onze eerste x.. waar o waar..

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
duo4fun
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2012 15:25
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

onze eerste x.. waar o waar..

Bericht door duo4fun »

Hoi, wij stel V30 M35, willen wel eens naar de cinema komen..

1e vraag: moeten we naar Hilversum, Amersfoort of Arnhem?

We willen rustig aan beginnen, dus eerst vooral samen spelen, maar we hebben wel geile fantasien over de gloryholes.. (waar zijn die het leukst)

Uiteraard komen in gloryholes in onze fantasie ook vreemde pikken door de holes.. Maar we vinden het wel een prettig idee als dat dan van een beetje een frisse jonge vent is.. zeg maar tussen 25-35. met een frisse piemel.. die onze beginners tempo respecteert.. (geen klaarkom garanties)

In een leuk stel zijn we ook zeker geinterresseerd. al was het alleen maar om naar te kijken.. en als er een klik is..

Nou we wachten wel af wat er met onze PM box gebeurt.. (bedankt voor de berichtjes.. maar een foto van jezelf helpt...)
Laatst gewijzigd door duo4fun op 22 okt 2012 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
specialB
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 okt 2012 19:10
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: onze eerste x.. waar o waar..

Bericht door specialB »

Ik zeg Arnhem! altijd gezellig en goed afmosfeer! als jullie beginners zijn, dan zou ik jullie aanraden jullie bezoek niet van te voren aan te kondigen maar gewoon eens een avondje langsgaan. Tenzij jullie van een volle zaal toeschouwers houden ;)
Gebruikersavatar
Paul K
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2012 18:07
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Ja
Contacteer:

Re: onze eerste x.. waar o waar..

Bericht door Paul K »

Ik weet dat het niet zoveel uitmaakt waar. Het is in ieder geval bij alle EC goed voor elkaar.
Gebruikersavatar
kingp
Berichten: 76
Lid geworden op: 27 jan 2012 19:59
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: onze eerste x.. waar o waar..

Bericht door kingp »

Zou voor Arnhem gaan.... Maar dat is persoonlijk! ;)
Gebruikersavatar
altijdlief
Berichten: 486
Lid geworden op: 25 sep 2012 21:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Re: onze eerste x.. waar o waar..

Bericht door altijdlief »

Ik heb de gelukkige ervaring dat ik in Arnhem, Amersfoort en Hilversum ben geweest.

Ik vind dat de gloryholes in Arnhem het minste zijn, zeker omdat er een raampje boven zit waar je door heen kan kijken en dat is niet de opzet van de gloryholes.
Vind de grote zaal een beetje raar ingedeling met een uitzicht op de douchruimte. Ook veel licht in de gang bij binnenkomst. Er komen wel vaak heel gezellige mensen die goed en liefde vol met elkaar omgaan.

Hilversum, moet je goed op letten als je de trap afgaat en naar binnen gaat is het donker, dus eerst altijd even gaan zitten op die bankjes die er staan en een lekker kopje koffie nemen. Hier komen veel vaste klanten heb ik het idee die elkaar goed kennen. Helaas letten ze hier niet altijd goed op de films die ze draaien, maar dan komen jullie niet voor. Ook hier een rustige sfeer met veel begrip naar elkaar.

Amersfoort, sfeer heel gezellig en leuk. Hier goed op letten gebeuren soms hele spannengde dingen. Wel heel leuk om iets onverwachtig mee te maken.

Wat de sfeer betreft is altijd moeilijk te bepalen, ligt er maar net aan wie er zijn en is er een themadag.

En als het jullie toch niets uit maakt ga dan bij alle drie een keer kijken.

Advies, ga zeker zo een keer, niet vooraf mededelen en de middagen zijn vaak net zo leuk/goed als de avonden. Of je moet willen dat er veel mannen komen kijken, aanraken, mee doen. Ja dan moet je het zeker mededelen.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben bericht het grote, spannende gebeuren in de EC.
Het blijf de vraag waar zijn jullie op uit?
:P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast