Lekkere verassing

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Ellen
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Lekkere verassing

Bericht door Ellen »

You've got mail!

Met een forum verhaal had ik een kadobon gewonnen. Even F een berichtje gestuurd hierover. Nou die liet er geen gras over groeien. Samen vrijdag ophalen vroeg hij? Wat vervelend nou...
Haasten vanaf mijn werk maar super veel zin. Kom ik binnen zie ik die ondeugende lach van F al. Toen was ik nog in volle verwachting van nog 1 of 2 vrouwen waar F niks van wist. Helaas konden ze niet. Echt jammer het is zo leuk met boezem-vriendinnen. Of niet pixie?

Maar je hoort mij niet klagen hoor. Alle aandacht voor mij en oei het was druk. Na me snel gedoucht te hebben weer snel zo'n leuke catsuit aan. F vond hem mooi en na even lekker gezoend te hebben gaan weer al snel gemakkelijk bij liggen op het bed. Tijdens het zoenen drukte er al iets hard tegen mijn been. Ik word heerlijk gelikt en begin me te ontspannen. Na kort F in mijn mond te hebben gehad heerlijk neuken. Om mij heen verzamelen zich diverse pikken. Ik speel met mijn handen en mond met ze.

Mr.haast komt na een korte pijpbeurt al klaar in mijn mond en haast zich weg. Bedankt voor je bijdrage.

Dan stelt 1 zich voor M en zegt dat zn vriendin misschien komt. Lekker denk ik. Maar wat een lekkere man. Later neukt hij me hondjes nadat F even rustmoment nodig had. En sjonge ik was goed gevuld wat zalig die verschillen van pikken.

Wanneer ik me weer omdraai begint M met de squirtmarathon. Wat hebben ze me van dichtbij bekeken en gevoeld waar dat gevoelige plekje nou zat. F krijgt een beetje vocht. Hij begint me te leren kennen. Vanaf hier wordt het weer vaag. Ik noem dit maar geildronken. Of krijg ik dan morgen een kater?
Frikandel is voor het eerst actief en hoe hij neukt me lekker door en door en nog een keer. Ondertussen spuit er iemand zich over mij leeg. F neemt het nog een keer over en ik voel me verkrampen. Ik hijg in zijn nek en knijp volledig samen. Dan komt voor F ook het moment dat hij mij wil laten zien hoe lekker hij het vindt. Hij spuit over mijn kutje en buik. Zo geil.

Hey denkt M haar kutje is leeg even squirten. En nog een keer. Ach en ik ben zo lekker om me heen aan het trekken en pijpen dus M laat me nog maar een golven. M neukt mij nog en in zijn ritme pijp en de man achter mijn hoofd die me daar rijkelijk voor beloond over mijn gezicht en mond. We proberen nog even 2 pikken in mijn kutje maar daar ben ik te krap voor.

Frikandel spuit zich leeg over me terwijl hij boven me staat. Ik moest even denken aan mijn vorige setje contactlenzen van dinsdag en ja hoor komt het aan! Wel heel geil om iemand zo boven je te zien spuiten. En daar komt M weer met zn magische vingers, even weer een golfje. F heeft zijn pik weer opgelapt en is weer paraat en ik ben heel gevoelig dus ik voel hem weer goed. Volgens mij kreeg F een golfje van mij mee we soppen dus lekker. Ondertussen laat M zich ook gaan over mijn tieten. Die glinsteren van de klodders geil. F vindt dat geil om te zien en ook hij laat zich voor de 2e keer gaan deels over zijn hand en deels weer over mijn kutje.

F bedankt dat je me overhaalde en wat kun jij ook genieten van de andere mannen die zich over mij heen leegspuiten. Je moedigt ze zelfs aan. Zo waanzinnig geil. Alle mannen bedankt voor jullie heerlijke aandacht. Leuke humor. En ook meneer met pet bedankt voor die ene stoot. Je laat me vast expres wachten op meer. Vandaag was voor mij echt een squirtpiek. Ik ben de tel kwijt geraakt bij 8x ongeveer.

En geen tijd meer om de kadobon te besteden. Moet ik binnenkort maar nog een keer. F wil je weer mee? En welke lekkere mannen nog meer? Ik verwacht trouwens ook wel een keer iemand met vriendin.

X Ellen
Marcow
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 apr 2018 20:08
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Lekkere verassing

Bericht door Marcow »

Heerlijk om te lezen Ellen. Jammer dat ik niet mee kon
Enne volgens mij zijn wij je laatste regel! Hebben er zin in!

Fantastisch om te zien hoe je van een brave dame bij een bak koffie met me veranderd in dit heerlijke beest. Geniet van alle verhalen en hopelijk binnenkort actief!

Xx
Frikandelmayo
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 mei 2017 11:56
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Lekkere verassing

Bericht door Frikandelmayo »

Mooi verhaal weer haha...
Was super geil en ook erg gezellig zo de eerste keer...
Erg goed begeleidt door Bang40, was best ff spannend natuurlijk...
Ook de setting is best spannend en anders want er lopen ook mannen tussen waar ik normaal gesproken niet zo snel mee om zou gaan als ik het voor het kiezen heb wat betreft gedrag en hygiëne zegmaar dus dat is ff aanpassen tot een bepaalde hoogte...
Stond er 1 die ik toevallig ook nog eens minder hygiënisch vond te zwaffelen tegen mijn bovenbeen...toch maar netjes gezegd...doe maar nie haha...pfff niet mijn ding.
Ik hoor het graag weer als jullie Arnhem aandoen...
Kan niet wachten om je de volgende keer in je mondje te spuiten hihi..
Andere meiden erbij lijkt me ook super geil...
Toffe vrouw ben je...
X frikandelmayo
bang40
Berichten: 51
Lid geworden op: 06 jul 2009 10:52
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Lekkere verassing

Bericht door bang40 »

Na afloop van de heerlijke gangbang zegt een man bij de lockers tegen me: 'wat een lekkere vrouw en geweldig hoe ze hier leven in de brouwerij brengt.' Hij slaat de spijker op zijn kop, want wat was het lekker en gezellig met Ellen. Mijn brouwerij heeft ze zeker tot leven gebracht, alleen kwam er geen bier uit de tap, maar wel veel geil zaad!

Het verslag van Ellen is weer helemaal top en dingt wat mij betreft weer mee voor het verslag van de maand. Leuk en geil om het winnende verslag van onze vorige date geprint en geplastificeerd terug te lezen in de cinema bij de bank terwijl Ellen zich opfrist. Tsja en als ze mij dan verrast met een prachtige catsuit gaan we helemaal los! Geweldig genoten, weer! En al bleven de andere dames van de verrassing weg, het feestje was er zeker niet minder om. Ongelofelijk hoeveel ze kan squirten, deep throat kan pijpen en heerlijk kan neuken. Ellen je bent een topper!
(Bijna) Alle aanwezige mannen bedankt voor jullie bijdragen, respectvolle houding en het volgen van mijn aanwijzingen (kleren uit als je mee wilt doen en opfrissen). M in het bijzonder als squirtexpert en frikandelmayo voor je onvergetelijk geile squatspuitpartij (klasse voor een eerste keer in groot gezelschap).
En lest best Ellen: dankjewel en ja natuurlijk wil ik een volgende keer weer lekker fout bezig;-)
Frans
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 304
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Lekkere verassing

Bericht door arnhemse teaser »

Mmhh Ellen, lekker avontuur weer.
Geil om te lezen dat je genoten hebt, bij bang/ F ben je in goede handen.
Tot snel
X sem
mark1970
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jan 2018 16:30
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Lekkere verassing

Bericht door mark1970 »

Hmm zalig Ellen, wat een geil verhaal. En wat een topwijf ben je toch ook! Lekker genieten als je geneukt wordt en ondertussen lekker die gezwollen lullen gulzig in je mondje nemen en er lekker aan trekken. Ik zie het al zo voor me dat je lekkere geile koppie wordt ondergespoten met al het witte goud. Jouw zaad dat jij eruit hebt weten te krijgen met je lekkere geile lijkf en koppie. Verlang naar je!
mich74
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 feb 2017 17:16
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Lekkere verassing

Bericht door mich74 »

HMMMM

Tja wat kan ik nog toevoegen aan het verslag van Ellen. Wat een heerlijke meid en ook F een top kerel die er vanaf het begin direct voor zorgde dat een ieder wist wat wel en wat niet gewenst was.

Zelf al diverse keren met Ellen gemaild, had haar graag begin dit jaar al van haar drempelvrees afgeholpen, maar daar was ze me zelf al in voor. Desondanks stuur ik afgelopen week een berichtje met de vraag of ze Arnhem nog weer eens bezoekt? Nu blijkt ze, en geheel terecht, een prijs gewonnen te hebben voor het verslag van de maand en wil ze deze prijs gisteren gaan verzilveren.

Snel wat afspraken verzet en dus vrijdags naar Arnhem. Als ik binnenkom in de EC is er een stelletje aanwezig, ze staan helaas al op het punt van vertrekken aangezien ze de leeftijd van de aanwezigen te hoog vinden (het is jongerendag, maar helaas (nog) niet heel veel jongeren in huis.) Tja, jammer, maar met de voor informatie die ik heb wetende dat Ellen nog zal komen ga ik rustig verder met uitkleden en verfris mezelf even met een korte douche. Ellen komt eerder dan verwacht al binnen gelopen en direct is het gezellig in de EC. Even kort opfrissen en omkleden en direct door naar de grote ruimte waar E en F eerst even elkaar uitgebreid begroeten.

E en F verhuizen naar het bed en vrij vlot daarna volgt de mededeling dat indien er liefhebbers zijn die willen meedoen ze welkom zijn mits uitgekleed, fris en niet te oud .......... F begint E te neuken en al vlot wordt er gevraagd om een pik die E kan zuigen terwijl ze heerlijk wordt genomen. Snel stel ik mezelf nog even voor (we hadden tot nu toe alleen per mail contact gehad tenslotte) en bied haar mijn inmiddels keiharde pik aan. E zuigt en trekt er heerlijk aan, wat een genot. F wil zijn kruid nog niet direct verschieten en vraagt wie er wil neuken. Daar denk ik geen seconde over na en doe vlot een cd om en neem E op z'n hondjes. E geniet duidelijk en ik ook, maar net als F wil ik ook mijn kruid nog niet direct verschieten en ik vraag de omstanders om het over te nemen. Aangezien er niet direct een omstander in de rij staat verwen ik E even met mijn vingers en al vlot blijk ik haar gevoelige plekje gevonden te hebben en E squirt er heerlijk op los. Dit herhaal ik vanmiddag nog een aantal keren. Tussendoor verzorg ik E nog even met een kop water, wow die had ze net nodig binnen no time squirt ze heel het kopje er alweer uit, haha.

Het was een heerlijke middag met veelal gezellige en geile mensen. In het bijzonder bedank ik Ellen en F. Bedankt voor de gastvrijheid en hopelijk tot snel weer eens ...........

Groet,
M
bang40
Berichten: 51
Lid geworden op: 06 jul 2009 10:52
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Lekkere verassing

Bericht door bang40 »

Mooi verslag M, bedankt voor de complimenten en tot de volgende keer! Die gaat er zeker komen;-)
Groet
Frans
Gebruikersavatar
Ellen
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Lekkere verassing

Bericht door Ellen »

Mannen

Jullie hebben mij stil gekregen. Gelukkig kan ik nog typen.

Wat slaan jullie de spijker op de kop! Plumberjack schreef in een reactie (zonder mijn naam) over mijn nog nooit gedaan ervaringen. En keer op keer verleg ik mijn grens en laat een stukje schaamte los. Eerder moest ik het alleen hebben van mijn vrolijke babbel maar nu kan mijn mondje en de rest trouwens ook al veel meer aan. En Frans / bang ik word bijna verlegen van je. Zoals je van alles op,rond en van mij kunt genieten. Zoals je de andere mannen aanspoort om me onder en vol te spuiten.

En jullie reacties geweldig te lezen hoe iedereen het beleeft. Ook van de mannen die mij nog nooit gezien hebben.

En Marco wat leuk dat je een profiel hebt. Welkom en ik hoop snel met jullie af te kunnen spreken. Maar je was niet de enige die misschien met vriendin zou komen. Mich ik hoop jou ook ooit met vriendin te treffen. Het is leuk om plezier te maken met jullie maar ik mag ook graag naar anderen kijken.

En de stellen die mij nav mijn forumverhalen getypt hebben. Zo leuk ik ben erg nieuwsgierig.

X Ellen
Dave is oke
Berichten: 205
Lid geworden op: 21 jan 2015 18:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Lekkere verassing

Bericht door Dave is oke »

Hey Ellen,

Had inderdaad gezien dat je een kadobon hebt gewonnen op het forum. Ik zeg gefeliciteerd nog...

Leuk om je geile verslag te lezen, je hebt heerlijk genoten.

Ik zeg tot de volgende keer...

Groeten Dave
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten