouple »

Wij komen vanavond! Tot straks.

Xx
Eroticcinema Arnhem
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Special item op stellenavond vrijdag as.

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Het was weer een super avond, gezellige stelletjes, en maar liefst 6 nieuwe stelletje die de weg naar onze cinema gevonden hebben.
de "womanizer" is goed ontvangen :oops: :oops: voor sommige was de avond zelfs te kort, maar ik zal dit artikel in mijn achterhoofd houden, zodra de gelegenheid er is zal ik hem nogmaals "ter beschikking stellen".
Ik bedank in ieder geval iedreen voor de gezelligheid, en zie jullie graag weer eens terug .

Dikke kus Carla
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten