Hallo,
Moeilijk punt, "de eerste keer"
Persoonlijk is mij behoefte niet eens heel groot, hoewel het me supertof lijkt om minstens een keer mee te maken. Mislukken kan het wat mij betreft niet, als het niet bevalt is het ook goed, dan ben ik simpelweg een ervaring rijker.
Het probleem is mijn vrienden. Als ik op een normaal moment zoiets zou suggereren moet ze er niks van weten.
Maar..... op het moment dat ze een beetje geil is denkt ze aan niks anders.. Het punt is dat ze zich daar dan zodra haar "goede humeur" over is weer niks van kan (durft?) voor te stellen. Ik gun het haar wel heel erg een keer zo'n avond mee te maken en zelf ben ik ook heel benieuwd. Hoe krijg ik haar over de drempel?
Mijn idee is volgende week vrijdag naar Arnhem te gaan om wat speelgoed te kopen. Het zou moeten lukken om die vervolgens boven uit te proberen. Vraag is; wat dan. Het mooiste is een vrouw van haar leeftijd (26) die kallem aan begint, niks lijkt te verwachten, en haar op haar gemak stelt. Ik ben er van overtuigd dat de rest dan vanzelf komt. Ben echter bang dat er al bij binnenkomst allerlei mensen komen met de nodige verwachtingen.
Hoe pak je zoiets aan?
eerste keer 9 feb?
- Jack98
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 18
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: eerste keer 9 feb?
Ga eerst naar een prive kamertje boven
tegen de tijd dat ze echt goed geil is kan je altijd nog door lopen naar de cinema zelf

- Eroticcinema Arnhem
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Goedemiddag joekeltje,
Jullie zijn van harte welkom in onze cinema. Als stelletje mogen jullie gratis naar de cinema, al is het alleen maar om vrijblijvend te kijken en te acclimatiseren en om te zien hoe het er in zijn werk gaat. Verder wil ik juillie verwijzen naar de foto's van onze cinema op deze site zodat jullie een eerste indruk krijgen.
mvg eroticcinema Arnhem
Jullie zijn van harte welkom in onze cinema. Als stelletje mogen jullie gratis naar de cinema, al is het alleen maar om vrijblijvend te kijken en te acclimatiseren en om te zien hoe het er in zijn werk gaat. Verder wil ik juillie verwijzen naar de foto's van onze cinema op deze site zodat jullie een eerste indruk krijgen.
mvg eroticcinema Arnhem
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Wij kwamen ook een beetje gespannen de eerste keer... wisten niet zo goed hoe het zou gaan maar hadden ons voorgenomen om vooral "samen" te zijn en op elkaar te letten. We hebben heerlijk met elkaar gespeeld en dat deed iedereen eigenlijk wel in het begin. Onze ervaring was dat iedereen toch wel veel rekening met elkaar hield en niet zomaar "aan elkaar zat".
Dus mocht het toch niets voor jullie zijn dan ben je zo weer weg óf je hebt een heelijke avond samen
Dus mocht het toch niets voor jullie zijn dan ben je zo weer weg óf je hebt een heelijke avond samen

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten