Bofkont

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Ellen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bofkont

Bericht door Ellen »

Dp- dag en stoute Ellen fantasietje nr......

Onderweg in auto warmt Robbie Williams mij al op met Let me enertain you.

Binnenkort start ik met een nieuwe baan dus optimaal gebruik maken nu. Afgelopen maandag kon niet iedereen waaronder Frans. Frans en ik planden een datum en....een topteam voor mij. Wat heeft echt iedere man iets speciaals later meer.

Met Frans en Eddy ga ik richting de matras. Even voelen of ze al opgewarmd zijn. Een onbekende Indonesische jongen vraagt of ik Engels kan? Tja even denken, fuck, blow job, deep troth,...gaat goed komen.

Het topteam van deze dag:

Frans houdt van natte kutjes dus wordt die van mij gelikt eerst en dan geneukt. Hij heeft geluk want er komen 2 mannen die mij flink kunnen laten squirten. Volgens mij heb ik vandaag ontdekt dat mijn kontje ook een enorme aantrekkingskracht heeft want tijdens een dp hoor ik geluiden achter mij die mij bekend voorkomen oe en aa en het overbekende lachje. En wat vindt hij het gaat dat alle 3 mijn gaatjes gevuld zijn. Daar kwam de acrobaat in hem graag even in actie om mijn mond (het 3e gaatje) te vullen.

Eddy lijkt zo netjes maar ondertussen! Hij heeft ie graag dat ik hem pijp en dat vind ik ook heerlijk. En niet alleen dat hij heeft ook zeker ontdekt dat mijn kontje hem kan hebben. Misschien wel vaker als 1x vandaag heb ik hem.gevoeld achterin mij tijdens een dp.

Dave de sociale genieter. Lees zijn verhaal de afterparty. Ik herken zoveel in hem terug. Hij geeft ook zo graag. Ik was juist erg bezorgd om hem toen hij met de dp onder lag. Gelukkig heb ik gelezen dat hij hier juist van genoot. Ook hij kan erg genieten van pijpen en laat je dit ook merken. Word ik door aangespoord.

Sem de charmante trigger. Bij binnenkomst en ieder contact raakt hij je graag ergens aan. Mijn blote heup, mijn kutje of toch even je kin pakken om je intens te kussen. Het doet mij wel wat. Acrobaat nr.2 om mijn derde gat te vullen. Tijdens de dp met hem is het zo lekker. Achter mij voel ik dat hij mijn schouders heupen of haren pakt. Vandaag had ik ook even het geluk dat ik hem mocht neuken en mijn borsten wiebelen dan zo lekker mee. Ook Sem nog een paar keer lekker diep gepijpt.

Jack mijn uitdaging. Hoe komt het toch dat hij me uitdaagt en zoveel energie in me stopt. Krijgt hij wel genoeg energie van mij? Ik moest niet zoveel denken maar genieten. Dat doe ik ook zeker. Hij is iets later maar er is gelijk vuurwerk. Was dit nou mijn 1e echte deep troth? Ook zelf zonder aansporing kom ik al een heel eind. Onderop in de dp knijpt hij mijn tepels fijn. Deze keer was mild. Bovenop in de dp pakt hij mijn haren om nog wat kracht bij te zetten. Oef wat geil omdat ik weet wat er nu heel diep in mij zit.

Mijn toetje
Ik vind het heel geil om toe te kijken als een man zich aftrekt. Ze hebben alle 5 aan mijn fantasie meegewerkt terwijl ik op de grond lag en hun zaad over mijn lichaam heb gekregen. 5 pikken boven mij en later mijn glimmende borsten en buik van het zaad. Gelukkig heb ik nog een aandenken wat me hier lang aan zal herinneren. Ik voel mezelf nu alweer nat worden.

Terugweg in de auto kwam ik al hobbelend spontaan klaar. Ik huilde en liet me lekker gaan terugdenkend aan vele momenten van deze ontspannen maar kwalitatief heerlijke uurtjes. Wat een topteam met elkaar die mannen. Zo ingespeeld op elkaar om jou als vrouw alles te geven. Ik hoop altijd dat ik genoeg terug geef vandaar dat het zo lekker is om jullie belevenissen te lezen.

Ik hoop jullie snel weer te zien.
X de Bof-kont
Dave is oke
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Bofkont

Bericht door Dave is oke »

Hey Ellen,

Ik ben trots dat ik 1 van de 5 bofkontjes mocht zijn.

