Verslag van een heerlijke swingersavond

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Flora151
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Verslag van een heerlijke swingersavond

Bericht door Flora151 »

Zo'n eerste keer naar een erotische bioscoop... wat moet je dan verwachten? We waren in ieder geval erg nieuwsgierig en in de dagen nadat we hadden besloten om naar Arnhem te gaan, werden we er regelmatig lekker opgewonden van. Ons sexleven is erg goed en onze fantasieën spatten er af en toe vanaf. Nu moest het dan echt gaan gebeuren.

Ik wist niet hoe snel ik mijn werkdag moest afsluiten om naar huis te gaan en me klaar te maken voor een heerlijke avond vol sex. Na een snelle hap en alvast een glas wijn lekker onder de douche en mijn kutje goed geschoren. Een lekker geurtje op en daarna eindelijk mijn geile stringetje met open kruisje aan. Kousen en laarzen, en eroverheen niets meer dan een lange jas. Wat voelde ik me al lekker opgewonden. Ik had voor mijn man nog een lekkere boxer gekocht die niets aan de verbeelding overliet en zo verlieten wij ons rijtjeshuis.... zouden de buren zien wat we gingen doen? Best een geil idee...

In Arnhem aangekomen werden we vriendelijk ontvangen en keken we ondertussen nog even snel naar wat lekkere speeltjes voor thuis. Boven kregen we een uitgebreide rondleiding en konden we alvast kijken naar de andere stellen die er al waren. Toch nog wat onwennig kozen we na het omkleden veilig voor een bioscoopje samen.... De film wond me niet op, wel het gevoel dat we vol geilheid door anderen werden bekeken. Dat maakte me al direct zo geil en nat dat ik de pik van mijn man lekker in mijn mond nam. Die werd al snel stijf toen ik hem diep in mijn keel voelde.

Er kwamen wat mensen binnen, er gingen ook weer stelletjes weg... veel gebeurde er nog niet en ik besloot dat ik daar dan maar eens voor moest gaan zorgen. Mijn man stak zijn lekkere pik door één van de Gloryholes maar dan aan de kant van de filmzaal. Ik ben aan de andere kant van de muur gaan zitten en heb hem daar lekker gepijpt tot ik er zelf bijna klaar van kwam. Dat moet iedereen gehoord hebben want opeens zag ik door het gat dat verschillende mensen zich omdraaiden in hun stoel om te kijken wat er gebeurde. Mijn man is mij vervolgens door het gat lekker hard gaan vingeren tot ik de eerste keer lekker spuitend klaarkwam. Een nieuwsgierig stelletje keek even om het hoekje van het gordijntje om te zien wat er in het hokje gebeurde... Dat wond me zo op dat ik mijn kutje weer lekker dicht tegen het gat duwde, in de hoop dat nog iemand mij zou vingeren, maar helaas...

Die darkroom bleef trekken... Daar wilde ik naartoe. Ook dit was nieuw, een gynaecologenstoel... ik had toch nooit gedacht daar met mijn geile, natte kutje op te gaan liggen om lekker klaargelikt te worden! Maar toch gebeurde dat meerdere malen vanavond... Ik ben gaan zitten en tilde mijn benen in de steunen zodat iedereen ook goed naar mijn kutje kon kijken. Ik vind het heerlijk om bekeken te worden namelijk. Mijn man likte me zoals alleen hij dat kan en ik genoot zo intens dat ik het kleine restje schaamte van me af gooide en lekker mijn borsten begon te masseren. Ik kwam weer klaar en moest echt even op adem komen voor ik op kon staan.

We verlieten de darkroom en mijn oog viel op het grote matras. Ik duwde mijn man erop en ben lekker op hem gaan zitten. Zijn pik is de lekkerste die er is en ik wilde hem in me voelen. Ik reed zijn pik lekker en snel en het schuurde heerlijk langs mijn klitje. Wat een heerlijk gevoel was dat.... het meest geile was nog wel dat plots de hele ruimte gevuld werd met andere stellen die lekker bezig gingen. Ik neukte lekker door terwijl ik om me heen keek naar anderen. Naast ons werd een mooie vrouw hard geneukt waar ik bloedgeil van werd en in de hoek zat een stel langzaam opgewonden te raken van alles wat ze om zich heen zagen. Aan de andere kant werd een man door zijn partner gepijpt, langzaam en sensueel. Mijn man draaide me op mijn rug, en we maakten wat ruimte voor andere stellen. Terwijl ik weer heerlijk gelikt en gevingerd werd zag ik hoe een vrouw voorover op het matras gelegd werd en hard van achter werd geneukt. Ik werd ongelofelijk geil van alleen al het kijken er naar... Naast ons werd nog steeds gepijpt en ik voelde dat het stel contact probeerde te maken. Aan de andere kant op de banken werd ook nog een vrouw geneukt waardoor het één geile orgie begon te lijken.

Na even een drankje en wat op adem gekomen te zijn wilde ik weer snel terug naar de darkroom waar al veel mensen met elkaar bezig waren. Mijn favoriete stoel was nog vrij en ik kon niet wachten om erop te gaan zitten en gelikt te worden door mijn lekkere man. Er stond een ander stel dichtbij waarvan de man mij over mijn geile laarzen begon te wrijven en ons duidelijk maakte dat ik zijn vrouw lekker mocht verwennen... nog wat onwennig, want mijn eerste bi-ervaring was al zolang geleden.... Ik stond op en ging voor haar staan. Ik kon niet wachten om haar te voelen en te proeven. Ze werd al lekker gevingerd door haar partner en ik voelde de handen van mijn man om mijn borsten sluiten. Haar borsten waren heerlijk en haar kutje zo vreselijk nat... ik duwde mijn heupen naar achteren en mijn man vingerde mij terwijl hij achter me stond en ik voelde zijn pik tegen mijn kontje aanduwen... haar kutje was zacht en warm en ik voelde de vingers van haar partner diep naar binnen gaan. Samen verwenden haar lekker en ik wilde niets liever dan haar natte lippen likken. Maar plots werd ik weer omgedraaid, voorover geduwd en had ik de pik van mijn man weer in mijn mond. Ik voelde vreemde handen op mijn heupen, zachte handen om mijn borsten en ik hoorde mijn man ergens ver weg zeggen: "toe maar... pak haar maar", waarna ik een vreemde pik in mijn kletsnatte kut voelde. Mijn fantasie werd werkelijkheid en ik heb mijn man gepijpt tot hij mijn mond volspoot met zijn heerlijke sperma.

Wat een heerlijke avond was het geweest...

Toen we uiteindelijk laat thuis kwamen en na een flinke borrel samen naar bed gingen hebben we een onrustige en bloedgeile nacht gehad... dit krijgt vast een vervolg, tot snel!
Geilenjong1
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 28
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag van een heerlijke swingersavond

Bericht door Geilenjong1 »

Stuur ons is een pb wij zijn erg nieuwschierig naar jullie..
Steloverijssel9
Geslacht: Non-binair
Contacteer:

Bericht door Steloverijssel9 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door Steloverijssel9 op 08 aug 2019 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet meer actief.
Geilenjong1
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 28
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Geilenjong1 »

Ik wil jullie een pb sturen maar dat lukt niet..

Volgens mij lagen wij naast jullie en ik werd genomen op het matras..

Stuur ons even een pb we willen wel in contact komen met jullie en andere stellen
Eroticcinema Arnhem
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste lezers en uiteraard flora151,

Hier doen we het voor, dat er mensen zijn die het spannend vinden om een verhaaltje te schrijven, of te lezen, dit is nu zo'n mooi verhaal van wat er zo maar kan gebeuren op een gezellige avond, de uitloopt op een zeer geslaagde avond. :P :P

Deze maand is het dus dit verhaal uit gekozn tot: Leukste en/of Spannendste verslag van de maand, en terecht, bedankt nogmaals voor het oprechte, geile verslag van deze ervaring op onze Stellen/swingers avond!

Hieronder staat nog zo'n mooi verhaal, lees en ervaar het :oops:

" WAT EEN GEILE ZATERDAGMIDDAG " VAN " ELSJE"
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten