Geile dinsdag middag

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
zsazsa
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 sep 2012 09:36
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Geile dinsdag middag

Bericht door zsazsa »

Vandaag even naar de cinema in Arnhem, kijken of er wat te beleven viel. Na ongeveer een half uur komt er een koppel binnen met een ontzettend mooie vrouw. Nadat ze even koffie hadden gedronken kwamen ze bij mij in de cinema zitten. Waar alle andere mannen waren.....? ik weet het niet, maar dat maakte mij ook niet uit. Nadat ze elkaar een beetje hadden geknuffeld en gestreeld mocht ik voorzichtig meedoen. Eerst lekker haar kleine maar heerlijke borsten gestreeld en gezoend en vervolgens langzaam naar beneden waarna ik haar heerlijk heb kunnen likken en vingeren, waardoor zij ongeloofelijk hard en lang klaarkwam. Wat een lekkere geile meid zeg en een figuur om je vingers bij af te likken.
Als jullie weer komen laat het me maar weten en ik ben weer van de partij. Nijmegen Stel nogmaals bedankt ik vond het geweldig geil en lekker.

groeten,

fred
Stelnijmegen
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 nov 2011 17:00
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Geile dinsdag middag

Bericht door Stelnijmegen »

Ik was daar met sletje en die heeftft giga genoten. Het was heerlijk hoe je haar bewerkte., ze is dat kon je wel zien heerlijk klaar gekomen. Setting was perfect en ook complimenten aan de andere mannen die jou de ruimte gaven om je gang te gaan. Maar ook complimenten aan jezelf, dat je naakt in cinema zat. Dit verdiend opvolging, niet alleen op de naaktdag naakt. Weg met de broek op de knieën, dat is niet geil.
Sir V
Funtower
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 aug 2010 16:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Geile dinsdag middag

Bericht door Funtower »

Love to be naked.............

Helemaal mee eens, ik herken het gevoel, mag ook graag fully naked in de bioscoop wachten. En dan maar wachten of er leuk stel of vrouw alleen binnenkomt. Kan er niks aan doen, ben gewoon erg exhibionistisc ingesteld.........

BTW dinsdagmiddag lekker naar Amersfoort (als het lukt.................) krijg gewoon trek om weer lekker naakt rond te lopen en nog geiler te worden als ik dit zo lees..

Berry
LekkerPaar
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 jun 2009 15:38
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Geile dinsdag middag

Bericht door LekkerPaar »

Ook wij houden ervan om lekker naakt rond te lopen. Gereed om alles toe te laten en lekker gebruikt te worden door de aanwezige personen.

Xxx J&J
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten