Heerlijk sletje S

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michael43
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 aug 2013 12:03
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Heerlijk sletje S

Bericht door Michael43 »

Vandaag heb ik het heerlijke, onderdanige sletje S. meegenomen naar de EC in Arnhem. Haar eerste keer in een dergelijke setting. Nadat we binnen kwamen gingen we op de eerste rij in de hetero bios zitten, daar waren we even kort alleen en zoenden wild en geil. Sletje S zag er geweldig uit in een groen jurkje, maar ik wilde natuurlijk voelen wat eronder zat. Ze had netjes haar mooiste lingerie aangedaan en was al zichtbaar en voelbaar opgewonden. Mijn handen speelden met haar jonge borsten, ze zuchtte en ik knoopt haar jurk wat open. Hardhandig en beslist trok ik haar BH iets naar beneden waardoor haar tepels zichtbaar werden. Een voor een nam ik ze in mijn mond en zoog eraan.
Ik fluisterde in haar oor dat ze moest vragen of ik haar wilde beffen, met schorre stem voldeed ze daaraan: bef me Michael.....
Haar slip trok ik uit en die bleef even hangen om haar hoge hakken, opwindend. Mijn tong maakte kennis met haar klit en gleed diep in haar natte kutje.

Als een echt onderdanig sletje gaf ze zich over aan mijn tong en vingers waarna ze heerlijk klaarkwam. Toen ik naar haar keek zag ik een aantal geile toeschouwers die al met hun pik in de hand stonden. Ik vroeg haar of te trek had in een pik, en even nam ze de pik van een grote vent in haar mond.

Ik stond op en nam haar mee naar een gloryhole, waar ze door mij op haar knieën werd geduwd, ik wilde dat ze mij pijpte en zo geschiedde.
Zo nu en dan deed ik de gordijnen opzij zodat ik haar mond om mijn pik kon zien. Mijn pik die weldra op oorlogssterkte kwam.
Met harde hand draaide ik haar om en haar mooie kont kreeg een stevige tik, mijn handafdrukken zijn nu nog zichtbaar. Ze zuchtte en kromde haar rug waardoor haar kutje verleidelijk open kwam staan, mijn pik gleed als vanzelf naar binnen en ik neukte haar afwisselend hard en zacht met hier en daar een stevige tik op haar slettekont. Een man stond al een tijdje met zijn pik door het gat en ik vertelde dat ze die mocht vastpakken tijdens het neuken.

Nogmaals duwde ik haar op haar knieën en stak ik mijn stijve pik in haar mond, en al trekkend en zuigend kwam mijn eerste lading over haar mooie borsten en hals. Meteen daarop draaide ik nogmaals haar kont naar me toe en neukte ik haar door, terwijl mijn vinger haar nauwe kontje in gleed. Ze zuchtte en kreunde en kwam keer op keer klaar waardoor ik zo geil werd dat mijn tweede lading niet lang wegbleef en diep in haar spoot. Nu mocht ze de man ook gaan pijpen, terwijl een andere man haar schoon mocht likken van mij.

Wil je geneukt worden door de anderen, het was meer een opdracht dan een vraag, dus duwde ik haar naar het bed in de cinema. Daar neukte een tattoo man haar terwijl ze de grote man klaarzoog. De "schoonlikker' mocht ook nog genieten van haar lekkere lijf en nadat ze nog een paar stevige tikken te verduren had en we met twee man haar tepels onder handen genomen hadden was het tijd voor een intiem moment samen. Met kusjes en complimenten laten blijken dat ze haar eerste bezoek goed had doorstaan, dat iedereen naar haar keek en dat ze mooi is, liepen we naar de douche waar ze prive haarzelf kon wassen en opfrissen. Dat was nodig omdat zowel de grote man als de tattoo man een aanzienlijke hoeveelheid zaad over haar borsten en gezicht hadden gespoten. Hand in hand hebben we nog wat rondgekeken in de EC en heb ik haar op haar hoge hakken de trap af geleid. Een mooie combinatie van dominantie en hoffelijkheid, van sletterigheid en schoonheid...… Een mooi bezoek, binnenkort meer , en je weet wat je dan gaat ervaren.....
Serena
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2019 16:59
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Heerlijk sletje S

Bericht door Serena »

Hele ervaring voor een eerste x in de EC
Laatst gewijzigd door Serena op 16 jan 2020 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
michel
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 okt 2009 07:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: regio Amersfoort
Contacteer:

Re: Heerlijk sletje S

Bericht door michel »

Zat gisteren nog te twijfelen of ik naar de ec zou gaan, helaas verkeerd gegokt.
Stuur mij is een kik of Prive bericht, zou graag meedoen aan jullie spel.

Groet Michel,
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Heerlijk sletje S

Bericht door Pleasuretown »

Wat een heerlijke eerste ervaring met de cinema moet dit geweest zijn. Het lijkt net of ik erbij ben geweest. Nu ik Serena ook heb meegemaakt kan ik mij goed inbeelden hoe het gegaan is. :P :)
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Heerlijk sletje S

Bericht door Pleasuretown »

Dit is mijn ervaring met Heerlijke sletje S ik ben nog steeds aan t nagenieten! :) ;)

Een tijdje terug las ik een stukje van Serena over haar eerste bezoek aan de cinema waar ze veel plezier aan heeft beleefd en dat t naar meer smaakte.:);)

Heb haar toen contact we hebben leuk over en weer gechat en ik vond dat we een aardige klik hadden het voelde goed. Ze hield ook van kink en dat is voor mij ook een plus.:) :P
Ze vertelde dat ze donderdag in de ochtend naar de ec zou gaan. Ik had geregeld dat ik even weg kon van t werk. Ik had wat spulletjes mee genomen als zweepjes tepelklemmen en dacht je weet maar nooit hoe t gaat lopen. :P

Ik kwam boven in de cinema en keek even in de hetero cinema en zag een hele leuke dame in de cinema zitten en enkele heren die haar aan t verwennen waren.

Ik wist zo snel nog niet hoe ik mij van mijn kleren moest ontdoen mij bij de geile actie toe te voegen.
Ik stelde mij netjes voor en ze sprong gelijk op om mij te knuffelen. Ik dacht dat zit goed voelde heel fijn en voelde mij wel wat bezwaard dat ze t spel van de andere mannen onderbrak. Kan ik niks aan doen bedacht ik mij ook.

Maar wat een leuke natuurlijke lieve dame is ze. Ik denk dat ik aardige kan inleven hoe iemand is op het eerste gezicht en zit dan vaak wel goed.

Dit gaat een leuke middag worden dacht ik. We hadden al het een en ander vooraf besproken wat de voorpret natuurlijk al maakte. We streelde elkaar onze handen gingen over elkaars lichaam en vonden al snel onze intieme delen. Wat een heerlijke strak sappig poesje heeft ze. Kon er niet van afblijven we zoenden elkaar in onze nek en gezicht en besloten een relaxer plekje te zoeken op t bed. Daar ging ze liggen met haar benen wijd zodat ik haar mooi gleufje kon aflebberen. Daar kan ik echt geen genoeg van krijgen en dan zie je mevrouw ook nog eens heerlijk genieten is dubbele pret. Andere mannen streelde haar body tepels borsten en toen vond een Meneer het tijd dat ze maar eens lekker geneukt moest worden. Hij haalde een flinke paal tervoorschijn neukte haar heerlijk op z’n hondjes. Wat een geilgezicht om haar zo met haar mooie ronde billen doggy geneukt te zien worden. Ik kon daarom ook niet wachten op mijn beurt want ik werd er zo botergeil van. Je verwacht toch niet in je pauze zon mooie geile dame aan te schouwen in een shop.

Nadat die meneer zijn kruit had verschoten zijn we de algemene ruimte in gegaan en is ze mij heerlijk gaan pijpen ook zon ding waar ik heel erg van kan genieten. Ja wie niet zouden jullie denken. Nou er zit toch nog verschil in hoe men t uitvoerde maar dit was een 9 ze ging van lange diepe halen naar lekker plagen van m’n eikel. Ondertussen was m’n pik op sterkte en heb ik serena op bed gelegd en met de benen in m’n nek neukte ik haar in lekker tempo. Ze vond er niks aan ze huilde en klaagde. Nee ze vond t heerlijk en moedigde mij aan zo lekker door te gaan. Af en toe een tik op haar billen en of haar tepels knijpen want dat geeft haar extra genot. Ik dacht ik blijf zo de hele middag doorgaan het voelde zo lekker doordat we elkaar feilloos aanvoelde.:) Op een gegeven moment was t energie niveau toch wat laag en was het mij flink warm Geworden en vonden we t tijd voor een pauze. En ons vochtgehalte was weer op peil na de nodige bekertjes water.;)

Ik vroeg haar ben je al eens in de darkroom geweest nee waar zit ie dan. Ze wilde de sling weleens uit proberen ,ik hielp haar de sling in zodat ze comfortabel lag. Ik was er klaar voor om haar weer lekker lang en stevig te verwennen met handen en voeten. Het was weer een groot feest de kettingen rinkelde en het gekreun ging in elkaar op heerlijk.

Het kruis leek haar ook wel wat dus heb haar aan t kruis vastgemaakt. Ze probeerde soms zichzelf lost te maken dus moest haar even op haar plek zetten en de boeien goed strak vast maken. Die heerlijke kont riep om eens goed met een Flogger van langs te gaan. Ze genoot met volle teugen en gaf mij aanwijzingen liever daar en zo. Ik trok aan haar haar en kneep in haar lekkere tieten en zag haar plezier van haar gezicht afspatten.

Nu we bijna alles gehad hadden moest de gynaecologenstoel ook maar uitgeprobeerd worden. Daar zat een mooie verschijning voor
Mij en een prachtig uitzicht op haar mooie voorgevel , leuke uitstraling en haar mooie lekker kutje natuurlijk. Ik ging tussen haar staan en neukte weer met volle passie. Afwisselend streelde ik haar clitje of pakte haar borsten vast het was zon overweldigend moment. Weet niet wat het was maar kon het vandaag aardig lang volhouden gelukkig. Nadat ik wat vermoeid raakte begon ik haar g-spot te te strelen en daar reageerde ze goed op. Ik kreeg haar in een lange orgasme en dat was heerlijk om te zien. Haar ogen draaide wat weg en ze zat in een heerlijke roes:).

Het was al weer wat later geworden en Had dit als een lange pauze gepland dus er moest een einde aan gemaakt worden. Ze nam plaats op haar knieën in de algemeen ruimte en ik trok mezelf naar een hoogtepunt terwijl ik naar haar zaagvragende ogen keek. Dit was een heel intens hoogtepunt het sperma spoot er met stralen uit, haar borsten en buik zaten helemaal onder! Toch een poosje geen sex gehad blijkbaar.

Serena bedankt voor deze hele fijnemiddag! Ik hoop dat we elkaar vaker gaan zien en hierop kunnen voort beduren.

Wat hebben we het leuk gehad in dat ruime uurtje! Een fijnere pauze kun je niet bedenken.:)

Patricia bedankt voor de vriendelijk ontvangst altijd in voor een dolletje!
Pleasuretown

Berichten: 98
Geregistreerd: 22 aug 2014, 23:52
Geslacht: Man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: SM / Bondage
Omhoog
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten