Sensatie man met sub

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Sensatie man met sub

Bericht door Pleasuretown »

Je hebt van die dagen dat je wat minder druk bent zo besloot ik eens de jongerendag te bezoeken. Ik verwachtte een jonger stel rond de klok van 13uur.

De pieper gaat en ik open de deur staat er toch een mooie dame aan t kruis vastgemaakt. Als we het hebben over met de neus in de boter vallen. Ik kleed mij snel om en bekijk deze wonderschone mooie dame met een geile blik. Ze heeft mooie hoge hakjes aan en mooie tijgerprints boeien om. Een aantal mannen strelen en verwennen haar mooie strakke poesje. Ik vraag aan de man of ze een stel
Zijn en of ik haar mag aanraken en hij stemt toe

Wat een genot is deze vrouw ze heeft een geile blik en er is aan haar af te lezen dat ze geniet van de aanrakingen. Ik kan er geen genoeg van krijgen dit type vrouw doet het bloed stollen en ik kan geen genoeg van haar krijgen.

Ze haalt een plankje en gaat met haar knieën op de grond zitten om
De mannen te pijpen. Ik doe een condoom en ze begint mij heerlijk te pijpen. Wat beheerst ze de techniek goed soms wat harder en dan weer wat dieper dit is heerlijk en Ik krijg er geen genoeg van en het subje blijft erook op losgaan. Er komt een man naast mij staan die ze ook begint te verwennen. Dit doet ze zo begaafd en met volle passie dat wij het niet heel lang meer volhouden en we ons zaad over haar prachtige geile borsten deponeren. Dit had ze dik en dwars verdiend want t was op en top genieten.

Ik hoop dat jullie het ook naar je zin hebben gehad ik zou er de volgende keer weer graag bij zijn.
Bedankt voor het te beschikking stellen van je mooie geile classy sub en dat ikjullie snel weer van treffen.

Een mooie begin van t weekend kun je een mens niet wensen.:)

Fijn weekend!

Groet pleasure
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten