Squirtproef

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Ellen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Squirtproef

Bericht door Ellen »

In mijn erotische zoektocht vond ik Rick. Nu begrijp ik pas de term sexappeal. Damn wat is hij lekker als hij mij aankijkt smelt ik al.

Vele verhalen heb ik geschreven over mijn belevenissen en fantasieën. Mijn onzekerheden en mijn genot. Vandaag had ik mezelf een opdracht gegeven maar later daarover.

Ik mis alles bij binnenkomst in de winkel zelfs 1 traptrede om maar zo snel mogelijk Rick in mij te voelen. Toch lukt het mij om zijn favourite pakje aan te trekken en kousen.

Op de grootste matras pijp ik hem en zo te horen lekker. Mijn tong speelt met zijn eikel en af en toe probeer ik hem helemaal weg te slikken. Dan stopt hij 2 vingers in mij en gelijk bingo. Door mijn hoofd schiet mijn eigen opdracht haha. Hij neukt mijn kletsnatte kutje en ik voel de tranen komen. Heftig vandaag. Mijn buik knijpt zich samen. Hij fluistert heerlijke dingen in mijn oor en ik was al zo week van binnen.

We draaien weer om. Ik on top. Eerst even die heerlijke pik pijpen. De opdracht die ik mijzelf gegeven had was over zijn pik squirten dus 2 vingers van mij verdwijnen en in deze houding zo op hem zittend voel ik iets. Blijven trainen nog even :lol: Ik laat me over zijn pik zakken en zo neuk ik hem heerlijk on top. We kussen en hij neukt mij liggend op zijn rug. Nu voel ik het stromen. Het squirtknopje is flink getoucheerd. Ik zit op het randje van heftig klaarkomen. Ik vraag hem doggy of sling.

Het wordt sling. In Amersfoort lijkt hij voor ons gemaakt maar met deze altijd ruzie. Rick neukt me constant tegen het squirtknopje en keer op keer push ik hem eruit. Ik kom zelf wel heel heftig klaar. Wat de aanwezige heren volgens mij erg geil vonden.

Terug naar de matras neukt Rick me doggy. Plaagt me soms om dan ineens diep door te halen. Zo lekker. Ik kan je nu hebben lekkertje. Dan ik weer op de rug ik weet en voel dat hij klaar gaat komen. Mijn buikspieren spannen zich en daar reageert hij op. Heerlijk zijn zaad op mijn buik. Ik proef ervan en hij kust me. Dat is zo geil.

Watertje en nog lekker nakletsen. Dan omkleden. Ik zit op de bank en zijn pik is binnen bereik. Hmmmm even nog paar keer heel diep in mijn mond nemen. Kanonne wat heerlijk :D

Helaas waren er geen jonge leuke andere mensen om mee te spelen. Zou je het leuk vinden mee te doen stuur even berichtje. Wij kondigen nooit wat aan.

Rick met jou heeft is een nummertje maken een compleet andere betekenis gekregen. Let op dit is een hint. Ik daag je uit. Meerdere hints zullen volgen.

Liefs Ellen
Funagain
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Squirtproef

Bericht door Funagain »

Ellen,

Wat heerlijk dat je zo geniet. Dat moet wel feestje zijn om te bewonderen

Have fun
Funny
Timber
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Pony play
Contacteer:

Bericht door Timber »

Klinkt als een lekkere geile middag Ellen. Had er graag bij geweest om je lekker te verwennen en over me heen te laten spuiten.

Xx Tim
Ellen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Ellen »

We komen zeker nog vaker
Lijkt ons leuk om niet alleen mannen te zien maar ook andere dames