Lang geleden dat ik zo'n heerlijke lunch heb meegemaakt.
Alles was perfecto......

Ik snap dat je heel geil wordt van je aandenken.
Met dit aandenken wordt jij drijfnat en mijn pik is gelijk weer actief, echt een geil kadootje, bedankt hiervoor en de geile lunch lieverd.

Erotica vrienden, het was top.

Fijne Pinksteren allemaal....

Groeten,

Dave
bang40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door bang40 »

Wow Ellen, wat een heerlijk verslag weer en wat ben ik blij dat ik er vrijdag bij was. En wat ben ik blij dat eind januari mijn vaste datevriendin afzei en ik jou toen spontaan ontmoet heb in de EC. Wie is hier nou de bofkont;-)? Ik dus en vrijdagmiddag
helemaal toen je op Sem zat en ik je in je kontje nam. Daar heb ik intens van genoten zoals je al had gehoord.
Dank je wel voor de geweldige belevenis! Je bent een topper en je geeft je helemaal. Dat vind ik zo mooi aan je, maar denk ook aan jezelf lieverd!
Xxx
Frans
Dave is oke
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hey Zaadstra,

Kleine aanvulling op je terechte verzoek tot het schrijven van een verslag.

Ellen reageerde op mijn verslag:

viewtopic.php?f=30&t=36317#p101205

Groeten,

Dave
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

De weekend begon slecht
Maandag kon ik niet bij het feestje zijn
Maar niet getreurd vrijdag een ander leuk feestje

Bij binnenkomst bakkie met dave. Frans en eddie slaan de koffie over
Ellen heeft zich ongekleed en ziet er heerlijk uit...de sfeer is top.
In de grote zaal is ellen druk met frans en eddy en onze kleine aziatische man.
Dave en ik kijken geil toe maar schuiven langzaam naar het matras...
Mijn pik staat keihard en wordt door ellen ter hand en mond genomen heerlijk....

Nat...dat werd ze zeker nadat mijn pik in haar mond zat en ik over haar heen gebogen haar lekkere kutje diep vingerde tot ze heerlijk squirtend klaar kwam ...en daarna nog een keer......super geil...

Van de week in een toevallig contact kwam haar wens om wat activer te zijn naar boven dus toen Ellen lekker op haar rug bezig was geweest vroeg ik haar even op te staan..ik ging onder haar liggen en vraag haar plaats te nemen...volgens mij ging ze zonder handen te gebruiken zitten....waarna ik haar lekker begonnen te stoten, daarna lag ik stil en reed ze heerlijk over me heen..
Haar borsten voor mijn hoofd
Soms de borst al zuigend in mij n mond dan haar tepel of haar tong..

Daarna ging ik goed liggen..mijn pik er goed en diep in waarna ellen heer dp genomen werd door frans en eddy die beiden haar heerlijk namen en we goed ritme maakte waarbij ellen intens genoot...
Later heb ik nog ellen voorzien van een lekkere dp met harrie maar daar tussen is van alles gebeurd, harry heeft zijn cursus deepthroath opgepakt..ellen was weer goed in de leer...later nog even heerlijk mogen ervaren..

Voornamelijk een gezellug goed gesprek..

De afsluiter was super
Kostte me wel enorme moeite om een kleine druppel te produren...maar ohoh..wat geil

Heren, gezelschap was top
Ellen...je was super lekker....

Een bekende amerikaanse zanger zong...the way you make me feel...the way you make us feel

X Sem ;)
EddieEagle
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door EddieEagle »

Mmm, geil verslag Ellen en het was een heerlijke middag, ook mede mogelijk gemaakt door de andere mannen. Vanwege een reis kon ik even niet eerder reageren.

Ellen is in allerlei opzichten heel erg lekker, maar het is vooral superopwindend om haar dubbel te penetreren, omdat ze dan soms zachtjes huilt van genot.

Klopt inderdaad Ellen dat je mij die middag meer dan 1 keer in je kontje heb gevoeld :). Als ik het me goed kan herinneren, lag eerst Sem en later Jack onderop, terwijl ik hem in je bofkontje prikte. Je had me in ieder geval goed opgewonden gekregen. Vaak is een dp-tje een lastige positie, maar het lukte zomaar twee keer vandaag.
Heerlijk om jou en de anderen te zien genieten en om zelf ook mee te mogen genieten. Hopelijk weer tot gauw!
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast