Donderdag 14-2 naaktdag Valentijnsdag

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Rossi460
Berichten: 58
Lid geworden op: 06 sep 2018 02:55
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Donderdag 14-2 naaktdag Valentijnsdag

Bericht door Rossi460 »

[list][/list]Ook wij zullen weer aanwezig zijn donderdag 14-2
Waar ik de man weer mag toe kijken hoe mijn vrouwtje
Haar kutje en haar hele lichaam laat verwennen door veel mannen
Het liefst groot geschapen en zeker schoon van onder heren /dames
Laat ff via pb horen wie er komt hopen op veel mensen

Gr. Rossi & vrouwtje
Gigant
Berichten: 109
Lid geworden op: 21 jul 2016 11:22
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Donderdag 14-2 naaktdag Valentijnsdag

Bericht door Gigant »

Hallo zou er graag is bij zijn om haar heerlijk te verwennen ben zelf 34 leuk spontaan hoe laat zijn jullie er ongeveer
hokkaido
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 jan 2019 15:09
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Donderdag 14-2 naaktdag Valentijnsdag

Bericht door hokkaido »

Ik wil ook weten hoe laat julli er zijn en hoe lang julli blijven?
Rossi460
Berichten: 58
Lid geworden op: 06 sep 2018 02:55
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Donderdag 14-2 naaktdag Valentijnsdag

Bericht door Rossi460 »

We zijn er tegen 14.00
Gebruikersavatar
Glenn4U
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 aug 2015 02:49
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Donderdag 14-2 naaktdag Valentijnsdag

Bericht door Glenn4U »

Supergeile Valentijnsdag met drie geile stellen. Rond 12:00uur waren de lockers allen bezet en we kregen een sporttas mee. Dit belooft een geile dag te worden met veel neukers om de dames te verwennen. Bij binnenkomst kom ik een aantal bekenden tegen en we kletsen wat.

Het eerste stel wat binnenkomt is Roxy (Renata) en Peter een open en geil stel. Roxy ziet er sexy uit in haar witte catsuit, Peter is een sportief uitziende man. Het feest vangt snel aan op het grote bed, waar Roxy flink genomen en ondergespoten wordt. Ze is onverzadigbaar en vraagt om stevig geneukt te worden en dat was niet voor dovenmans oren. De mannen hebben haar bruut genomen. Op een gegeven moment was er een plek vrij en greep mijn kans om haar te neuken. Peter gaf aan dat ik Roxy aan der haar mocht trekken terwijl ik achterlangs neuk. Heerlijk een sletje zo te nemen. Ze genoot ervan en wilde meer pik en dat heeft ze gekregen. Het feest verplaatste zich naar de heterocinema waar ze op EddieEagle ging zitten en Peter ging pijpen. Na de heterocinema verplaatste de stoet mannen met dit stel naar de rode bank naast de lockers waar Roxy eerst flink door peter werd genomen en vervolgens door de stoet met mannen. Inmiddels zijn de stellen Rossi en Y met vriend binnen.

Roxy en peter gingen ervandoor, waardoor het feest doorging op het grote bed met de twee overige stellen. Y lag als eerst met haar vriend op het bed en Y vroeg om pik en dat heeft ze flink ontvangen. Op bed heb ik haar achter-, en voorlangs staand naast het bed kunnen neuken. Echt een geile donder. Stel Rossi zijn ook op bed gaan liggen, waardoor Y naast het bed bruut door Stud en overige mannen wordt geneukt.

De heerlijke dame van stel Rossi460 heeft nu mijn aandacht. Ze was eerst met haar man bezig waarna hij mij een sein gaf om ook op bed te komen. Het duurde niet lang of het geile mondje zat om mijn harde pik. Ze zoog zo lekker dat ik bijna klaar zou komen, maar ik wilde haar eerst nog neuken en voor ik het wist zat ik tussen haar benen. Vervolgens doggie. Ze kneep lekker met haar kutspieren, waardoor ik het niet lang meer vol ging houden en spoot de condoom vol terwijl ik in haat heerlijke kutje zat. Even water drinken en we vervolgde deze sessie nog drie maal. Afgewisseld in de gynaecologenstoel, staand aan het kruis en in de sling vervolgens weer op bed. Met af en toe een break en gezelligheid. Het was heel intiem in een kleinere setting, waardoor ik dit als geil intens en intiem ervaarde. Echt een top dame. Super genoten van het stel. Mijn pik werd overgevoelig en het was inmiddels 19:00uur. Veel en lang geneukt en voldaan gingen we naar huis.

Allen bedankt voor de geile middag en avond.
Tot gauw
Honger en verlangen naar lust!
Rossi460
Berichten: 58
Lid geworden op: 06 sep 2018 02:55
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Donderdag 14-2 naaktdag Valentijnsdag

Bericht door Rossi460 »

Het was zeker een super geile middag.
Wat heb ik weer genoten.
Hopelijk tot gauw heren

Kus vrouwtje Rossi460
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten